![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Het Antwerpse theatergezelschap Het Paleis schrapt alle voorstellingen van het stuk "Arena". Normaal gezien moest de productie op 29 januari in première gaan. "De mayonaise pakt simpelweg niet", zegt directeur Barbara Wyckmans.
Als ik het fragmentje uit de voorstelling op de site bekijk ben ik heel blij dat onze schoolgaande jeugd hiervan ten minste verlost is: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij kan dat best grappig zijn als het uit de mond van goede acteurs komt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit de monoloog over een Wesp in je oor gezien, ... ? wa was dat, ... weet ge nu ge iet of wat leeftijd hebt, zou je dat eventueel nog kunnen pruimen, ... maar jezus als 12 of 13 jarige, was dat echt wel slecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's puberhumor hé ... |
|
![]() |
![]() |