![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het is mij een raadsel wat de reden daarvoor is maar Chipie is dus gebannen. Terwijl er hier mensen op het forum de meest erge zaken verkondigen, ronduit de meest afschuwlijke dingen zeggen tegenover holebi's, terwijl er hier neo-nazi's en rascisten openlijk de rottigste dingen vetellen, terwijl sommigen anderen constant aanvallen, wat Chipie niet deed, smijten ze hem gewoon van het forum. Op zo'n forum wil ik niet langer geregistreerd blijven en ik vraag dan hiermee ook aan de moderator om mij te bannen.
Het beste ermee, vaarwel. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je iets zegt tegen een lid of iets aankondigt op het niveau van forumgangers ( tenzij rascistisch of discriminerend ) is heel anders als je de moderators tegen het lijf loopt !!
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loop je niet wat te hard van stapel, Debbie? Ik weet wel dat de banpolitiek van het moderatieteam verre van doorzichtig is. Ik heb dat zelf ook al eens aangekaart bij de moderatoren, mèt een voorstel erbij (Bannelingen) waar jammer genoeg niet werd op ingegaan. Los daarvan ben ik er toch nog steeds van overtuigd dat men niet "zomaar" iemand bant. Als dat gebeurt, dan is dat voor zover ik al heb kunnen nagaan steeds met een gegronde reden en n�* herhaalde voorafgaande waarschuwingen... Als Chipie geband is, dan zal daar vast wel een goede reden voor zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Nou ik zag liever zijn hielen dan zijn tenen, maar om hem nou te bannen, er tippelen hier veel slechtere figuren rond dan Chipie als je het mij vraagt... maarja het zal niet voor niets geweest zijn dat hij geband is.
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bah, wat een rotgedoe hier. Maar blijkbaar stoort dat de meesten niet. Zolang ze er zelf het slachtoffer niet van zijn is het wel goed zeker. Dit forum is niet democratisch, dit forum lijkt het Vlaams netwerk wel waar een paar mensen lukraak mogen beslissen en anderen zomaar de mond mogen snoeren. Kotsmisselijk word ik van dat gedoe. Laatst gewijzigd door debbie : 20 mei 2005 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 mei 2005 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wordt hier trouwens niet met twee maten en twee gewichten gemeten? De één mag hier blijkbaar alles, de ander niets.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(zie bericht "86" van topic "Gevangene NAZI kamp liegt bijna dertig jaar " bij Maatschappelijke discussies. Als het daar publiekelijk kan, zou het in het geval van Chipie ook moeten gekund hebben. 8)
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
CHIPIE is geband om wat hierboven is gezegd en wat in 95% van de gevallen de reden tot een ban is, nl. het net iets te vaak persoonlijk worden. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |