![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zou U opnieuw op NVA stemmen? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
66 | 72,53% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,40% |
Ik heb niet op de NVA gestemd. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 23,08% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aangezien het reeds bestaande topic, of toch de poll, danig vern**kt is door een foutieve vraagstelling open ik gewoon een nieuw topic.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed plan.
Ik stem opnieuw De Wever. Zonder twijfel. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook al ben ik niet met alles eens in het NVA programma, toch vind ik dat NVA in deze formatie het uitstekend doet. Beter dan verwacht zelfs.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() spijtig dat u er geen open poll van gemaakt heeft...
![]() ik stem alleszins terug NVA
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Tuurlijk stem ik deze keer voor Dewever.
Genoeg show gehad.
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de periode 2007-2008 door uit de regering te stappen omwille van hun programma. Niet tegenstaande minister postje. In de huidige periode door niet in een regering te stappen omwille van hun programma . Hoe mooi ze ook staan te zwaaien met minister postjes. Zo hoort het in een democratie. Mijn vertrouwen in NVA is enkel sterker geworden. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() leer eens om hiervan een openbare poll van te maken. Nu kunnen de belgiscisten weer op "neen " stemmen, zonder dat het opvalt. Die moeten normaal op "ik stemde niet op nva" klikken
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat men flink geknoeid heeft met die poll hier. Plotseling zijn alle cijfers veranderd. Omdat er massaal 'neen'-stemmers waren zo te zien.
Blijkbaar veranderde dit forum hier effe in 'klein-Afghanistan'. Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2010 om 20:17. |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tiens, waarom zouden Belgicisten niet op Ja kunnen klikken?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goh, ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht om hier een open poll van te maken. Zoveel polls heb ik ook nog niet opgestart.
Ze spelen alleszins fair zo te zien, en ik neem aan dat iedereen hier volwassen genoeg is om op een fatsoenlijke manier een poll in te vullen, anders moet men maar terug naar de papschool. |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je twee poll's door elkaar aan het halen bent...
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Eh, ik kan je met zekerheid verklaren dat met een poll niet kan geknoeid worden. Als je denkt dat je daar moet aan twijfelen, zal MM het wel even zelf komen verklaren.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() och laat hem... hij is eens goed klaargekomen bij die andere poll... het is immers al lang geleden dat de belgicistjes nog eens iets hebben kunnen vieren he!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie nu trouwens dat deze poll ook niet goed is.
Om het eigenlijke effect van deze beslissing/stekkeruittrekking te zien had er nog als mogelijkheid moeten staan "ik heb niet op de NVA gestemd, maar zou het nu wel doen". |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() U hebt niet alleen gelijk. U hebt overschot van gelijk! Mijn excuses.
Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2010 om 20:33. |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Ik kan blijkbaar niet deelnemen aan deze poll.
Maar ik zou zeer zeker terug op de NV-A stemmen. |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() op wie stemt u eigenlijk? Daar ben ik al lange tijd nieuwsgierig naar... ik denk CDH?
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |