![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Gisteren het boek "De Ware DE WEVER" gekocht. In 1 ruk uitgelezen. Geschreven door Kristof Windels, journalist van De Morgen.
Windels heeft BDW gevolgd gedurende de hele kiescampagne en kreeg alle(?) geheimen te zien. Aanrader als je eens wil weten hoe ze bepaalde crissisen achter gesloten deuren bespreken. Het heeft me in alle geval een andere indruk van BDW gegeven. En het boek kan ook tegen hem gebruikt worden. Is al gebeurt trouwens toen uitlekte dat de mars op het stadhuis gepland was 6 maanden op voorhand. Dat staat namelijk in dat boek. Citaat:
![]()
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een ander beeld in de positieve of negatieve zin?
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Te voet naar het stadhuis gaan is een heuse mars de dag van vandaag ? En ook al was die wandeling gepland, et alors ? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog steeds niet uit op wie die bepaalde bezorgde burgervader doelde...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Beide eigelijk.
Positief: die weet echt wel waar hij mee bezig is en waar hij naartoe wil. Negatief: Dubbel gevoel, hij speelt het imago, wat mij stoort als "fake". Maar het is natuurlijk wel het spel waar hij in meespeelt en dat van hem eist. En hij speelt het verdomd goed, dat heb ik aan de lijve mogen ondervinden toen ik hem ontmoette en het gevoel kreeg dat hij mijn beste vriend was. Nu heb ik het "script" daarvan gelezen ![]() Aanrader hoor.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 november 2012 om 10:36. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat werd wel in de media afgeschilderd als volksmanipulatie. Er zijn nog dingen in dat boek dat met de verkeerde draai tegen hem kan worden gebruikt.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever is geen uil. Ik vraag me af waarom hij uitgerekend een jonge, linkse, progressieve en anti-separatistische journalist gekozen heeft voor dat boek.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() wie gaat er zulke onzin nu lezen...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een boek als onzin bestempelen als je het niet gelezen hebt lijkt me geen teken van intelligentie.
Deze passage uit het boek had de week na 14 oktober al in de krant gestaan. Toen is een vijfdelige reeks verschenen met een aantal elementen die nu in het lang en breed in het boek zullen staan. De journalist was erbij toen BDW dat idee van de mars op het stadhuis voor het eerst lanceerde. Laat ons niet simpel doen hee, moest BDW ertegen zijn dat hij dat zou opschrijven dan had hij die journalist niet al die tijd meegesleept. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat al deze informatie wordt vrijgegeven, moet volgens BDW in zijn voordeel spelen.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Pff, zoveel heisa over De Wever. De man heeft nog nooit echt iets gepresteerd. Behalve schitteren door zijn afwezigheid in het Vlaams parlement en de Senaat. En we zullen eens zien wat hij allemaal beter zal doen dan Patrick Janssens.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() He made Patrick Janssens cry!
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er een vies geheim tussen De Zever en zijn biograafje?, waarschijnlijk, die dingen gebeuren. Verklaart veel.
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk bestaat er een vies geheim tussen Bart De Wever en de journalist van de Zorgen. Ze hebben namelijk een passionele verhouding. Heeft je fameuze glazen bol je dit niet verteld? Of heb je hem tegen de muur gekeild na je briljante voorspelling van de Antwerpse verkiezingsuitslag?
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever is een genie, met geen enkele andere politieker te vergelijken.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij zelf jong, links, progressief en anti-separatistisch is?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eerlijk te zijn, ik vind van niet. Hij is gewoon de juiste man op de juiste plaats op het juiste moment.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |