![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘De N-VA vergiftigt onze breinen’
Zo ziet u maar, de zoveelste keer en tot vervelens toe, dat er eentje het woord dat ze van bij de geboorte binnen gegoten gekregen hebben in bepaalde landen zijnde 'racisme' het weer maar eens 'handig' weet uit te buiten. Waarschijnlijk zijn die lieden ook de mening toegedaan dat wij mensen (autochtone bevolking) ons zomaar moeten laten doen en ons rustig verder en verder moeten laten overspoelen door figuren die hier totaal niet moeten zijn en dit alles maar met lede ogen moeten aanschouwen dat strijdtoneel? Zou het stof om over na te denken zijn of is het, het gewoon niet waard, om onze hersencellen daarover aan te spreken en klasseren we de tekst van de dame in kwestie gewoon in het vakje 'verwarden'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dank u, links. Dank u, dank u. **buigt diep**
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we uw tekst plaatsen onder de noemer: Sarcasme is een kunst?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och, het gaat hier over het zootje ongeregeld rond Abou Jajah. linkse versnippering dus. Imo, "quantité négligeable".
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat soort tegenstanders moet N-VA eigenlijk geen campagne meer voeren want zij doen het voor hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Voeg dat aan alle andere zootjes ongeregeld die Vlaanderen rijk is, en die quantité wordt toch iets minder négligeable...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik hem las (de zin bedoel ik) maakte ik zelfs spontaan een buiging, niet voor links maar voor het naar een enorm hoog niveau verheven zijnde sarcasme dat u wist te bezigen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2018 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |