![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() We leven in het Vierde Rijk, dat wordt elke dag duidelijker. Ik heb er deze maand een blog over geschreven met de titel "PENNY STOCK IN THE FOURTH REICH", nieuwsgierig? Je kan hem hier lezen: http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=309 Graag jullie reacties, meningen en inzichten.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 oktober 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||
Banneling
|
![]() Enkele opmerkingen:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grappig dat als ik ergens een connectie maak een ander er een draad van maakt .........
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 30 oktober 2011 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ok enkele opmerkingen.
Wat doet de Pontifex Maximus op die foto met die losers? Je schrijft: uiteraard zijn er (nog?) geen gruwelijke uitwassen als concentratiekampen. Natuurlijk zijn die er, met 20000 abortussen per jaar in belgie, het euthanaseren van vele mensen en het laten sterven van de armen. Met de anti-rookwetten is het Vierde Rijk zelfs straffer dan het Derde, want Hitler is er ondanks zijn Antiraucher Kampagnes nooit in geslaagd om af te dwingen wat nu wél gelukt is. Anti rookwetten rulen. deze Eurodictatuur wordt ons opgedrongen door het grootkapitaal. Dat klopt volledig. Het internationale grootkapitaal dwingt de mens op zijn knieeen. Laatst gewijzigd door Inno : 30 oktober 2011 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() De paus is evengoed een loser, of vind je wat hij verkondigt een zegen is voor de mensheid?
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is geen ironie of sarcasme meer, dit is ijzig cynisme. Pas op, want naiëve pilaarbijters gaan je op je woord pakken!
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven vooral in de nieuwe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo zou je het ook kunnen stellen, maar ik zie meer overeenkomst met het Derde Rijk omdat het ook nu Deutschland is dat de 1e viool speelt. Er zijn al Europese beslissingen in de Bundestag genomen! Need I say more?
Even off-topic: prachtige avatar, ik ben ook fan van The Who.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dit al 15 jaar geleden voorspelt. Tijd dat de andere Europese landen een vuist maken daartegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Uw post is gebaseerd op een boek van Jim Marrs, schrijver van complottheorieën?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En apart, van zo'n bedroevende uitspraken over condooms, vind ik zijn hekserij uitspraak echt wel de max |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Deutschland is de baas, Merkel pakt Sarkozy als partner omdat het goed uitkomt tegenover de rest van EU.
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Helemaal niet. Jim Marrs ziet evengoed in dat de superrijken in de wereld alles in handen hebben, ten koste van alles. Dat is helaas geen complottheorie, maar de absolute waarheid.
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2011 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Beter dan Leonard? Ni zwanzen hé! Het ergste vind ik dat hij zogezegd de plaatsvervanger van Jezus op aarde is. Niet dat ik een Jezus-fan ben, maar ik vind het een verschrikkelijk affront voor het Goddelijke (als dat al bestaat) dat zo'n totaal foute paus nog maar iéts met Jezus zou te maken hebben.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Over mij zitten sommige hypocriete idioten te zeiken dat ik hier niet mag komen omdat ik een hoer ben.
Beste mods, waarom laten jullie een neo-nazi als dit hier toe, zum kotsen! Hierzie de stijl en het charisma van Hitler. ![]()
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Google eens <<Hitler charismatisch>>. Als Hitler niet charismatisch had, dan was hij nooit zoveel mensen achter hem gekregen in zijn ziekelijke strijd. En stijl, hij liet z'n pakjes ontwerpen door Hugo Boss... ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 30 oktober 2011 om 13:37. |
||
![]() |
![]() |