![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Alle ministers en staatssecretarissen geven zogenaamd het goede voorbeeld en leveren 5% van hun wedde in.
Voor de doorsnee burger lijkt dit een nobel gebaar. De werkelijkheid is echter anders Iedereen die in de politiek ergens zetelt en daarvoor geld ontvangt moet aan zijn partijkas 10% van hun wedde afdragen (Uitgezonderd lijst LDD ) Kort en bondig nu - ze leveren voor onze mooie ogen 5% in ( of ontvangen 5% minder) maar om dit te compenseren storten ze nu ook maar 5% aan hun partijkas. We lopen er met onze 2 ogen weeral in. Gelieve te noteren dat hun 5% inlevering een voorbode is voor iedere Belg om dit in de toekomst ook aan zijn broek te hebben. Lees mijn vroegere topic over het nieuw vermogenskadaster Iedere Belg zal nog dit jaar (en komende jaren) een jaarlijks bedrag moeten afstaan naargelang zijn vermogen ( waarde eigendom,spaargeld etc...) En dan zitten we nog met het volgende feit. Ook banken en alle andere instellingen zullen een vermogenskadastertax moeten betalen, maar aan wie gaan ze dit doorrekenen denk je ? Iedereen gaat dit voelen, wordt er nu al dagdagelijks geroepen. LEUGENS - De gewone werkende burger zal dit allemaal moeten bekostigen door verdekt opgestelde manipulatie strategieen. Moeder, waarom werken wij ? Voor ons later pensioen jongen. Pensioen ? Wat is dat ? Dat is een spaarpot om later de ministers te betalen Ministers ? Ik dacht dat er geen circussen meer bestonden? Laatst gewijzigd door De Informant : 10 januari 2012 om 05:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet dat ik je uitleg niet kan geloven. Verre van. Maar een bronnetje zou handig zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere partij doet hieraan mee buiten LDD Misschien een mail versturen naar De Decker om dit aan te kaarten (deze heeft toch niets te verliezen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze de eerste woning als 4de pijler van je pensioen bekijken, is dit reeds een inlevering van de kostprijs van je eigendom.
Het betekent dat je dat eerst zult moeten opsouperen, want waar je je ganse leven voor hebt betaald, word aanzien als een vorm van pensioen sparen. Het betekent ook dat men de meerwaarde van je woning kan belasten bij verkoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Als de dotaties aan de partijen ook nog eens verhoogd worden, blijft het dan ook nog hetzelfde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden die verhoogd?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() DE Informant informeert om onze hechting aan de democratie te verhogen of te verlagen?
rararararararararara |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, de partij levert in. De mandatarissen houden gewoon evenveel in hun zak. Da's ook hun enige bestaansreden de laatste decennia.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik geloof geen rotte teelbal van zijn stelling. slik
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Tenzij ook dat weer een "fout" is in het begrotingsvoorstel.
Pagina 157. http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/53/1944/53K1944001.pdf
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Alleen een bronnetje kan ons redden.
![]() |
![]() |