![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.indymedia.be/files/vdab.gif
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een schande, iemand met eigen preferenties, bah!
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 8 juni 2007 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan toch niet dat een werkgever zijn hond moet gaan vermoorden omdat die een probleem heeft met zwarten? Misschien kan Jozef De Witte, die hond even voor de rechtbank brengen of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Afmaken die hond....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik wou schrijven: en nu is het wachten op de eersten die dit perfect normaal vinden, maar ik ben al te laat!
![]() Het ergste is nog dat ze klakkeloos dat verhaaltje van die hond geloven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat die waakhond moet kunnen loslopen op de werkplaats tussen de lassers door, dat moet je mij toch eens uitleggen hoor. En een hond die zomaar zonder aanleiding zou bijten is een gevaarlijke hond. Die moet idd afgemaakt worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tsss... Ze zijn zelfs te laf om uit te komen voor wat ze voelen tegenwoordig, precies. Niet dat ik met zulke ideeën te koop zou willen lopen als ze had. Ze zeggen namelijk nogal veel over je ... (kennis, of gebrek daaraan beter). Edit: Dit stukje: Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 juni 2007 om 09:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
En als die vent nu eens liegt, waarom moet hij aanvaarden wie jij vindt dat hij moet aanvaarden?
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wist niet dat huidskleur iets met vakbekwaamheid te maken had.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was ik op verlof in de Bahama's en bij onze eerste dag op het strand kregen we van een amerikaanse toeriste een loslopende hond cado.... In ruil voor eten en een plaats in de schaduw van de parasol paste die op het gerief. Ik geloofde er niks van, maar het was nog waar ook. Alleen... hij blafte en grolde ENKEL tegen zwarten die naar zijn zin iets te dicht tegen onze parasol kwamen. Met blanken had hij geen enkel probleem. We gingen naar het openbaar strand, terwijl toeristen normaal naar hotelstranden gingen, vermits er nogal wat gepikt werd op dat openbaar strand. Niet bij ons hoor, wij konden rustig gaan zwemmen en onze Vagebond lette op ons gerief. Gelukkig as dat niet hier in België, hier ben je volgens de Edina's racist als je zo'n hond hebt nietwaar? En voor zover ik me herinner: ook de hond van Boadiccea heeft een racistisch 'probleem' geloof ik. Ik vermoed dat de Bahama Vagebond al zoveel keer geslagen of gestenigd werd door de plaatselijke zwarten dat hij zich racistisch begon op te stellen? Raar toch hé, zo'n beestjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() het zou best kunnen dat die hond geen zwarten kan uitstaan. ik ben geen hond, dus ik kan het niet weten.
Maar loopt die hond dan heel de tijd los? loopt die dan ook gewoon zonder leiband door de werkpost? terwijl daar gelast wordt?? lijkt mij toch iets serieus mis met de arbeidsorganisatie.
![]() |
#14 | |
|
![]() Ik heb nergens beweerd dat het niet kan, maar dat gebeurt niet vanzelf. Dat is dan aangeleerd. En dat gebeurt niet door één keer een trap te krijgen van een zwarte hé. Maar hier is het overduidelijk dat het om een excuus gaat om zijn eigen racisme te verdoezelen. Hij verraadt zichzelf door te zeggen: "Ik heb mijn eigen clienteel en daar zitten geen zwarten tussen".
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 8 juni 2007 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Zegt niemand, maar jij wil wel iemand dwingen om iemand te aanvaarden, wie heeft u dat recht gegeven?
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals, wie ben jij om te bepalen wie wie moet aannemen?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus volgens Edina moeten alle honden die een probleem hebben met mensen van een bepaalde huidskleur, liefst worden afgemaakt... want het is de schuld van de eigenaar ?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Liegen is beter hé?
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil dat iedereen dezelfde kans krijgt om zichzelf te bewijzen ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |