![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hey Tania,
waarom was je eigenlijk geen lijsstrekker? En wordt je dat deze keer wel? Je behaalde de meeste stemmen zie ik, en je lijkt me ook het meest gekend bij het publiek. Alleszins, veel succes! Ik zie mezelf niet meteen op jullie stemmen, maar ik heb alleszins veel respect voor jullie inzet. |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn heeft niemand van ons politieke ambities... we hebben geloot om wie lijsttrekker moest zijn en Jan had verloren ![]() We zijn ook nog met andere dingen bezig ondertussen, en het leek ons het meest efficiënte om mij deze keer als lijsttrekker te nemen, omdat ik inderdaad blijkbaar het meest gekend ben (en we veel minder tijd hebben om campagne te voeren). Veel liefs, Tania |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() J-M Dedecker verkopen aan het Pentagon als nieuw hoogtechnologisch wapen om het sektarisch geweld in het Midden-Oosten te laten escaleren.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() We komen zonder parijprogramma op, zodat mensen op een onpartijdige manier kunnen protesteren. We zullen dus geen partijprogramma voorleggen
![]() Als NEE een zetel zou halen, dan zou die worden ingenomen en zouden we het geld terugstorten. Vanaf het moment dat we geld zouden aannemen zou onze neutraliteit verloren gaan en zouden we er belang bij hebben om verkozen te worden, te blijven in dat geval. Vandaar dat we alles vrijwillig doen en blijven doen. Op lange termijn zouden we ervoor ijveren om NEE te laten implementeren in de kieswet. Het zou dan een concept zijn als de Blanco stem alleen moeten wij er dan niet meer voor opkomen. De namen zouden dan vervangen worden door de partijen: ex - groen, ex- spa, ex -vb... en dan zou men kunnen zien van welke partij de ontevreden kiezers komen. ![]() ![]() |
![]() |