Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2022, 19:25   #321
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Inderdaad...Ik ga geen enkel warenhuis of winkel in zonder masker. Iedereen die daar loopt kan een verkoudheid of zoiets hebben en ik wil nog op verlof vertrekken. Zo goed?
Precies dezelfde uitleg in zomer 2021 die een vrouw op een rommelmarkt me gaf, ze had geen vaccinatie gewild maar omdat ze met vakantie had willen gaan moest ze wel. Dat is chantage, een achterbakse vorm van dwang. Als gijzelen om geld af te persen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2022, 22:17   #322
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dadeemelee kan misschien de delhaize vestiging noemen waar 25% nog met mondvod rondlopen? Of misschien beter afblijven van de substantie waardoor ie overal mondmaskers meent te zien zoals bij roze olifanten?
Het is de lokale Delhaize.
Oud 25 juli 2022, 05:50   #323
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het zijn wel de ergst geobsedeerde Wappies die je nu zitten uit te lachen hee. Hun existentiële doodsangst dat er terug een opflakkering zou komen met ditmaal verplichting tot vaccinatie maakt dat ze permanent in campagne-mode blijven.
Dat is zoals al die obsessionele anti-fascisten die altijd maar geobsedeerd zijn door de schrik dat er weer eens gaskamers zouden kunnen komen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 07:02   #324
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die in je speelgoedkamer zeker.
Heb je ook een McDonalds?
Oud 25 juli 2022, 07:05   #325
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is zoals al die obsessionele anti-fascisten die altijd maar geobsedeerd zijn door de schrik dat er weer eens gaskamers zouden kunnen komen he.
Moest dit sars2 verhaal anno Duitsland 1942 zijn, ze gingen tegen de Joden gezegd hebben dat het vaccinatie- ipv werkkampen waren.
Oud 25 juli 2022, 08:53   #326
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkele maanden geleden zou men hier degene die geen masker droeg ter plaatse gelyncht hebben of uit de ziekteverzekering gegooid en nu word diezelfde persoon uitgelachen en voor onnozelaar verklaard. Hoe rap een mening kan veranderen hé...
Welke onzin kraamt gij wel uit?
De angstige, gevaccineerde sheeple zijn diegenen die ongevaccineerden zouden gelyncht hebben (NIET voor mondmaskers) en die nu nog steeds vrijwillig en onnodig als onnozelaars met nutteloze mondvodden blijven lopen uit schrik voor een snotneus.
De mening van ongevaccineerden is helemaal niet veranderd, de angsthazen weten al niet meer wat ze uitkramen van prikspijt omdat er steeds meer vaxslachtoffers vallen.

21 mrt. 2022 Italiaanse sprinter Sonny Colbrelli, tweede in de rituitslag, zakte na de finish in elkaar
10 juli 2022. Wielrenner Alexis Vuillermoz is na de 9e etappe van de Tour de France in elkaar gezakt
21 juli 2022 Fabio Jakobsen stort na de finish in mekaar.
Another One Bites The Dust.
Oud 25 juli 2022, 09:05   #327
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn wel de ergst geobsedeerde Wappies die je nu zitten uit te lachen hee. Hun existentiële doodsangst dat er terug een opflakkering zou komen met ditmaal verplichting tot vaccinatie maakt dat ze permanent in campagne-mode blijven.
Het lijken wel de 12 apostelen van Wappie veearts en Wappie dansleraar die de blijde boodschap van hun profeten willen opdringen aan de bevolking.
De ergst geobsedeerde Wappies "met existentiële doodsangst" die helemaal niks te vrezen hebben.
Intussen vallen steeds meer sheeple, 4x geprikt en met mondvod, als vliegen...blijkt toch dat de veearts en dansleraar gelijk hebben.
Oud 25 juli 2022, 09:09   #328
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Oma, mag iedereen nu eens doen wat "hij/zij/het" het beste vind voor hemzelf zonder dat driedubben gevaxten en dubbel geboosterden daar commentaar moeten op geven. Ik draag een mondmasker om mezelf en anderen te beschermen waar en wanneer ik het al of niet nodig of nuttig vind. Ik ben nog niemand tegengekomen die zegde dat hij/zij/het er last van had. Punt.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 25 juli 2022 om 09:09.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 10:12   #329
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maw jij droeg een mondmasker en er waren nog drie andere klanten aanwezig die geen mondmasker droegen.
Oud 25 juli 2022, 10:21   #330
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oma, mag iedereen nu eens doen wat "hij/zij/het" het beste vind voor hemzelf zonder dat driedubben gevaxten en dubbel geboosterden daar commentaar moeten op geven. Ik draag een mondmasker om mezelf en anderen te beschermen waar en wanneer ik het al of niet nodig of nuttig vind. Ik ben nog niemand tegengekomen die zegde dat hij/zij/het er last van had. Punt.
Laat dan ongevaccineerden misschien ook doen wat ze het beste vinden voor zichzelf??
Zonder dat gevaxte azijnpissers lelijke en beschamende commentaren hebben zoals hen ziek en op de IC te wensen, medische zorg en ziekteverzekering te willen ontzeggen, schofferen, bespuwen, de schuld geven van overbelasting van ziekenhuizen en personeelstekort en zelfs doodwensen omdat zij net zoals vaxxers het recht hebben gebruikt om zelf te kiezen!

