![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Citaat:
Een (lust)moordenaar/roofmoordenaars hebben geen rechten meer, hebben niets meer te eisen en dat heeft hij/zij zich zelf aangedaan en hoeft hij/zij daar naar niemand anders een steen voor te gooien. Die moeten tijdens het uitzitten van hun straf naar de muren van hun cel zitten staren en blij zijn dat ze nog eten krijgen. Wat een slag in het gezicht weeral voor ouders en familieleden van Kitty Van Nieuwenhuysen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 maart 2014 om 23:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er nog aan mankeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() TV-advocaten zoals Vermassen nemen zo'n zaken met veel plezier gratis aan. Eén sukkelaarke helpen op TV en ze komen van heinde en verre om uw kantoor in te huren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl een kogel door zijn kop of een laatste spuitje zoveel eenvoudiger en goedkoper zou zijn geweest... En toch moet men een beetje anders beginnen reageren tegen al dat krapuul, wat voor mensen zijn we op de duur nog? Onnozele mosselen? Respect en rechten voor moordend krapuul: die durven tenminste nog iets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is zeer getalenteerd (ik wil hem liever niet tegen hebben) en kan een jury van zijn gelijk overtuigen, of het nu als verdediger van een verdachte is of als verdediger van nabestaanden van slachtoffers (burgelijke partij)
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel zijn tegenwoordige truut, de slachtoffers dit, de slachtoffers dat, het enige dat van tel is dat is zijn kassa.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is sinds zijn "verlies" bij de zogenaamde Beerputmoord (een proces dat hij trouwens verloor tegen zijn toenmalige grote concurrent Van Eeckhout), dat hij lang gestopt is met assisenzaken ; het is geweten dat hij maar heel slecht kan verliezen, en dan nog tegen Piet Van Eeckhout). Later is hij dan terug herbegonnen, maar enkel burgelijke partijstellingen.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horion was zijn springplank ; voor de zaak Horion kende niemand Jef Vermassen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10000 om iets op te starten. Het honorarium ligt nog wat hoger.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das goei nieuws voor alle 'tv-waardige' criminelen! Vermassen werkt gratis als we maar op tv komen. Neenee, zo simpel werkt het niet hoor.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, als die mensen een verzekering rechtsbijstand hebben wordt Vermassen door die verzekering betaald.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De afhandeling van de daarbijhorende schadevergoedingen hoort daar eveneens bij. Ik ga niet in detail treden maar ik heb al 12 jaar een advocaat zitten op een zaak waarin ik geld moet van degene die verantwoordelijk is voor de dood van een familielid. En die advocaat is altijd al betaald geweest door mijn verzekering rechtsbijstand. Omdat het een strafrechtelijke zaak betreft. Ik veronderstel dat ik geen uitzondering ben…
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 18 april 2014 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |