![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Zo zie je maar dat er nog veel ouderparen enorm fan zijn om ons land nog verder te laten overspoelen met mensen van een andere origine. Of dat verstandig is dat laat ik nog in de midden maar, I doubt it. Of dat slimme mensen zijn zij die dat doen, twijfelachtige zaak. Het zal voornamelijk om de kindergelden te doen zijn die ik in dat geval zou afschaffen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 januari 2016 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien maakt niet halal voedsel impotent. Of zou het luiheid zijn, zorg voor het milieu, ongezonde leefgewoonten of een kindonvriendelijke organisatie van de samenleving, die de West Europeaan ertoe brengt geen kinderen meer te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kleine Baby zelfmoordterroristjes. Hoe paranoïde kan 'n mens worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen idee meer van, mijn dementie weet je wel.
Wat ik dan wel weet is, dat het autochtone zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 13 januari 2016 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |