![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet zo van overtuigd dat die evolutie niet zal plaats vinden.. dat het nog een flinke tijd en verschillende pogingen zal duren, akkoord. Maar bedenk maar hoe vrijwillig nu iedereen al met een chipke rondloopt.. het is op zich niet eens nodig 't in te planten. Een wereld zonder smartphone is al niet meer denkbaar.. dat wil al wat zeggen, nee..? En ik droom misschien wat, maar een wereld zonder smartbrain is over tig jaar mogelijks ook niet meer ondenkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik moest ook een en ander aantonen toen ik een hondje wilde ophalen bij het asiel. Mensen die een kind willen adopteren moeten ook allerlei zaken bewijzen en begrijpen ook niet waarom zij wel onderzocht moeten worden of ze wel een goed ouder zouden zijn. Tja. 't Is een grote vrijheid om kindjes te mogen maken eh.. taboe om daar iets aan te willen veranderen. Wat ik ergens wel kan begrijpen, want wie zal wat bepalen..? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 juli 2022 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grumpy old man
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt niet bepaald wie kinderen mag hebben. Op zo'n systeem zit ik niet bepaald te wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De staat/politiek heeft zich daar niet mee te bemoeien, dat is schending van het privéleven van de burgers en individuele rechten. Ze worden betaald om de maatschappij te besturen, niet om burgers onbevoegd te betuttelen.
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige landen en/ of culturen hebben vrouwen niks te zeggen. Het wordt ze verboden om de pil te nemen. Verboden door de man dus! Hoezo hebben die vrouwen zelf in de hand hoeveel kinderen ze hebben/ willen? Tel daarbij al die vrouwen op die zwanger geworden zijn na een verkrachting....verschrikkelijk vind ik het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me toen af: wat met meerlingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over ontwikkelde landen. U wringt zich in alle bochten om toch maar gelijk te krijgen. Ik zal uw empathie t.o.v. de vader, die door een onoplettendheid zijn kind verloor, nooit vergeten. Als het aan u lag werd ie gekruisigd, want een ouder die een kind heeft zal ... Ter herinnering Laatst gewijzigd door reservespeler : 29 juli 2022 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een sterke magnetische impuls en chips gaan kapot.
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niks met gelijk krijgen te maken; het is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of door hun vader... (hormonale anti conceptie zijn kankerverwekkend en veroorzaakte waarschijnlijk een golf aan lgbqt)
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juli 2022 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet goed gelezen of niet begrepen dat het over je gebrek aan empathie gaat en niet over je hardvochtige gedacht over vader en/of moeder?
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U oordeelt vanuit uw ivoren toren want u bent verheven, u zult zo'n foutjes (met zware gevolgen) nooit maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem me dat maar kwalijk, ik lig er niet wakker van. Je kind achterlaten/vergeten, zou ik iig geen "foutje" durven noemen. Alsof je je jas ergens 'vergeten' bent. Zoals ik eerder zei; ik neem mijn kat overal mee naartoe, heb hem nog nooit in die bijna 11 jaar dat ik 'm heb, ook maar ergens "vergeten". En da's maar 'n kat. Hoewel ik zielsveel van 'm hou, is 'n kat zelfs niet te vergelijken met je kind. Nu, die vent zal de rest van z'n leven wel weten wat ie gedaan heeft, als ie volgend jaar al geen andere koter heeft. Want lui die zo onachtzaam omgaan met hun eigen vlees & bloed, maken zich gewoon 'n nieuwe als ersatz. Waar zit je in vredesnaam met je lompe, duffe kop dat je vergeet dat je kind in je auto zit?!? Ik hoop dat z'n vrouw hem ook nog eens buitenschopt. Voila! Ik heb gezegd!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf niet beweren dat ik mijn katten, mijn hond of zelfs mijn Kleinkinderen nooit zal vergeten in de auto. Ik kan alleen maar hopen dat mij dit nooit zal overkomen, en ja, sinds we daar hier over bezig zijn, steek ik mijne GSM in de tas van het kleinkind als we ermee weg gaan. Ik vind dat ik beter een automatisme kan inbouwen dan dat ik er van uitga dat mij dit nooit zal overkomen. |
|
![]() |
![]() |