![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Onze nationale Paul gaf enkel maanden geleden dit boek uit... Dit boek zou U helpen om mooi geld te verdienen..; O.a. op de beurs... Verleden week werd hem in Terzake gevraagd hoeveel zijn 'top aandelen' in 2007 hebben opgebracht... Zou het 'spaargeld' opnieuw 179% opgebracht hebben? ![]() Men verbazing hoorde ik dat zijn topaandelen -17% opgebracht hadden... ![]() ![]() Het verbaasde men dan ook niet dat medegedeeld werd dat hij niet meer op Terzake zou gevraagd worden zoals eerst gepland... ![]() Nergens anders heb ik daar nog iets over gehoord... Dit in tegenstelling van enkele maanden geleden, toen men met publiciteit omtrent zijn boek werd plat geklopt... Of heb ik dat allemaal slechts gedroomd? ![]() Dit is natuurlijk slecht nieuws voor Feremans en ander klein links gespuis... Nu kunnen ze immers moeilijk gaan vertellen dat de aandeelhouders schatten van geld verdienen op kap van Jan met de klak... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 januari 2008 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kondig het al lang aan dat alles om zeep is. Bij deze bewezen.
Wat wel spijtig is natuurlijk.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk ben ik nu vooral benieuwd of al onze linkse "winsten aan de mensen"-rakkers, dit ook willen slikken. Of is hun afgunst te selectief daarvoor?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De groep GB-INNO-BM bvb werkte enkele jaren geleden (voor Carrefour en Metro) nog op basis van 16% ROE Maar je zou toch écht dom zijn, die winst met je aandeelhouders te delen, dus wordt die naar andere firmas versast.Exxon, voorheen Esso, boekte nooit een noemenswaardige winst waar dan ook, Esso Bahamas deed echter gouden zaken. de -17% is voor de aandeelhouders van pensioenspaarfondsen.. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 januari 2008 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was die 179% dan niet op 2006 gebaseerd? Nu ja, 2007 was ook wel geen vet beursjaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mischien kan hij gaan consulteren in 't dolfinarium: http://forum.politics.be/showthread.php?t=100074 Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2008 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen die dachten wat spaargeld te hebben zijn het alweer kwijt. Weg in de zakken van de veelgrijpers.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() x
Laatst gewijzigd door Savatage : 16 januari 2008 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|