![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was zat. Sorry.
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met te (laten) pijpen ga je u niet voortplanten hoor....
|
|
|
#304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je slechtgezind bent op vrouwen , ok , maar uw reden ,
da's zelfs geen reden om zo te reageren !! Respekt moet je verdienen !! Ik ben hetero & vrijgezel (ben tevreden) , maar ik heb respekt voor vrouwen !! Het zijn geen gebruiks- / wegwerpvoorwerpen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelf ga ik niet meer in discussie met mensen die onder invloed de allerlelijkste, gruwelijkste en ook creepy dingen schrijven. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bent zo niet waard mijn gesprekspartner te blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge iets vergeet, dan denkt ge er per definitie niet aan he. "hoe komt dat ?" is een onnozele vraag, want mensen vergeten nu eenmaal vaak dingen, juist omdat ze aan andere dingen (moeten) denken op een zeker ogenblik. Het enige dat je niet vergeet, is iets dat je constant in gedachten houdt wat impliceert dat je dus aan NIKS anders kan denken gedurende die tijd, niks anders uw aandacht kan krijgen gedurende een minuut of zo. Als je voortdurend "ik mag mijn kleine niet vergeten" in je hoofd moet houden, dan kan je onmogelijk tegelijkertijd ook kijken naar rechts en denken aan "als er een auto van rechts komt moet ik die doorlaten" want van zodra je DAARMEE bezig bent, ben je NIET aan je kleine aan het denken. Natuurlijk KAN HET ZIJN dat eens dat kruispunt voorbij, SPONTAAN uw idee terugkomt "ik mag mijne kleine niet vergeten", maar dat kan je niet besturen he. Als er iets anders in de plaats komt, zoals "heb ik wel het gasfornuis uitgezet" wel dan ben je NIET MEER aan uw kleine aan het denken, en is er ook niks dat dat SPONTAAN kan dwingen van terug te komen. Misschien wel, misschien niet. Misschien komt er een "leegte", en gaat toevallig terug "ik mag mijne kleine niet vergeten" terugkomen, maar als dat niet gebeurt, wel, dan ben je dat vergeten he. Da's al. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 augustus 2022 om 15:36. |
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goh, daar ga ik wakker van liggen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat ze niet eens aan 2 (of meerdere) dingen tegelijk kunnen denken, da's nieuw. Als ik zo vergeetachtig zou zijn dat ik enkel aan 1 ding tegelijk kan denken, ben ik elke dag 20 keer naar de supermarkt aan't lopen. Ik heb (ikzegmaarwat) koffie nodig, ik heb koffie nodig... (Telkens opnieuw herhalen, anders vergeet ik zelfs dat ook nog). Ik kom thuis; ohja terug, want ik heb ook (bvb) brood nodig, hupsakee, terug naar de winkel...enzoverder, want ik kan maar 1 ding tegelijk onthouden. Ge zijt er't zotteke mee aan't houden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er heeft eens iemand de test gedaan, pakweg 10 jaar geleden. Midden in de zomer, temperatuur buiten de auto tegen de 30 graden. Na nog geen half uur heeft die mens moeten stoppen. Ge vraagt u af waarom…
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eenmaal de auto geparkeerd is er geen airco meer. Die test is eigenlijk niet relevant binnen de context van de discussie. |
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bent records aan het verzetten... Ayatollah Khamenei of de Taliban hopman is progressief-woke tegenover jou... |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na 3 rondjes ben ik er meestal, en de paar dingen die ik dan vergeten ben, zal ik wel kopen als ik er plots nood aan heb. |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als iemand aan verschillende dingen moet denken dan kan het al eens mislopen, met zware gevolgen zelfs. Terzijde: dat multitasken is een cliché. Ik ben er wel van overtuigd dat vrouwen doorgaans alerter zijn. En dat meen ik. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, ik begrijp dat het afleveren van een kleine aan de crèche niet zo direct iets is om op een lijstje te poneren, vooral als het een dagelijkse gewoonte is. |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik bied dan bij deze nog eens mijn excuses aan.
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je naar links gekeken hebt om te zien of de weg verkeersvrij is, en je kijkt terug voor je uit, weet je plots niet eens meer wat je in je auto zit te doen. Joe, is that you?
|
|
|
|
|