![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 3 juni 2007 om 20:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Van een zogenaamde hobby/sportschutter had ik wel wat meer verstand verwacht.
Weeral zeer negatief nieuws voor ons hobby/sportschutters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen die kampen met een depressie zouden gewoon meer toezicht en hulp moeten krijgen. Zelfs die mensen in een wagen laten rijden kan al riskant zijn.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik weet dat het moreel niet hoort en naar de norm toe afkeurend is maar ik heb ook al lang een depressie en denk ook soms zoals velen van "ach waarom niet" we doen gewoon Van Temsche na, al begrijp ik niet dat die man in Lokeren zichzelf niet van kant schoot. Nu zit hij waarschijnlijk levenslang achter de tralies waar hij niets aan heeft.
Vreemdelingen horen hier niet thuis, de mensen zijn het kotsbeu en dan is het normaal dat er af en toe eens ene doorflipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens sommigen horen extremisten (voornamelijk rechts-extremisten) hier ook niet thuis. Dan is het ook maar normaal dat we op VB'ers gaan schieten of zo?
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb pas gehoord van het schietincident via belgacom-tv (herhaling van het nieuws) wel zo dat de broer onmiddellijk racisme inriep... Die man van het opvangtehuis was pertinent overtuigd dat het zeker niet om racisme ging...
Wat ging er aan vooraf ? Het onderzoek zal het wel uitbrengen. De onderzoeksrechter heeft weer werk aan de winkel.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij ging het voornamelijk over mensen die hier pertinent liggen te beweren dat een autochtoon die een allochtoon iets aandoet een misdrijf is. Een misdrijf dat onmiddellijk door de media, zonder reden, als 'racisme' wordt bestempelt om het onmiddellijk politiek uit te buiten. En nu,amper iets van die mediastorm of dat racisme te merken...
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins onvoldoende om zomaar te beginnen schieten.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() "zomaar"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACIISSMEEEEEEEEEEEE!!!!!
En dat vlak voor de verkiezingen. Die kerel gaat hangen.
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Racisme wordt, althans de media, niet als oorzaak aanzien.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Onverantwoord ! Wie op 6 gerichte kogels slechts 2 maal raakt zou geen wapenvergunning mogen bezitten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de schutter betreft , daar zal eerder een psychiater voor nodig zijn ... Niemand gaat een magazijn leegknallen om wat overlast of zo ... Dus , of die vent mankeert iets , of die vent is gewoon moegetergd.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een cowboy die met zijn wapen rondloopt en zich een beetje als john wayne gedraagt. serieuze hulp is nodig voor die mijnheer.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de herhaling van het nieuws zonet werd er mee geopend. "Of racisme het motief is moet nog worden onderzocht". En waarom? Omdat de dader pertinent tegenspreekt dat het daarom gaat, en zijn werksfeer eveneens aangeeft dat de man, die verpleger is van opleiding, nooit een onderscheid maakte tussen allochtone of autochtone jongeren die hij begeleidde. Maar ze gaan het onderzoeken, tot op het bot. Wees daar maar gerust van. Je kan nooit weten dat hij thuis een boekenkast met vlaggetjes en wat boeken over WO II heeft staan. Humo gaat weer werk hebben. Feremans gaat weer de Humo moeten kopen om dan dit forum vol te schrijven met topics over de correlatie tussen het VB en deze man. En alles gaat zijn gewone gangetje. Och ja, de broer van het slachtoffer beweert bovendien dat de man naar een andere, oudere Marokkaan "Zwarte aap" zou hebben geroepen, vooraleer hij ook op hem schoot. Dus toch racisme? Of gewoon nen slimme allochtoon die de aandacht wil afleiden van hetgeen de man misschien echt over de rooie liet gaan? Tja, onderzoek zal het uitwijzen. Tenzij de Humo eerder het raadsel zal oplossen. Waar is Eric trouwens? Zou hij aan het wachten zijn op de nieuwe Humo alvorens een mening naar voren te brengen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juni 2007 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef ze geen ongelijk want alleen sterven is volkomen nutteloos. Voor iedere racist blijft Van Themsche een idool, hoe je het ook draait of keert... Ik ben er zeker van dat Hans daaruit zijn inspiritatie haalt in zijn cel. Hij deed het voor zijn vader die oostfronter en overtuigd racist was, Hans is opgevoed met die normen en waarden dat allochtonen de vijand waren, daarom zou het ergens begrijpbaar zijn moest hij hiervoor een strafvermindering krijgen. Wat dat blank meisje betreft is het mij een totaal raadsel, volgens de ideologie van zijn vader was daar niets mis mee. Ik denk dat dat blank kindje een vergissing was, hij kon volgens mij niet zo goed schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, het is niet hopen, het is weten. Sommige (de meeste?) Vb'ers zijn niet zoals de gekken die er op dit forum ronddwalen. En gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vade van Themsche oostfronter? Zit je weeral leugens te verkondigen a la blokkwats. Af en toe uw pillekes eens inslikken ipv uit te spuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |