![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien werden ongevaccineerden openlijk gediscrimineerd door meer vrijheden aan gevaccineerden en dat is ook weer een inbreuk op de anti-discriminatie wet die de politiek ook weer zelf invoerde. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze geven liever niet beschaamd toe dat ze zich, dom en uit angst, hebben laten vangen...dan maar de oogkleppen op, vaxschade blijven ontkennen en zichzelf wijsmaken dat het alleen anderen overkomt. Hoop doet leven. Maar dan nog altijd de ongevaccineerden uit afgunst als anti-vaxxers blijven bespuwen omdat ze slimmer waren om voor eigen gezondheid te kiezen.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AfD wappie.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opvallend hee, die enorme overlap die er is tussen extreem-rechts & de Wappie cultus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten nog steeds gevangen in hun eigen waanbeelden. Ze hebben géén antwoorden meer. Enkel zielige prietpraat is hun deel. Meh. Ik ga er niet plotseling van doodvallen, van hun onzin. Zij van hun injectie daarentegen. Not so sure. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hilarisch: nog blijven kappen op ongevaccineerde (en zelfs extreem rechtse!) 'wappies' omdat die geen enkel risico lopen...de afgunst zit diep, heel diep bij vaxxers, blijkbaar hebben ze toch al enige prikspijt waardoor ze zo blijven uithalen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als de realiteit je geen gelijk geeft probeer dan vooral mensen bang te maken totdat het voelt alsof je gelijk gekregen hebt.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Je bent dik 2 jaar te laat met deze uitspraak.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Uit afgunst omdat ongevaccineerden niet zo dom geweest zijn om zich te laten vangen en vaxxers hebben zelf en nog wel vrijwillig hun gat verbrand en moeten nu op de blaren zitten en dat verteren ze niet. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 3 augustus 2022 om 08:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Klein sampletje van factchecks, gebaseerd op verschillende argumenten, bronnen en getuigenissen, gewoon van de eerste pagina met zoekresultaten: https://www.techarp.com/science/athl...ccine-effects/ https://www.washingtonpost.com/polit...ccines-spread/ https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL1N2SK160 https://www.nytimes.com/2022/01/28/t...formation.html https://eu.statesman.com/story/news/...ld/9287487002/ O nee, maar het zijn echt wij de gevaccineerden die in angst leven hoor, en die na twee jaar toch echt onze kop uit het zand moeten trekken en moeten ophouden met dezelfde onzin te verspreiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er gingen en gaan altijd mensen dood, gezonde, jonge, oude, zieke....een non-argument dus. Een toename van vaxdoden door bijwerkingen kun je niet onder de mat proberen te vegen door te stellen dat er altijd mensen doodgaan...duhhhh.. Tja, en ontkracht? Dat weet ik zo niet...zijn al die atleten dan niet echt dood? Kun je dat ook bewijzen of is het maar van horen zeggen? Propaganda vrt beweert zelfs "neen, deze video's bewijzen geen toename aan hartproblemen..." terwijl de farmaceuten dat als bijwerking zelf bevestigen en openlijk wél toegeven. Tot zover de fake factcheckers van de leugenmedia met de billen bloot. ![]() Blijf vooral alle vaxdoden en -slachtoffers ontkennen, dat is een begrijpelijke, zelfbegoochelende houding voor de gemoedsrust van angstige vaxxers. Ik vind elk vaxslachtoffer van veilige vaccins er een teveel, vaxxers vinden dat blijkbaar niet.
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
VS Gemiddeld 83 jarigen met onderliggende aandoeningen die sterven... alle hens aan dek, nieuw normaal introduceren, 2 jaar leven opgeven (minstens want we zijn er nog niet) en de wereldeconomie naar de kloten helpen... "Elke dode is er één teveel" *als ze gemiddeld 83 jaar zijn ![]() Laatst gewijzigd door StV : 3 augustus 2022 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Een studie van Maurice De Hond.
https://www.maurice.nl/2022/08/01/ho...jn-de-vaccins/ Conclusie, Op basis van een veronderstelde VE (vaccin-effectiviteit) van 100% en een risico op overlijden op basis van de CBS-oversterftecijfers over het afgelopen jaar, moet worden geconcludeerd dat in algemene zin vaccinatie alleen maar risico verhogend werkt. Wel moet worden opgemerkt dat de cijfers behaald uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst geven. De veronderstelde effectiviteit van de nog op de markt te komen vaccins voor de nog onbekende variant in september zal waarschijnlijk ook een stuk onder de 100% liggen. Ook de mate van bijwerkingen is uiteraard nog onbekend. De stelling van de overheid dat het vaccin “Veilig en effectief” is, staat zwaar onder druk. Op grond van bovenstaande overwegingen, wordt het risico te overlijden aan vaccinatie op tenminste een factor 6 hoger geschat dan het verkleinen van het risico te overlijden aan corona. Als de vaccins een lagere bescherming dan 100% bieden, dan wordt het risico zelfs evenredig hoger.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 augustus 2022 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb de tekst van die laatste link eens gelezen. Wat een infantiele onzin. Fact-check, zonder feiten te checken, enkel maar wat ad hominem onzin en verdachtmakerij. Zoals "credible scientists." En zij "rulen" wat feiten zijn en niet. manmanman.... "Credible scientists," dat zijn dus wetenschappers die "het narratief napraten." ![]() ![]() ![]() Echt waar. De angst is tastbaar. Don't say we didn't say so. It's too late now, vaxxer. ![]() ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 augustus 2022 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de vaccinatie maar de lockdowns waren een grote misdaad tegen de mensheid.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, de vaccins zijn onderdeel en oorzaak van die grote misdaad tegen de mensheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, voor zover vaccinatie niet onder enorme chantage zou hebben plaatsgevonden (wat ze wél deed), IEDEREEN werd opgesloten, met uitzondering van de kampbewakers. Die mochten wél samenkomen en feesten. Voorbeelden legio. Het toont gewoon extra de smeerlapperij van die smeerlappen aan.
![]() |