![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1441 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is vooral jammer, want racisme is effectief veel minder aanwezig nu en dan gaan ze deze toer op. Problemen creëren om een leemte op te vullen, lijkt het wel. Ze doen maar hoor, maar het is niet de ultieme weg die we op moeten gaan en velen denken er zo over.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 juli 2022 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De linkiewinkies hebben dan ook een rijke geschiedenis als het op zuiveren van politieke vijanden aankomt. Of ze u nu zot verklaren, een rijstveld vol mijnen injagen of u laten doodwerken in een Siberische koolmijn, voor een echte linkse is dat allemaal ok, het doel heiligt immers de middelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zou er al nen brave jongen die een petitie voor de kampioenen had opgestart met de dood zijn bedreigd door die woke smeerlappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hippepip hoera , lang leve de verzuring !! https://static.standaard.be/Assets/I...024&format=jpg Je zou eventueel ook de volgende confronterende vraag kunnen stellen: Is zwarte piet uitsluiten van het sinterklaasfeest ook een vorm van discriminatie ?? Zoals wij tot nu sinterklaas & zwarte piet hebben beleefd , awel .... heeft mij dit racistisch gemaakt tegenover Afrikanen ?? Geheel niks zelfs !! Ik heb enkele Afrikaanse vrienden & familieleden , hun huidskleur boeit mij zelfs niet !! Lees ik bij Unia over zwarte piet: https://www.unia.be/nl/artikels/sint...-alle-kinderen Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een oude blanke bebaarde man met een koperen staf en zijn zwarte piet, ... wat is daar nu verkeerd aan . Hij geeft cadeaus aan de brave kinderen. en de stoute die krijgen van de roe, ... ja dat mag tegenwoordig ook al niet meer.
Als de Arabieren ook ne kindervriend hebben mogen ze die ook ten tonele brengen he, ... of dat ligt nogal gevoelig zeker, de Mo was nogal close met kinderen heb ik mij laten vertellen, allee ja als ge een 9 jarige bruid tot u neemt, weet ik niet van welke gheilige ik het meest schrik moet hebben. De negers hebben zo gene kindervriend ? Ah ja nonkel Koloniaal, die daar ineens met Sinterklaas stond en cadeaukes uitdeelde, ja zie. Ik versta dat niet hoe ge zo een schone traditie kunt misbruiken om "racisme" te schreeuwen hoewel dat nergens de bedoeling is. Straffer nog, de Sint is eingenlijk een figuur die het opnmam voor de kinderen en ze beschermde (tot leven gewekt , nadat ze in den beenhouwer zijn kuip waren beland) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinterklaas en Zwarte Piet zijn op zich wel een dwaze traditie. Moest die discussie over racisme er niet zijn, dan zouden mensen gewoon klagen over de religieuze ondertoon er van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee komaan zelf kleine marronkaantjes krijgen van de goedgheilig man snoep. Zonder dat ze er eigenijk iets voor moeten doen. Ze moeten hem zelf niet bedreigen of in zijn kloten trappen, ze krijgen het zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is omdat ze de ballen missen hun politici onder te kakken en daarna gelijk te gaan halen bij een rechter. “Tis toch waar zekers edelachtbare?” Het staat in mijn Wetgeving dat we hier met duivelbedrijvers te maken hebben waar ge beter door vermoord wordt dan orders van te volgen. Wat zou ons het kunnen schelen wat het opgejut plebs van fascisten denkt te kunnen dicteren? Ik herinner mij ne zwarte die voor zijn leven kon lopen die kinderfeestjes kwam verstoren . Zo moet het zijn. Als gans uw volk dan mee mept op handhaving die die hooligans stoppen, hebt ge uw land terug.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juli 2022 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blanken mogen geen reggae meer spelen, of toch al zeker niet met rasta's ...
![]() De wokes onder het publiek werden ziekjes van de culturele toe-eigening ... ![]()
![]() |
#1452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shakespeare moet door de wokewasmachine.
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1454 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 29 juli 2022 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() We zijn gewoon een nieuw soort mens aan 't creëren.. Hopelijk binnenkort ook van die gevallen die zichzelf kunnen bevruchten. Want waarom zou een mens geen recht hebben om in 1 lichaam én zaadcelen én eicellen te produceren..? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 29 juli 2022 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer het mij voor te stellen. Dan is het wel gedaan met de pret, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Racisme bestaat niet in sprookjes en fantasieën, alleen voor hallucinerende kommaneukers en azijnpissers, rijp voor de psychiatrie. Wie niet wil, hoeft er niet aan mee te doen.
![]() |
![]() |
#1459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www-20min-ch.translate.goog/...nl&_x_tr_hl=en Van racisme gesproken , de wokeclubs zijn wel degelijk dikke racisten !! Mogen blanken thuis ook nog reggae draaien ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 juli 2022 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Probeer dat dialect eens te volgen. Een harstikkie gekke taal, dat taaltje.
https://youtu.be/KFyDNN_agzI Laatst gewijzigd door Weyland : 29 juli 2022 om 23:28. |
![]() |
![]() |