![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben op zoek naar die befaamde lijst van extremistische en terroristische organisaties die in de pollen is geraakt van de Bozen.
Naar het schijnt komen op die lijst naast Vlaams Belang ook nog Gaia, het Humanistisch Verbond, LSP en het Davidsfonds voor, maar de lijst zelf lijkt wel het monster van Loch Ness...
![]() |
#2 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 19 juni 2005 om 17:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het monster van Loch Ness ("Nessie") staat vanzelfsprekend ook op die lijst. Ikzelf sta er onder al mijn nicknames en aliassen op & ook als koning van Polen in Ballingschap.
Ik vind dat iedereen inzage moet krijgen in die lijst, zoals de Duitsers hun Stasi-dossier mogen inzien. Het is vooral interessant om weten wie Uw Staatsveiligheidsinformant is ie. de persoon die de gegevens over U aan de Staatsveiligheid meldt. Ik meen te weten dat het niet-uitlekken van vitale gegevens over deze zaak te maken heeft met de onvermoede identiteit van diverse informanten- die overigens ongehinderd door cordons sanitaire en andere bij alle politieke formaties te vinden zijn. & Nu moet ik zwijgen van mijn Gladio-kontakt !
![]() |
#4 |
|
![]() Nog op die lijst:
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is duidelijk dat die lijst opgesteld en doorgespeeld is door een Vb'er die het regime zou willen destabilizeren : maarre : "Nessie" staat er lekker niet op...
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Tantist, probeer je eens in te leven in de rol van de staatsveiligheid
mede in het licht van de recente geschiedenis... Terroristische individuen komen op de meest onverwachte momenten een beetje van overal... Bovendien hebben de "echt slechte" terooristen de onhebbelijke gewoonte alles in het geniep ofte het grootste stilzwijgen te doen. Eerlijk gezegd : als er op een congres van de PS niemand van de staatsveiligheid er met open (rode) oortjes zou bijlopen is mijn idee dat die gasten hun werk niet doen. De hoofdzaak is het eerbiedigen van de rechten van het individu en diens privacy.. er mag vanalles over mij in een geheime dossier staan.. zolang die maar geheim blijft.. Intussen worden er door zo veel instanties allerlei data over ne mens verzameld, dat het allang niet meer mooi is en dat is eigenlijk op zich veel onrustweekkender dan de "staatsveiligheid". Was het VB privé niet met precies hetzelfde bezig, maar dan zonder enige wettelijke controle of garanties mbt. "mensenrechten" ?
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Vlaams Belang, TAK, Voorpost, NSV, Algemeen Nederlands Zangverbond, Vlaamse Volksbeweging,... staatsvgevaarlijk?
Zo hoort het ook! Weg met België.
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
PS: waarom van strategie veranderd? Eerst belachelijk maken, nu minimaliseren? ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik veronderstel dat hier bedoeld wordt de 'Antwerpse' lijst. Deze lijst is niet door de staatsveiligheid maar door de Antwerpse politie opgesteld. Het lijkt mij niet de taak van de lokale politie om dit soort lijsten op te stellen en dat is dus ook aan het resultaat te zien.
Coekie
![]() |
#12 |
|
![]() http://users.telenet.be/am/tom/ftp/l...rpse%20pol.pdf
dit zou 'em zijn. of het klopt weet ik niet. die lijst is alleszins niets om drukte over te maken lijkt mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Bedankt voor de lijst overigens
![]() |
#15 |
|
![]() ![]() Bij Orthodox-Communisten: Bij het verdwijnen van de KP van België (sommige partijkopstukken sloten zich aan bij andere linkse partijen o.a. Agalev (nu: Groen!)
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu geloof ik helemaal niet meer in het establishment (alsof ik dat al deed). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Daar staan er toch een paar tussen waar ik eens goed van moet lachen. Ik zie de revolutie geleid door Hare Krishna zo voor mijn ogen.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |