![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Zijn we nu helemaal gek geworden ?
![]() Stel je voor : ![]() Er klaagt iemand bij de rechtbank de 1.000.000 belgen aan wegens racisme Dat wordt leuk, en .... 8) Iedere gemeenteraad, provincieraad, gewest, federale en europese regering moeten hun VL.Blok broeders uit hun raad of regering zetten. Al deze mensen dienen vervangen te worden want het arrest zegt, dat het Vl.Blok illegale dingen doet. ![]() En dan om de 4 jaar al deze raden en regeringen opnieuw verkiezen. Dan zien we direct wat die 1.000.000 + 15% Belgen gaan voor stemmen, inderdaad, het vernieuwde Vlaamse BEEN ???????? ![]() ![]() Als ik een racistische uitspraak doe, word ik toch ook niet voor de rechtbank gesleurd ? En wat is er nu verkeerd met EIGEN VOLK eerst ? De USA doet dat toch ook al ? Of moeten we een president kiezen zoals Bush ? ![]() Ik weet de oplossing, moesten we nu eens een functioneringsgesprek gaan voeren als Belgisch volkje en de rechtbanken gaan evalueren ???? En terwijl we bezig zijn, alle politiekers met valse voorwenselen erbij. En als ik teveel zever .... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste PCA,
1. wedden dat ze er nieuwe rechtbanken zouden voor oprichten... kwestie van prioriteiten te stellen in een multikulmaatschappij 2. allemaal hun functie afpakken en ze naar den dop of het ocmw sturen... kwestie van terug een evenwicht te bekomen tussen de "bevolking" 3. Bush is aan zijn tweede mandaat begonnen, misschien kan hij volgend jaar een invasie beginnen om de Nederlanden te redden van terrorisme... 4. verkiezingen kunnen ons dan gestolen worden : we zijn bevrijd en toch bezet gebied, Bush heeft dan een dubbele job en kan verblijven in La Reserve in Knokke...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Uw laatste zin is de belangrijkste.
|
![]() |
![]() |
#4 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vandaar het belang om extremismen niet te laten voortwoekeren. Ze wakkeren elkaar aan, en gaan ook een eigen logica opbouwen. Of dat door een rechtbank moest? Maar de regels van het fatsoen waren wel overschreden. Overigens onderschat de USA niet. Racistische uitspraken zijn er wel toegelaten, maar absoluut niet aanvaard. En zij doen hun oorlogen elders. |
|||
![]() |