![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw topicske om goed in de verf te zetten.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=115319&page=7 Citaat:
Gisteren stond Zimbabwe nog eens in de krant: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=R323KTVD Citaat:
Dit is het resultaat.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Is Zimbabawe niet net een voorbeeld van een afwezige overheid, of een failed state?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Is dat een retorische vraag ?
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Maar nee.
't Is gewoon 't beste argument dat ik onlangs gezien heb om aan te tonen dat ontstentenis van een sterke overheid tot heel wat chaos kan leiden. En is het niet de chaos die 'wij' vrezen wanneer 't libertarische in de praktijk wordt gebracht? Ik beschouw nu hat causaal verband tussen 'ontstentenis aan overheid' en 'chaos' als bewezen door de praktijk. En 't is zo grappig dat dit 'bewijs' aangedragen wordt door een 'libertarier in opleiding'.
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb toch, ondanks mijn groot respect, veel bedenkingen bij Chomsky's politieke agenda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() *geeuw*
wat een tijdverlies om deze onzin te lezen. 'dutroux was een mens dus alle mensen zijn slecht, blablabla...' ![]() ---> het individu en waar het toe leidt... ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 5 december 2008 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Het individu mag toe leiden waartoe het wil zolang het legaal blijft en dus niet in de Dutrouxzone komt. Iedereen tevree en als je dat niet bent ga Kerk en Leven lezen op de plee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie arresteerd de dutrouxen en sluit zo op? toch de overheid niet zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Zoals ik al gepost heb in een ander topic. Er is wereldwijd een 'markt' vraag naar overheid. Politieke en ecomische vluchtelingen zijn vooral op zoek naar een land met een actieve overheid.
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kwestie van te kiezen tussen een groot en kleiner kwaad.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ge snapt het niet eh? 't Gaat over wat die politieagenten uit u voorbeeld doen, of ze nu corrupt zijn of niet. Ook politici die "het goed bedoelen" (in u ogen, allicht) kunnen rampzalige scenario's gelijk in Zimbabwe bewerkstelligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() de titanic was een boot.
weg met alle boten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ![]() Vorm zonder inhoud, Mitgard. Tegen overheden zijn "omdat het overheden zijn" is belachelijk. Ge probeert dat mij aan te smeren. Ik doe da ni. Ik zijn tegen overheden omwille van wat ze doen, dat snapt ge toch wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() De failed state is zo typisch het excuus van estatisten die hopeloos op zoek zijn naar een strohalm om hun foutieve beelden aan te verankeren. "Jamaar wij zijn een -goede- overheid zenne!", alsof de gevolge van "failed states" niet inherent zijn aan een overheidssysteem (wat ze dus wel zijn).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mens is een zelfdestructief wezen, en dat is de nr. 1 reden waarom ik liever niet meewerk aan zo min mogelijk overheid. Een strak geleide overheid met een duurzame lange termijnvisie is het beste wat ons kan overkomen nu. Problemen onderkennen en snel actie kunnen ondernemen. |
|
![]() |
![]() |