![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Amsterdam overweegt 'lokhomo's' tegen geweld
![]() ![]() De jaarlijkse Gay Pride-boottocht in Amsterdam. In Nederland overweegt de Amsterdamse politie agressiviteit tegen homo's tegen te gaan door 'lokhomo's' in te zetten. Dat zegt de Amsterdamse hoofdcommissaris Bernard Welten in de Gay Krant, die vrijdag verschijnt. "Maar alleen in het uiterste geval en als de slachtoffers, veel meer dan nu, bereid zijn om aangifte te doen", voegt Welten daaraan toe. Geweld In Amsterdam ligt het aantal meldingen van geweld tegen homo's dit jaar al hoger dan in heel 2006. In de hoofdstad zijn tot nu toe 21 homogerelateerde geweldsincidenten geregistreerd. In twaalf zaken zijn verdachten aangehouden. Ook in andere Nederlandse steden, zoals Haarlem en Den Haag, werden in de afgelopen weken homo's mishandeld. Homobelangenorganisatie COC luidde dit jaar al meermaals de noodklok over toenemende agressie tegen homo's. Welten benadrukt in de Gay Krant dat het stijgende slachtoffercijfer niet hoeft te betekenen dat het geweld tegen homo's daadwerkelijk toeneemt. "We zien en horen nu alleen meer dan vroeger." Daders Uit cijfers van de politie blijkt dat het meeste geweld tegen homo's wordt gepleegd door jonge Marokkanen, maar Welten ziet in de komst van Oost-Europeanen weer een nieuwe 'uitdaging'. "Deze groep heeft weer zijn eigen problematiek." Orthodoxie, in welke religie dan ook, is volgens de hoofdcommissaris de belangrijkste veroorzaker van intolerantie. De PVV pleitte begin juni al voor het inzetten van lokhomo's, undercoveragenten die zich voordoen als homoseksuelen. De politie zette eerder al lokfietsen in tegen fietsendieven, en lokoma's om zakkenrollers te betrappen. In Rotterdam werden lokhoeren ingezet om mannen te pakken die vrouwen oneerbare voorstellen deden. (novum/hln) 15.8.2007 Misschien moet Rafke zich maar kandidaat stellen. Ik denk dat zo'n bunny-pakje hem beeldig zal staan. Of zijn verrijkende vrienden er hetzelfde over denken zal hij aan den lijve ondervinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vind het niet kunnen.Uitlokken is evenzeer fout.Zeker express uitlokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen slecht idee Bernard Welten.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Is dit geen uitlokking van een misdrijf in zekere zin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Whohow nu maak je wel een serieuze beledeging aan de homo's...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo uitlokking? Gewoon praktijktests toch? Daar zijn de linkiewinkies toch allen zo'n voorstander van?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Steeds meer en meer homoseksuelen komen uit voor hun geaardheid en dit is 'de criminele verrijkers' niet onopgemerkt gebleven. En veel van die, meestal enkel op seks beluste, homo's zoeken dan ook contact met andere (vreemde) mannen, waardoor ze een gemakkelijke prooi worden voor 'criminele verrijkers'. Niet dat ik het goedkeur maar deze laatsten hebben dat strategisch allemaal heel goed gezien.
Verder denk ik niet dat dit soort geweld veel met religie (of andere levensovertuigingen) heeft te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(ik ben wel voor het initiatief, maar ik vroeg het me gewoon af.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Wat een stelletje prutsers, die Nederlandse politie. Dit is gewoon uitlokken van geweld! Elk rechtgeaarde rechter zou zo'n mogelijke 'dader'-slachtoffer! direct moeten vrijspreken. (Nederland, het 'modern' en 'verlicht' land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Homosexueel zijn zet aan tot geweld?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem met ontlokking niet in. Er lopen daar geen gewoon mensen rond op die homo-ontmoetingsplaatsen die ineens goesting gaan krijgen om iemand te molesteren, op het moment dat ze een homo in het oog krijgen. Die allochtonen trekken naar daar (in groep) met de bedoeling om homo's aan te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
andere doelgroep? andere gevolgen? wel grappig om er even bij stil te staan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Neen, maar wel dit:
De PVV pleitte begin juni al voor het inzetten van lokhomo's, undercoveragenten die zich voordoen als homoseksuelen. De politie zette eerder al lokfietsen in tegen fietsendieven, en lokoma's om zakkenrollers te betrappen. In Rotterdam werden lokhoeren ingezet om mannen te pakken die vrouwen oneerbare voorstellen deden. (novum/hln) 15.8.2007 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nu ik ben zelf geen homo, maar ik zou zeker willen meedoen !!
Zo naar een bende jongere marokkanen stappen, en "he mo'ke wil je eens in men poepje", goed wetend dat er een 30 tal flikken gereed staat om op hun sm....euh ik bedoel om hun op te pakken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als iemand wil geweld plegen of stelen heb ik liever dat die direct opgepakt wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Jij bent zeker geen racist!