We hebben er allemaal last van als gij vrijwillig maar onnodig, en enkel uit angst, die nutteloze en schadelijke mondvod nog blijft dragen waardoor gij de politiek weer een excuus geeft om ons állemaal te blijven pesten met onwettige maatregelen die niks afdoen, de economie/maatschappij al hebben verwoest en waarover ook de vaxxers notabene zelf klagen.

Dat jij jezelf schade berokkent door je vrije adem te blokkeren, dat moet gij weten, maar het wordt wel de zaak van ons allemaal als jouw nutteloze mondvodden-gedrag maatschappelijke gevolgen heeft voor iedereen door beperkende, dictatoriale maatregelen.
Dat, als iedereen weigert om nog mondmaskers te dragen, een signaal aan de politiek is dat de bevolking geen mondmaskerplicht en schadelijke maatregelen meer zal dulden!
Begrijp je dat door nog vrijwillig mondmaskers te blijven dragen, de politiek dat zal aangrijpen om in september opnieuw wurgmaatregelen en mondmaskerplicht te kunnen invoeren of niet?!
Als iedereen vindt dat de maatregelen schadelijk en verwoestend waren (dat is wel duidelijk gebleken!) en zijn, en dus niemand nog maatregelen wil, dan moet iedereen stoppen met nog vrijwillig mondmaskers te dragen en wie zo bang is voor besmetting die moet dan maar in zn kot blijven.

Anders is het de schuld van de sheeple met mondmaskers als dat politiek rapaille ons in september weer zal kunnen gaan pesten met schadelijke jojo-maatregelen want sheeple geven de politiek er de medewerking én goedkeuring voor door nu vrijwillig nog met onnodige mondvodden te blijven lopen.
Oud 25 juli 2022, 13:55   #331
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Laat dan ongevaccineerden misschien ook doen wat ze het beste vinden voor zichzelf??
Zonder dat gevaxte azijnpissers lelijke en beschamende commentaren hebben zoals hen ziek en op de IC te wensen, medische zorg en ziekteverzekering te willen ontzeggen, schofferen, bespuwen, de schuld geven van overbelasting van ziekenhuizen en personeelstekort en zelfs doodwensen omdat zij net zoals vaxxers het recht hebben gebruikt om zelf te kiezen!

We hebben er allemaal last van als gij vrijwillig maar onnodig, en enkel uit angst, die nutteloze en schadelijke mondvod nog blijft dragen waardoor gij de politiek weer een excuus geeft om ons állemaal te blijven pesten met onwettige maatregelen die niks afdoen, de economie/maatschappij al hebben verwoest en waarover ook de vaxxers notabene zelf klagen.

Dat jij jezelf schade berokkent door je vrije adem te blokkeren, dat moet gij weten, maar het wordt wel de zaak van ons allemaal als jouw nutteloze mondvodden-gedrag maatschappelijke gevolgen heeft voor iedereen door beperkende, dictatoriale maatregelen.
Dat, als iedereen weigert om nog mondmaskers te dragen, een signaal aan de politiek is dat de bevolking geen mondmaskerplicht en schadelijke maatregelen meer zal dulden!
Begrijp je dat door nog vrijwillig mondmaskers te blijven dragen, de politiek dat zal aangrijpen om in september opnieuw wurgmaatregelen en mondmaskerplicht te kunnen invoeren of niet?!
Als iedereen vindt dat de maatregelen schadelijk en verwoestend waren (dat is wel duidelijk gebleken!) en zijn, en dus niemand nog maatregelen wil, dan moet iedereen stoppen met nog vrijwillig mondmaskers te dragen en wie zo bang is voor besmetting die moet dan maar in zn kot blijven.

Anders is het de schuld van de sheeple met mondmaskers als dat politiek rapaille ons in september weer zal kunnen gaan pesten met schadelijke jojo-maatregelen want sheeple geven de politiek er de medewerking én goedkeuring voor door nu vrijwillig nog met onnodige mondvodden te blijven lopen.
Ik zag daarjuist een drietal die in de winkel een mondmasker draagt.
Ik zie niet in welke impact dit zou kunnen hebben op eventuele beslissingen omtrent maatregelen tijdens het najaar.
Waarom daar een probleem van maken ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 14:17   #332
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Ik zie niet in waarom iemand die nu nog steeds rondloopt met een mondmasker op een probleem kan vormen. Iedereen is op dergelijk triviaal punt toch volkomen vrij? Iemand kan bvb. in een precaire gezondheidstoestand verkeren en voorzichtigheidshalve een mondmasker opzetten. Vergeet niet dat het covid-virus nooit echt helemaal uit circulatie was. In Japan bestaat sedert onheuglijke tijden de gewoonte dat iemand die een verkoudheid heeft een mondmasker opzet. En waarom niet?
Oud 25 juli 2022, 14:27   #333
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom iemand die nu nog steeds rondloopt met een mondmasker op een probleem kan vormen. Iedereen is op dergelijk triviaal punt toch volkomen vrij? Iemand kan bvb. in een precaire gezondheidstoestand verkeren en voorzichtigheidshalve een mondmasker opzetten. Vergeet niet dat het covid-virus nooit echt helemaal uit circulatie was. In Japan bestaat sedert onheuglijke tijden de gewoonte dat iemand die een verkoudheid heeft een mondmasker opzet. En waarom niet?
Men is inderdaad op dat vlak volkomen vrij.

Ik stel me daarentegen wel de vraag waarom zulke mensen dat niet deden tijdens het griepseizoen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 14:50   #334
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Men is inderdaad op dat vlak volkomen vrij.

Ik stel me daarentegen wel de vraag waarom zulke mensen dat niet deden tijdens het griepseizoen.
Het zou mij niet verbazen dat er tijdens het komend griepseizoen terug wat mensen rondlopen met een mondmasker.
Pure gewoonte, het resultaat van de voorbije mondmaskerplicht. Destijds het privilege van de Aziaten die ik in Brugge zag rondlopen en mij afvroeg wat die mensen bezielde.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 16:31   #335
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik zag daarjuist een drietal die in de winkel een mondmasker draagt.
Ik zie niet in welke impact dit zou kunnen hebben op eventuele beslissingen omtrent maatregelen tijdens het najaar.
Waarom daar een probleem van maken ?
Het is zoals vissen op kikkerdril met een heras-draad. Ziet er misschien fantastisch uit, maar het is compleet idioot er resultaat van te verwachten.

Maar inderdaad, ze doen maar, die gemaskeerde, dubbel gevaccineerde, tripel geboosterde genetisch gemanipuleerde freaks. Zo lang ze het maar niet "verplichten" of "chanteren."
Oud 25 juli 2022, 17:43   #336
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer verstandig!
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 19:00   #337
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Iedereen is op dergelijk triviaal punt toch volkomen vrij?
En had dat altijd zo geweest, dan was er nooit een probleem geweest.

Kijk, Joden die graag gas snuiven, mogen dat. Op zulke triviale punten laten we die mensen totaal vrij. Maar er zijn herinneringen waar zij gedwongen werden om gas te snuiven...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2022, 19:20   #338
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Koppel oudere vrouwen die dan bankfiliaal binnengingen, verlieten de auto en zetten maskers op voor het binnengaan. In de auto dus niet. 3 2dehands winkels bezocht, 0 maskers gezien daar.
Gentse feesten zijn gedaan, veel kamions ed, die de boel afbreken en inladen maar kon door met de velo, stond wel nog borden fietsers afstappen maar de meesten negeerden het, ik ook. Weinig volk, kon makkelijk door. Geen maskers gezien maar vergeten op te letten.
In Colruyt, voor mijn volgende doos hamsterchips, geen 1. Nochtans massa's volk, parking vol, er stond maar een handvol winkelkarren op hun plek, anders toch een 30. Lang moeten wachten aan de kassa, alle kassa's open. Heb wat afstand gehouden en als er iemand even dichter kwam minder geademd, het is niet omdat ik tegen de klooierij ben dat ik roekeloos ben.
Oud 25 juli 2022, 19:23   #339
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Maar inderdaad, ze doen maar, die gemaskeerde, dubbel gevaccineerde, tripel geboosterde genetisch gemanipuleerde freaks. Zo lang ze het maar niet "verplichten" of "chanteren."
Ja precies, het is enkel omdat de regimeklojos de voorbije jaren periodes van maanden me hun rottigheid van moeten ademen doorheen lagen stof hebben opgesolferd, dat ik er hier een onderwerp voor maakte.
Oud 25 juli 2022, 19:40   #340
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moeten de wappies maar stoppen met geobsedeerd te zijn door covid.
Dat covid opflakkerd kan me niet bommen want we zitten nu op de hoogste golf besmettingen ooit, het zijn de vaccin wappies die klaar staan om opnieuw te beginnen met hun nazi praktijken met de mondmasker als Jude-ster.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be