![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o_0
Gelukkig wel genoeg snickers in huis ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hun huisdetectives nogal simpel waren ofzo?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar maddox toch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een eerlijke vraag hoor. Door uw schrijfsels geïnspireerd.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stop eens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Winkelkarren verplicht in de supermarkten nu. Volladen met snoep!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat wel opvallen als de winkelende persoon er zelf rondloopt als een soort van michelinmannetje van alle extra's in de zakken.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder "benauwd" over het feit dat ik mijn longen naar de kloten heb geholpen met 8 tot 12u per dag lassen voor een kleine decade.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het grappig in de Colruyt deze week. Men moet in rij gaan staan aan de ingang omdat een Colruyt medewerker met overtuiging het handvat van de caddies desinfecteert. Je doet je boodschappen en dan aan de kassa worden de aankopen verlegt naar een niet gedesinfecteerde kar van de vorige klant. Compleet idioot maar heb er verder mijn hoofd niet over gebroken aangezien iedereen dat normaal vond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het braseren met de flux staven nog dazn liep het wat beter uit maar het was rotzooi. Als je dan thuis kwam had je geen honger en precies een griepaanval, gezond was dat zeker niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 maart 2020 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch heb ik het niet nagelaten een karretje te nemenmaar wel mijn handschoenen aan want ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel, er is daar weinig bewaking, weinig bewaking waardoor jij je slag kan slaan.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 29 maart 2020 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren was er een gezin in een bepaalde winkel. Man, vrouw en twee kinderen. Van de bewakingsagente moesten ze allemaal een kar nemen. De man opperde: "Ik heb geen kleingeld". Hij kreeg onmiddellijk drie karmuntjes. Ik dacht echter dat gevraagd werd om niet met een gezin te gaan winkelen, correcter was dus geweest: "Eén persoon binnen, de rest gaat maar even wandelen." Laatst gewijzigd door reservespeler : 29 maart 2020 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal wslk komen door de mail die ik verleden week stuurde naar de Colruyt met mijn bedenking daarover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei tegen hem dat hij best ook de ketting, meer bepaald het dingetje dat je in de kar steekt, desinfecteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarna ge met uw handschoenen afwisselend uw karreke en dan uw produkten aanraakt om ze dan thuis toch zonder handschoenen in de kast te zetten.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |