Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2014, 22:02   #1
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard Waarom vallen blanke vrouwen NIET op aziatische mannen?

terwijl blanke mannen net wél veel met aziatische vrouwen gaan

of moet ik het omgekeerd zeggen: aziatische mannen vallen niet op blanke vrouwen?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 22:09   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
terwijl blanke mannen net wél veel met aziatische vrouwen gaan

of moet ik het omgekeerd zeggen: aziatische mannen vallen niet op blanke vrouwen?
lolz, ik zat eens op een Aziatisch forum vol met gefrustreerde overseas Aziatische mannen (gelen in the US) die maar geen blanke vrouw wisten te versieren, hahahahahahaha! en het antwoord waarom die blanke vrouwen niet zo happig zijn om met Aziatische mannen te gaan is omdat ze geen kleine piemel willen hehehehe, simpel waarom denk je anders dat zwarte mannen wél in trek zijn bij blanke mina's? niet omdat ze de model minority zijn hé :d
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 22:10   #3
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk door 't kleine pietje...
Oud 5 september 2014, 22:18   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

en vaak worden Aziatische mannen in het Westen met hun kleinere en smallere uiterlijk als niet viriel genoeg gezien, komt er nog eens bij dat vrouwen liever een grote man hebben, en ja je merkt al vlug dat het niet echt een match is, ook hebben Aziatsiche mannen nogal last van het nerd stereotype wat bij vrouwen over het algemeen een afknapper is ... ze hebben liever een viriele bouwvakker/coca cola light man ... of een stoere zwarte bink ... wie droomt er nu over een schraal geel klein mannetje met een kleine garnaal?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 22:55   #5
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

'k Vind het wel jammer voor hun
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 23:02   #6
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
en vaak worden Aziatische mannen in het Westen met hun kleinere en smallere uiterlijk als niet viriel genoeg gezien, komt er nog eens bij dat vrouwen liever een grote man hebben, en ja je merkt al vlug dat het niet echt een match is, ook hebben Aziatsiche mannen nogal last van het nerd stereotype wat bij vrouwen over het algemeen een afknapper is ... ze hebben liever een viriele bouwvakker/coca cola light man ... of een stoere zwarte bink ... wie droomt er nu over een schraal geel klein mannetje met een kleine garnaal?
Ik ken wel enkele flink uit de kluiten gewassen Aziatische mannen van het type bouwvakker die ook niet zo klein zijn.
Maar dat zijn geen Chinezen, Japanners of spleetogen, want die zijn meestal wel kleiner en smaller dan veel blanke vrouwen.
Azië is trouwens een groot werelddeel.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2014, 09:36   #7
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik denk dat het allemaal wel snel keert als die zwarte met zijn kloten in zijn hangmat gaat liggen...
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2014, 10:18   #8
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik ken wel toevallig 2 voorbeelden van een Westerse vrouw die kozen voor een Aziatische man.
De ene toen ze een tijd in Japan werkte, en de andere is zelfs getrouwd met een Koreaan.
En beide vrouwen zitten ver boven het gemiddelde que schoonheid. Ze kunnen elke man krijgen zonder probleem.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2014, 21:38   #9
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik ken wel toevallig 2 voorbeelden van een Westerse vrouw die kozen voor een Aziatische man.
De ene toen ze een tijd in Japan werkte, en de andere is zelfs getrouwd met een Koreaan.
En beide vrouwen zitten ver boven het gemiddelde que schoonheid. Ze kunnen elke man krijgen zonder probleem.
Geert vdb?Ik heb je herkend Greet vdb,de dikke 60 jarige oude vrijster die nu samenhokt met die lelijke chinees.

Laatst gewijzigd door Rahowa : 10 september 2014 om 21:40.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2014, 21:46   #10
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imyourmirror Bekijk bericht
ik ben niet weinig of heel veel maar ik val niet op aziatische vrouwen
Voor mij ook gene choco rond of in de buurt van mijn spel. Ik heb dat ook zo gezegd zo'n 1400 jaar geleden.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be