![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dag iedereen
Voor mijn thesis Internationale en vergelijkende politiek aan de KULeuven zou het fantastisch zijn moesten jullie even mijn vragenlijst kunnen invullen over de Rode Duivels en de politiek. Het duurt ongeveer 5 minuten en je helpt er mij en de wetenschap enorm mee. De auteur heeft gevraagd om de enquête te verwijderen, aangezien hij maar een bepaald aantal respondenten per forum de vragenlijst kan laten invullen en dit aantal ondertussen is bereikt. Alvast vriendelijk bedankt! ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 8 april 2014 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&k.
En nee, we vullen niets in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Wat betekent K&k precies?
![]() Natuurlijk moet je niks invullen, beslis je zelf. Het is maar een verzoek, maar voor iedereen die interesse heeft in politiek lijkt het me boeiend om deel te nemen en na te denken over het onderwerp ![]() Laatst gewijzigd door Frederik123 : 6 april 2014 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rode duivels zijn nooit boeiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ingevuld, kunnen we ook de resultaten raadplegen?
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 8 april 2014 om 09:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Done,
Wat de walen met de rode duivels te maken hebben zal je ons ooit ook wel eens vertellen? Wat is de titel van de thesis en naar welk verband peil je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld. Raar onderzoek.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila! Ik heb mijn bijdrage aan de wetenschap geleverd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() belachelijke vragen. Volgens mij peilt hij naar iets anders dan wat hij beweert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij eerder naar het vermogen om details te onthouden in een hoop zaken die er niets mee te maken hebben. Peilen naar iets politieks, dat zeker niet, te doorzichtig. Indien het toch over politiek gaat, sorry maar dan ga je een buis krijgen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |