![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naijver, ikke en de rest kan stikke mentaliteit, stakers bestempelen als luirikken, agressie tav mensen die nog maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben ( want zeg nu zelf, het enige wat bij dat regeringsoverleg bereikt werd en zal worden is de creatie van een lege doos vol met nog legere beloftes ), ... En nu komt flutpoliticus annex mislukte Sabena minister annex fils a papa annex mislukte wijnboer eventjes op de proppen etc ... Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister-President
|
![]() recht op werken ... dat was ook waarom de arbeiders toch nog blij waren met de nazi's. kannonen ipv boter ..; maar je had tenminste werk, nietwaar. Die Daems vind ik één van de afstotelijkste politiekers. Op het niveau van Anciaux.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ilfalco : 7 oktober 2005 om 18:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() wees gerust , die gek zat op de Vrt te lullen en wat bleek , die vent roodt zijn haar
![]() ![]() Fot uit De Dag Allemaal : Rik zijn villa verdiend met hard werken[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 7 oktober 2005 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Door de kleine zelfstandigen wijs te maken dat zij andere belangen hebben dan de arbeiders verdeeldheid scheppen... zoals verdeeldheid tussen arbeiders en bedienden, ambtenaren en andere loontrekkenden enz...
Als elk zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt en niet per sé de dikste portefeuille t.o.v. het minimum minorum stelt krijgen we een heel andere maatschappelijke diskussie.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Rik Daems mogen de vakbondsleden thuis staken tijdens hun vrije tijd, als ze in ruil daarvoor een week verlof inleveren.
Anderzijds is Rik Daems wel de gedroomde compagnon van de vakbonden. Dan zouden de vakbonden kunnen dreigen dat Rik Daems minister wordt van vervoer: journalist: "Maar de Zwitsers hebben de NMBS overgenomen en doeken het bedrijf op, nu ze er al het geld uitgezogen hebben." Rick Daems: "Ik zie het probleem niet" en hij slurpt nog wat van z'n champagne. Die Rik Daems moet toch wel de schrik van de NMBS-directie zijn. Elk department dat hij aanraakt, gaan bankroet. Die man is gewoon de tegenpool van Koning Minos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Daems heeft hier groot gelijk. De vakbonden hebben het recht niet om de weg van omwonenden of voorbijgangers te versperren of het anderen onmogelijk te maken om te gaan werken. Ook hebben zij het recht niet om leveranciers te hinderen en hele wegen af te sluiten. Laat je dit wel toe dan geef je vrij spel aan iedere bende en kan je ook niet optreden tegen bv een groep hooligans die het verkeer lamleggen. Je moet ergens een grens trekken en voor mij ligt die grens daar waar je aan de vrijheid van derden begint te knagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch wat voor een postuniversitaire opleiding die nitwit gevolgd heeft ? Een master degree in delocalisatie van bedrijven ( zonder zeveren ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik vind het maar niet meer dan normaal dat men, net als het recht op staken, het recht op arbeid verzekert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Fractievoorzitter Daems Rik Berkenhoflaan 31 3001 Heverlee geboortedatum: 18-08-1959 Tel werk: 02/549.87.51 Tel privé: 016/40.09.30 Fax: 052/37.19.57 E-mail: [email protected] Fractie(s): ![]() - Commissie voor de Financiën en Begroting Interesses / wetenswaardigheden: Commandeur in de Leopoldsorde. ![]() Die kerel is levensgevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2) wat hebt u dan wel gestudeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u mijn post had geinterpreteerd zoals ik hem bedoeld had dan had u ook tot de conclusie gekomen dat ik juist het tegengestelde beoog. Als u de zaken die ik in mijn bovenstaande post vermeldde als normaal beschouwt dan is dat het begin van wetteloosheid en dan moet u ook niet komen klagen als men op stakingsposten begint in te rijden. Maar ik ben dus tegen die wetteloosheid, hoe zit dat bij u?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door alpina : 8 oktober 2005 om 04:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SABENA? SABENA? SABENA? Wat is d�*t nu weer? Het beste paard laat wel eens een steek vallen, ![]() |
|
![]() |
![]() |