Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 februari 2007, 18:25   #1
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Lijsttrekker

Hey Tania,

waarom was je eigenlijk geen lijsstrekker? En wordt je dat deze keer wel? Je behaalde de meeste stemmen zie ik, en je lijkt me ook het meest gekend bij het publiek.

Alleszins, veel succes! Ik zie mezelf niet meteen op jullie stemmen, maar ik heb alleszins veel respect voor jullie inzet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 5 februari 2007, 17:12   #2
Tania Derveaux

Tania Derveaux's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
Hey Tania,

waarom was je eigenlijk geen lijsstrekker? En wordt je dat deze keer wel? Je behaalde de meeste stemmen zie ik, en je lijkt me ook het meest gekend bij het publiek.

Alleszins, veel succes! Ik zie mezelf niet meteen op jullie stemmen, maar ik heb alleszins veel respect voor jullie inzet.
Hey,

Om eerlijk te zijn heeft niemand van ons politieke ambities... we hebben geloot om wie lijsttrekker moest zijn en Jan had verloren

We zijn ook nog met andere dingen bezig ondertussen, en het leek ons het meest efficiënte om mij deze keer als lijsttrekker te nemen, omdat ik inderdaad blijkbaar het meest gekend ben (en we veel minder tijd hebben om campagne te voeren).

Veel liefs,

Tania
Tania Derveaux is offline  
Oud 5 februari 2007, 17:18   #3
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tania Derveaux Bekijk bericht
Hey,

Om eerlijk te zijn heeft niemand van ons politieke ambities... we hebben geloot om wie lijsttrekker moest zijn en Jan had verloren

We zijn ook nog met andere dingen bezig ondertussen, en het leek ons het meest efficiënte om mij deze keer als lijsttrekker te nemen, omdat ik inderdaad blijkbaar het meest gekend ben (en we veel minder tijd hebben om campagne te voeren).

Veel liefs,

Tania
Stel nu eens dat iemand verkozen raakt, wat dan ?? Welk programma ga je dan voorleggen ??
Pietje is offline  
Oud 5 februari 2007, 20:15   #4
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Stel nu eens dat iemand verkozen raakt, wat dan ?? Welk programma ga je dan voorleggen ??
J-M Dedecker verkopen aan het Pentagon als nieuw hoogtechnologisch wapen om het sektarisch geweld in het Midden-Oosten te laten escaleren.
Oud 5 februari 2007, 20:23   #5
Mac Don
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Geen, mag ik hopen!

Dat zou tenminste eens een hele verheldering zijn tov de encyclopedie van de sossen of de zoveelste burgmanifesten van de VLD.
Mac Don is offline  
Oud 5 februari 2007, 20:27   #6
Tania Derveaux

Tania Derveaux's schermafbeelding

Standaard

We komen zonder parijprogramma op, zodat mensen op een onpartijdige manier kunnen protesteren. We zullen dus geen partijprogramma voorleggen

Als NEE een zetel zou halen, dan zou die worden ingenomen en zouden we het geld terugstorten. Vanaf het moment dat we geld zouden aannemen zou onze neutraliteit verloren gaan en zouden we er belang bij hebben om verkozen te worden, te blijven in dat geval. Vandaar dat we alles vrijwillig doen en blijven doen.

Op lange termijn zouden we ervoor ijveren om NEE te laten implementeren in de kieswet. Het zou dan een concept zijn als de Blanco stem alleen moeten wij er dan niet meer voor opkomen. De namen zouden dan vervangen worden door de partijen: ex - groen, ex- spa, ex -vb... en dan zou men kunnen zien van welke partij de ontevreden kiezers komen.

Tania Derveaux is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be