![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook over deze merkwaardige persoon worden de wildste geruchten verspreid:
Het gerucht gaat dat hij trouwde met een kind. ![]() Viel hij ook op volwassen vrouwen? Of enkel op kleine meisjes? Of had hij liever kleine jongens? Hoeveel partners had hij? Of was hij dan toch monogaam? Moesten die allemaal een boerka op? En ook in bed zodat hij hun gezicht niet zag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hetzelfde als bij de Jezus draad
Daarenboven: NOBODY CARES.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hij had volgens de Koran 9 �* 13 vrouwen, waarvan eentje toen ze trouwde 6 was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is geen geheim dat moslims slecht in bed zijn he....
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was inderdaad een pedofiel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 februari 2010 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo? Met hoeveel moslims heb jij de lakens al gedeeld misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Fictie.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen één. Maar het feit dat ze zo beschermend over hun eigen vrouwen heen gaan, zegt al wel wat.
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beschermend is niet het woord dat ik zou gebruiken....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allah is groot, Allah is machtig
Gaf me een lul van één meter tachtig?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Wil je dat eens wat nader toelichten? Ik zie het verband niet, eerlijk gezegd...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit één cultuur geweten waarvoor iemand zoveel water in de wijn moest doen. Dat weergeeft (voor mij persoonlijk) boekdelen. Kijk ik ben niet tegen of voor moslims hoor, ik bengel ergens tussenin. Dualist. Maar mijn ogen observeren heel goed in deze wereld, en er is maar één cultuur/geloof dat graag wil achterblijven. We hebben decennia lang "gevochten" om een beleid losgerukt van geloof te handhaven. Nu komt een ander geloof hier "vechten" voor haar erkenning. Erkenning dat alle grenzen van de doorsnee westerling tart. Het ergste van al is, men dringt die erkenning op in landen waarvan ze compleet los staan. Ik zou mijn vriendin nog niet met blote enkels in bepaalde landen mogen laten lopen ALS TOERIST. Ik stel me toch vragen bij de "zelfzekerheid" van die opdringers ja.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Probeer Egyptenaren! Citaat:
één van mijn meest favoriete boeken. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 februari 2010 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat een westerse cultuur het niet nodig acht zijn vrouw af te schermen van andere mannen.
Waarom doen ze dat wel? Voor Allah of komt het de moslim-mannen toevallig net iets te goed uit?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 februari 2010 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Één kindbruid op 10 huwelijken. Wij moeten dus een nieuw begrip creeeren tussen hetero en pedofiel met een bi kwalificatie, zodat duidelijk is dat hij ook viel op vrouwen (en zelfs oudere vrouwen).
Overigens bewonder ik deze mensen dat zij dit netelig vraagstuk toch tot onderdeel van hun rechtsstelsel maakten. Ik denk ook aan de tijdelijke of gemakshuwelijkenm, die ik als zeer progressief beschouw, maar ook misbruikt kunnen worden voor prostitutie En toch ook deel zijn van de sharia, voor Sjiieten althans. Er is strijd binnen de Islam of Mohamed deze soort huwelijken ook zelf zou hebben genoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das dan een teveel en maakt hem inderdaad een pedofiel
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffe dinges... ![]()
|
![]() |
![]() |