![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De dokter heeft mij 2 medicaties voorgeschreven , ik neem ze of .... ik heb geen zin in een longontsteking !! Citaat:
Piektemperatuur , 37,3°C , ik ben gewoon thuisgebleven !! En hoe weet ik niet , maar .... nu heb ik een dubbele oorontsteking en een bronchite te pakken , ik blijf gewoon thuis tot ik genezen ben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juli 2022 om 17:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tetanus vaccins werken ook goed, wel jammer van de beperkte duur van 10-20 jaar. Goeie vaccins werken levenslang. Er is niets verkeerd met vaccins zolang de industrie er geen terugkerend verdienmodel van maakt met vaccins die nauwelijks werken voor een ziekte die nauwelijks iets doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de politieke poppenkast .... , da's andere koek , akkoord !! Met het coronavaccin is men inderdaad wel heel snel .... Het 4de vaccin , krijg ik een brief , ik maak mij daar niet druk in , ik ga !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe nuttig is dat nog? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fucking derde rijkers
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit zal men een deftig vaccin vinden !!
Citaat:
Gaat ge dan toch naar de dokter , betaal dan de volle pot !! Achteraf nie' komen melken als het te laat is voor u !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juli 2022 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kheb hulp gezocht zoals dat plebs van die derde rijkers adviseerde en kheb nu meer inkomen dan iemand die 40 jaar werkte. En als gij peinst dat ik ga werken om meer dan 50% aan die wapenhandelende kindermoordende vaccinazi te geven, hebt ge wel iets anders komen.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Cookie.
'n verkoudheid is ook 'n Coronavirus. Daar bestaat geen enkel vaccin voor. Regelmatig verkouden worden, op jonge leeftijd, versterkt je immuunsysteem. Je immuunsysteem sterk houden door 'n gezonde manier van leven, vitamines edm. is ook aan te raden, en bij infectie kan je enkel aan symptoombestrijding doen. Hete thee, honing, vitamine C, kippensoep etc... Dit SARS-CoV-2 virus muteert steeds meer in 'n gewone verkoudheid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polio, pokken edm is wat anders, dat zijn èchte vaccins
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die vaccin firma’s nu flikken is om die levenslang werkende vaccins te vervangen door zwakkere versies die maar 10-20 jaar werken, zoals bij mazelen. Opeens kun je dan mazelen krijgen als volwassene. Sommige ziektes hebben ook geen vaccin nodig, mits goeie verzorging gaan er geen kinderen dood aan mazelen bv. Idem voor waterpokken, het is veel beter de ziekte te krijgen dan te vaccineren al is er grote druk vanuit de vaccin industrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof daar niet in, omdat men ook geen immuniteit meer heeft na besmetting met omicron. Dat was helemaal anders met de virussen tot aan delta: daar had men heel goeie langdurige natuurlijke immuniteit tegen. Tot aan delta had men tot meer dan 13 maanden hoge bescherming tegen besmetting toen men het opgedaan had. Het vaccin werkte minder goed, maar daar kon men inderdaad op hopen dat met een beter vaccin, men de natuurlijke kon benaderen. Met delta was het al een stuk minder goed: er waren herbesmettingen. En met omicron is er helemaal geen besmettingsimmuniteit meer, noch na vaccinatie, noch na eerdere besmetting, en het gaat hier schijnbaar niet om immuunontwijking.
Het virus van de omicron familie lijkt mensen al na 1 maand kunnen te herinfecteren. Daar heb je dus geen besmettingsimmuniteit tegen. Dan kan een vaccin dat ook niet opwekken. Het enige dat iets doet, is de hele hoge accute antilichamentiters die je hebt wanneer je in een genezingsproces bent, maar dat houdt uw lichaam maar een maand uit of zo. En dat effect krijg je ook na een spuitje, maar het duurt dus maar een maand. Dat is geen immuniteit. Dat is een genezingsproces. Mocht het virus ook daardoor breken, dan kunnen we zelfs niet meer genezen van corona. Het is dus beter van dat niet kunstmatig op te wekken, om daar geen aanleiding toe te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook belangrijk om blijvend in contact te komen met de nieuwe varianten zodat je immuniteit zich kan updaten, zo werkt het ook met verkoudheden. Jezelf opsluiten, ontsmetten en maskeren is dus erg slecht, we zien dat al bij asthma patiënten die hun immuniteit tegen verkoudheden verzwakken door de maatregelen. In die zin kunnen vaccins die herbesmetting ook uitstellen en dus je immuniteit aantasten. De vaccin-antistoffen doen hun werking zodat de rest van je immuniteit (t-cellen de) geen update krijgt waardoor je na een tijdje minder beschermd bent tegen nieuwe varianten. Prior Omicron infection protects against BA.4 and BA.5 variants https://www.nature.com/articles/d41586-022-01950-2 But recent research shows that previous infection with an older variant (such as Alpha, Beta or Delta) offers some protection against reinfection with BA.4 or BA.5, and that a prior Omicron infection is substantially more effective. That was the conclusion of a study that evaluated all of Qatar’s COVID-19 cases since the wave of BA.4 and BA.5 infections began1. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, zoals het artikel aangeeft: Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juli 2022 om 06:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn het weeral die vaccins die daar de oorzaak van zijn, die belachelijke hoeveelheden antistoffen (1000 x meer dan normaal) zorgen ervoor dat je immuniteit minder of niet bijleert na een besmetting. Dat is 1 van mijn theorieën maar het klinkt wel logisch, een lichaam is het niet gewoon om dergelijke hoeveelheden antistoffen te hebben tegen 1 ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze winter zal men niet in met de ramen open voor de mussen stoken. Noorwegen, de USA, de Opec+ verrijken zich al ruimschoots door de hoge gasprijzen zonder energieverspillingswaanzin. In Frankrijk gaat het reclamelicht al 's nachts uit en mag men de deuren van winkels niet open zetten als de klimatisering draait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel worden er amper PCR testen afgenomen, ook niet na positieve zelftest afgenomen door een arts of apotheker. Mij lijken de boosters vooral gericht naar risicogroepen. Logischerwijs gaat men bij hen in hun gezondheidsdossier registreren met welke sars-cov-2 stammen ze besmettingen hebben doorstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is kiezen tussen belachelijke hoeveelheden antistoffen en belachelijke hoeveelheden inentingen, tot aan een slangetje liggen toe. Nochtans lijkt me dat laatste het dichtst benaderende tot de frequentie en hoeveelheden waarmee het virus overwipt van gastheer tot gastheer.
Ik denk dat die maskers aan twee kanten werken. Enerzijds houden ze occasionele grote hoeveelheden tegen, of wellicht accurater: reduceren ze in een mate, anderzijds reduceren ze dan ook de vele kleine hoeveelheden, misschien vaak tot 0 (tegenhouden), alzo relatief veilige (kleine doses) "updates" ook verhinderend. Ze kunnen zo ziektebeeld minderen, aan de kost echter van niet updaten, waardoor de volgende keer de delta met de vorige mutatie groter is geworden, virussen minder rap kapot, ziektebeeld net weer erger. Het probleem is dat virussen en immuunsystemen (door vaccin, mutatie, beiden, en veelvouden er nog eens bij) kenmerken worden gegeven, zus en zo gevaarlijk, zus en zo effectief, wat een compleet fout beeld is. Virus is zus OMDAT immuunsysteem zo was, en immuunsysteem is zus omdat virus zo was. Maskers en vaccins zijn daarin factoren die op het zus vlak het ziektebeeld verminderen maar op het zo vlak het dan weer verergeren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 juli 2022 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Canada: 3 artsen van hetzelfde ziekenhuisnetwerk "stoemelings" overleden na de vierde prik. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |