![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() En wat vindt je ervan ?
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het maar zozo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Dit is het verhaal erachter:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou in geen geval van 'de oude' : zwart op geel is geen mooie kleurencombinatie. Een mooiere 'leeuw' vind ik : groen of blauw op gele achtergrond.
Maar nog mooier is de nog veel oudere 'beer' : een bruine beer op lichtgroene achtergrond, bijvoorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Het ergste is dat zinnetje "past je perfect". Vlaanderen slaat blijkbaar echt niet aan bij de burger. Blijkbaar moet men de burger echt bevestigen dat hij zich er goed zou bij voelen. Vlaanderen is een utopie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() trekt op geen kl.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() typisch voor onze prutspolitiekers......
hebben we het schoonste symbool dat traditie en degelijkheid uitstraalt en over de gansen aardbol gekend is sinds eeuwen..... en dan gaan ze net dat symbool door den eenen of den anderen prutser laten verklooien met flasshy kleurkes..... om der voor veel geld ne "jeanetten-leeuw" van te maken..... mickey mouse ziet er beter uit ! ![]() de "echte Vlaamse Leeuw" is zwart op een veld van goud (geel) en daarmee uit ! ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 27 september 2006 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Trekt op niets met al die kleuren. Ziet er veel te braaf uit.
Ach ja de echte reden is dat men de leeuw te agressief vond overkomen. Zever in pakskes natuurlijk, dat iemand als Bourgeois die zich een Vlaams nationalist durft noemen dit goedkeurt zegt veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net wat ik dacht, inderdaad een symbool van kracht, onverzettelijkheid, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet die tekst naast het Nederlands enkel in het Frans, Duits en Engels? Waarom niet in het Bretoens, Corsicaans en Gallicisch?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() En dat heeft dan 100.000€ gekost ... wat een farce. boerswa had het beter aan de papschool uitbesteed...
Tsjonge toch wat een onbenul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 100.000 euro? Ge zijt toch aan het zwanzen hoop ik! Mijn zoontje van 18 maanden doet het gratis (of voor een koekske!) en met hetzelfde resultaat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar dat trekt dus echt op niks he...
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Zo mogen die kutleeuw zoveel veranderen en bijkleuren als ze maar willen, maar desondanks blijft een extreem-rechts en racistisch symbool waar ik niks mee te maken heb/wil te maken hebben.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |