![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies dezelfde uitleg in zomer 2021 die een vrouw op een rommelmarkt me gaf, ze had geen vaccinatie gewild maar omdat ze met vakantie had willen gaan moest ze wel. Dat is chantage, een achterbakse vorm van dwang. Als gijzelen om geld af te persen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zoals al die obsessionele anti-fascisten die altijd maar geobsedeerd zijn door de schrik dat er weer eens gaskamers zouden kunnen komen he.
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die in je speelgoedkamer zeker.
Heb je ook een McDonalds?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moest dit sars2 verhaal anno Duitsland 1942 zijn, ze gingen tegen de Joden gezegd hebben dat het vaccinatie- ipv werkkampen waren.
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De angstige, gevaccineerde sheeple zijn diegenen die ongevaccineerden zouden gelyncht hebben (NIET voor mondmaskers) en die nu nog steeds vrijwillig en onnodig als onnozelaars met nutteloze mondvodden blijven lopen uit schrik voor een snotneus. De mening van ongevaccineerden is helemaal niet veranderd, de angsthazen weten al niet meer wat ze uitkramen van prikspijt omdat er steeds meer vaxslachtoffers vallen. 21 mrt. 2022 Italiaanse sprinter Sonny Colbrelli, tweede in de rituitslag, zakte na de finish in elkaar 10 juli 2022. Wielrenner Alexis Vuillermoz is na de 9e etappe van de Tour de France in elkaar gezakt 21 juli 2022 Fabio Jakobsen stort na de finish in mekaar. Another One Bites The Dust.
|
|
|
|
#327 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() Intussen vallen steeds meer sheeple, 4x geprikt en met mondvod, als vliegen...blijkt toch dat de veearts en dansleraar gelijk hebben.
|
|
|
|
#328 |
|
Europees Commissaris
|
Oma, mag iedereen nu eens doen wat "hij/zij/het" het beste vind voor hemzelf zonder dat driedubben gevaxten en dubbel geboosterden daar commentaar moeten op geven. Ik draag een mondmasker om mezelf en anderen te beschermen waar en wanneer ik het al of niet nodig of nuttig vind. Ik ben nog niemand tegengekomen die zegde dat hij/zij/het er last van had. Punt.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 25 juli 2022 om 09:09. |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Staatssecretaris
|
Maw jij droeg een mondmasker en er waren nog drie andere klanten aanwezig die geen mondmasker droegen.
|
|
|
#330 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zonder dat gevaxte azijnpissers lelijke en beschamende commentaren hebben zoals hen ziek en op de IC te wensen, medische zorg en ziekteverzekering te willen ontzeggen, schofferen, bespuwen, de schuld geven van overbelasting van ziekenhuizen en personeelstekort en zelfs doodwensen omdat zij net zoals vaxxers het recht hebben gebruikt om zelf te kiezen! We hebben er allemaal last van als gij vrijwillig maar onnodig, en enkel uit angst, die nutteloze en schadelijke mondvod nog blijft dragen waardoor gij de politiek weer een excuus geeft om ons állemaal te blijven pesten met onwettige maatregelen die niks afdoen, de economie/maatschappij al hebben verwoest en waarover ook de vaxxers notabene zelf klagen. Dat jij jezelf schade berokkent door je vrije adem te blokkeren, dat moet gij weten, maar het wordt wel de zaak van ons allemaal als jouw nutteloze mondvodden-gedrag maatschappelijke gevolgen heeft voor iedereen door beperkende, dictatoriale maatregelen. Dat, als iedereen weigert om nog mondmaskers te dragen, een signaal aan de politiek is dat de bevolking geen mondmaskerplicht en schadelijke maatregelen meer zal dulden! Begrijp je dat door nog vrijwillig mondmaskers te blijven dragen, de politiek dat zal aangrijpen om in september opnieuw wurgmaatregelen en mondmaskerplicht te kunnen invoeren of niet?! Als iedereen vindt dat de maatregelen schadelijk en verwoestend waren (dat is wel duidelijk gebleken!) en zijn, en dus niemand nog maatregelen wil, dan moet iedereen stoppen met nog vrijwillig mondmaskers te dragen en wie zo bang is voor besmetting die moet dan maar in zn kot blijven. Anders is het de schuld van de sheeple met mondmaskers als dat politiek rapaille ons in september weer zal kunnen gaan pesten met schadelijke jojo-maatregelen want sheeple geven de politiek er de medewerking én goedkeuring voor door nu vrijwillig nog met onnodige mondvodden te blijven lopen.
|
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie niet in welke impact dit zou kunnen hebben op eventuele beslissingen omtrent maatregelen tijdens het najaar. Waarom daar een probleem van maken ? |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie niet in waarom iemand die nu nog steeds rondloopt met een mondmasker op een probleem kan vormen. Iedereen is op dergelijk triviaal punt toch volkomen vrij? Iemand kan bvb. in een precaire gezondheidstoestand verkeren en voorzichtigheidshalve een mondmasker opzetten. Vergeet niet dat het covid-virus nooit echt helemaal uit circulatie was. In Japan bestaat sedert onheuglijke tijden de gewoonte dat iemand die een verkoudheid heeft een mondmasker opzet. En waarom niet?
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel me daarentegen wel de vraag waarom zulke mensen dat niet deden tijdens het griepseizoen. |
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pure gewoonte, het resultaat van de voorbije mondmaskerplicht. Destijds het privilege van de Aziaten die ik in Brugge zag rondlopen en mij afvroeg wat die mensen bezielde. |
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar inderdaad, ze doen maar, die gemaskeerde, dubbel gevaccineerde, tripel geboosterde genetisch gemanipuleerde freaks. Zo lang ze het maar niet "verplichten" of "chanteren."
|
|
|
|
#336 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, Joden die graag gas snuiven, mogen dat. Op zulke triviale punten laten we die mensen totaal vrij. Maar er zijn herinneringen waar zij gedwongen werden om gas te snuiven... |
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Koppel oudere vrouwen die dan bankfiliaal binnengingen, verlieten de auto en zetten maskers op voor het binnengaan. In de auto dus niet. 3 2dehands winkels bezocht, 0 maskers gezien daar.
Gentse feesten zijn gedaan, veel kamions ed, die de boel afbreken en inladen maar kon door met de velo, stond wel nog borden fietsers afstappen maar de meesten negeerden het, ik ook. Weinig volk, kon makkelijk door. Geen maskers gezien maar vergeten op te letten. In Colruyt, voor mijn volgende doos hamsterchips, geen 1. Nochtans massa's volk, parking vol, er stond maar een handvol winkelkarren op hun plek, anders toch een 30. Lang moeten wachten aan de kassa, alle kassa's open. Heb wat afstand gehouden en als er iemand even dichter kwam minder geademd, het is niet omdat ik tegen de klooierij ben dat ik roekeloos ben.
|
|
|
|
|
#339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja precies, het is enkel omdat de regimeklojos de voorbije jaren periodes van maanden me hun rottigheid van moeten ademen doorheen lagen stof hebben opgesolferd, dat ik er hier een onderwerp voor maakte.
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat covid opflakkerd kan me niet bommen want we zitten nu op de hoogste golf besmettingen ooit, het zijn de vaccin wappies die klaar staan om opnieuw te beginnen met hun nazi praktijken met de mondmasker als Jude-ster. |
|
|
|
|