![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen nood mensen, het lijkt een titel voor bij 'koetjes en kalfjes', maar dat is het zeker niet
![]() Wie heeft de reclamefilmjes van Cha Cha nog niet gezien? Waarschijnlijk een enkeling. Op het einde zeggen ze 'Enkel voor goede Belgen'. Dat heeft als gevolg dat ik geen Cha Cha meer koop: ik ben immers een échte Vlaming en zeker niet een goede Belg. Dus alle andere VLAMINGEN moeten nu ook geen Cha Cha meer kopen. Kwestie ff fabrikant LU eens te laten voelen wie de consument eigenlijk wel is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() alsof ook maar iemand zich daar iets van gaat aantrekken LOL, ik eet sowieso al nie van dat crap-snoep, maar dat is gewoon gedaan voor 175 jaar België hè, 't is tenslotte een Belgische fabrikant, als je je daar al aan stoort, shit kerel, get a life, TIS MAAR EEN KOEKJE!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan? Zulk een reclame is ongepast.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U behoort tot een verwaarloosbare hoeveelheid mensen die Belgie haten. Niet het probleem van de koekjesfabrikant, noch van de rest van de Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is mijn vrijheid om te kopen wat ik wil (als ik het kan betalen) en om niet te kopen wat ik niet wil; de redenen waarom wel en waarom niet, die kies ikzelf in volle vrijheid, en wie mij daarom aan de oren zaagt omtrent het Blok, die wordt verzocht om elders te gaan zagen.
Ik zal eens deftig gaan opzoeken wat die Lu nog allemaal in de rekken heeft liggen, en ik zal dat daar eens laten liggen. Misschien zelfs eens een mailke plegen om wat uitleg te vragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betrouwbaarheid : 0,0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dank u
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn tijden geweest dat er een factor meer volk nr de ijzerbedevaart kwam.....wat is er gebeurd met die mensen ? Juist ja, waarschijnlijk liggen ze allemaal onder de grond ![]() Als de vlaams nationalistische hoogmis ieder jaar minder volk trekt, dat wilt toch iets zeggen. Uw groep is niet met veel, maar ge maakt veel lawaait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |