![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het duurde wel even voor de 'origine' gelekt werd in de pers.
titel: ‘Eerst moesten we whisky drinken. En plots lagen we naakt in bed’ link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() "Desondanks is immigratie een eeuwig gegeven en gaan we daar opnieuw het beste van maken." Lekker vaag allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Binnenkort gaan alle vrouwen zich moeten laten besnijden en zich laten verkrachten op straat. Anders krijgen ze een GAS-boete. Leve de multiKUL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt van de slimste meisjes dacht ik, als het hele 'verhaal' dan ook klopt???
Meelopen met Albanezen is op zich al geen beste plan. Als ze met dat type of andere 'exoten' meelopen heb ik er eigenlijk geen compassie mee. Waarschijnlijk zijn het van dat soort meisjes die denken dat hen niets kan overkomen. Citaat:
Straf voor de daders, chirurgisch verwijderen van hun instrumentarium met de wijze woorden, nu ga je voor de rest van uw leven plassen als een vrouw. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ach, het waren weer van die multicul sletten die vooral niet racistisch willen zijn, kunnen ze uit eerste hand eens ervaren hoe het werkt.
Albanezen? Het gaan wel weer Roma zijn, inteelt gevallen die niet aan hun eigen vrouwen mogen komen. Het is alvast makkelijk te bewijzen met al die verschillende DNA stalen op hun lichaam en een bloedonderzoek, het is niet de intelligente soort die zoiets doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat de burger duidelijk geïnformeerd wordt over de nadelen en gevaren van de multicul. Durft de NVA dit aan?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 februari 2014 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Castreren en de ganse familie een retourtje naar Albanië
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de daders maar de slachtoffers werden ter discussie gesteld, omdat er vanuit bepaalde culturele/ religieuze overtuigingen, nu eenmaal zo gedacht wordt over meisjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet vergeten dat we hier voor moslims dar al harb zijn, het land van de oorlog. En in het land van de oorlog mogen ze met gevangen oorlogsbuit copuleren naar hartelust.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hun overtuiging biedt wel ruimte voor het behandelen van vrouwen, op een wijze die wij als crimineel en strafbaar zien.En helaas zijn er dus moslims die vinden dat dit kan en mag, omdat niet zij maar vrouwen verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrag van mannen. Laat dit nu net hier door emancipatie bevochten zijn als recht, niet vrouwen maar mannen zelf zijn verantwoordelijk, ongeacht het gedrag van de vrouw! Best wel gevaarlijk, want voor je het weet, zijn slachtoffers weer zelf schuldig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
15 en 16 jarigen kunnen onmogelijk sletten zijn. Ze kunnen wel opgevoed zijn in een ruimdenkende manier,waarbij ze geloven dat iedereen altijd en overal hun gaat respecteren. Daar gaan dan vooral de opvoeders is moeten nadenken. Ik werd door de tienergroep beschouwd als een verschrikkelijke zeurpiet en autoritaire vader.Gelukkig ligt dat al 7 jaar achter mij. Dezelfde groep heeft nu een hekel aan dezelfden die ik wegjaagde. Er bestaat een kans dat goedbedoelende ouders hier op rebellerende tieners is gebotst.Met verschrikkelijke gevolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we weten allemaal dat die meisjes net dat doen wat de ouders niet willen. Er zullen bijzonder veel Vlaamse meisjes hun eerste seksuele contacten hebben met de alfamannetjes uit Afrika, Turkije en Marokko. Ik kan enkel naar de ouders wijzen en lachen, want hier hebben ze allemaal voor gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 februari 2014 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is de opvoeding die de STAAT via ons belastingsgeld aan onze meisjes aanbiedt. Ik heb mijn dochters tamelijk vrijgelaten met veel informatie. Beiden zijn door eigen ervaring tot hun eigen overtuiging gekomen. Gelukkig zonder kleerscheuren. Maar voor hetzelfde geld hadden ze zich ook door zo'n troep laten belazeren..... alhoewel, zij waren toch wel voorzichtiger (hoop ik).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2014 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |