![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN plaatste vandaag een recht van antwoord over de zaak Wilmots. De tekst van onze Nationale Voorzitter werd integraal overgenomen in de krant. Het is goed te zien dat het Laatste Nieuws een eerbare krant is, en dat de eerdere fouten blijkbaar aan een communicatieprobleem lagen. Het spreekt voor zich dat dit, en enkel dit, als waarheid kan gelden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had trouwens van uw Nationale Voorzitter toch verwacht dat hij, wanneer hij zoiets in de krant leest, op een furieuze manier onmiddellijk (!) de waarheid op dit forum komt vertellen. Hij deed er echter anderhalve dag over om een nieuwe versie te ontwikkelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Patrice : 20 september 2005 om 17:28. |
||||||||
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Godallemachtig...
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Larie en apekool!!!!!!!!! U verwart lezersbrieven met ''recht van antwoord''. Op de desbetreffende pagina staan welgeteld 12 lezersbrieven en ook nog eens in een aparte rubriek (links onderaan) 5 teksten die via sms zijn toegekomen. Alemaal ''recht van antwoord'' volgens u dus? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond er boven al die brieven: Ik heb enkele opmerkingen bij het artikel dat over mij en mijn partij handelt?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() De "[size=4]WAARHEID". [/size]
[size=2]Dat woord ben je toch eerst moeten gaan opzoeken om de betekenis ervan te kennen? Van nen bubbel geloof ik niks meer. Jullie slagen er nog niet eens in om 2 posts na elkaar te plaatsen zonder op leugens betrapt te worden. Sukkelaars.[/size]
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja das dan uw probleem, wij kennen de waarheid.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu ja, de BUB kent ook het verschil niet tussen een politieke partij en een studentikoze club.
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is de waarheid Citaat:
Waarvoor dank.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In GvA van gisteren vond ik ook nog iet interessant over deze kwestie.
'' Het is de tweede maal dat deze partij bot vangt bij een personaliteit. Eerder had ze prins Laurent gevraagd om actief mee te werken in het politiek beleid van bub'' ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 20 september 2005 om 19:59. |
|||
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |