![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 augustus 2022 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zeggen dat men niet dogmatisch is, als men zonder enige fundament anderen beschuldigt van racisme, en tegelijk beweren dat het quasi onmogelijk is om tegen racisme klacht in te dienen, om het maar niet te hoeven doen,... .... is zoals geloven dat de aarde een platte schijf is. Voel je vooral niet persoonlijk aangesproken, want zo werkt dat niet in de volwassen wereld. Veel algemener dan 'men' kan het niet worden. Dogmatisme als eeuwige onveranderlijke waarheid bestrijden is 365 dagen per jaar belangrijk. De strijd tegen mensen die zaken aannemen niet op grond van feiten of bewijzen maar louter op basis van wat zij geloven, zal dan ook altijd blijven bestaan. Ze worden gebruikt om anderen in een slecht daglicht te stellen, zonder dat daar een rationele reden voor is. Ze maken van meningen, misdrijven en ondermijnen zo de cohesie van onze samenleving. Ze verdelen ipv bijeen te brengen. Ze haten ipv lief te hebben. Laatst gewijzigd door Miesjel : 9 augustus 2022 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, STOP MET LIEGEN EN TROLLEN, er is niks racistisch aan het aankaarten van overlast van Noord-Afrikanen en negers.
![]() |
#205 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is dogmatisch vrees ik. Hij neemt dingen aan voor waar, zonder rationele bewijzen. Heel moeilijk te bestrijden. Dat is in feite een vorm van fundamentalistisch radicalisme, in mijn ogen. Hij weet het niet, hij gelooft het. En dat is heel sterk en krachtig. Geloof is één van de sterkste motivators van het menselijk handelen. Had Colombus niet geloofd dat de wereld rond was, had hij een heel andere leven gehad. Zo krachtig kan geloof zijn. Alleen had Colombus gelijk en Pandareus niet. Laatst gewijzigd door Miesjel : 9 augustus 2022 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 9 augustus 2022 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En U zal het niet bepalen dat het eruit mag. Dat cordon is er om een racistische partij niet aan de macht te laten komen En oh ja, dat VB is racisitsch Waarom zouden onverdroten racisten zich anders tot die partij aangetrokken voelen ? By the way, voor mijn part zitten ze daar goed...rechtse racistische stemmen onnuttig en zinloos maken is ook een verdienste.
![]() |
![]() |
#209 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen vast, ook op dit forum, dat de meest gehaaide racisten VB aanhangers zijn. Als die partij niet intrinsiek racisitisch is, waarom zwermen die racisten dan rond dat VB ? Ik bepaal niets. En ik ben in die zin a-democratisch (niet anti) dat ik al lang niet meer ga stemmen. Maar het Vb trekt racisten aan...waarom zou dat zijn ?
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg overtuigend is dat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() het is duidelijk dat onze Belgo-facysten schrik binnen te krijgen en niets anders meer kunnen dan VB- en N-VA-bashen.
geachte Belgo-facysten, blijkt uit interne nota's van de VLD/Vooruit/Groen-studiediensten dat N-VA en VB een 50-55 % meerderheid halen (itt de 'peilingen' van de kranten) waardoor jullie alles uit de kast halen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt de essentie uit het Sampol artikel waar ik je naar verwees niet begrepen denk ik... Anders zou je weten dat het quasi onmogelijk is om een POLITIEKE PARTIJ te laten vastpinnen op racisme. Daar gaat het over. Totaal verschillend van een privé persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 augustus 2022 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is altijd te verkiezen dat ze zich groeperen, dan gewoon 'los' rondlopen in het politiek milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() zoals een bende echte facysten dus, die reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bovendien. Het ging niet alleen maar over de partij. Het ging ook over mandatarissen. Over Vlaams Belangers in het algemeen ('men', weet je wel) en zelfs over mij. Laten we dus maar braafjes in het midden laten wie van ons beiden hier de essentie niet begrepen heeft. U beschuldigt mensen en organisaties van racisme, maar dient geen klacht in wegens racisme, zogezegd omdat het ongelooflijk moeilijk is omdat dat te doen. Maar wel dogmatisch beweren dat de strijd tegen racisme 365 dagen per jaar belangrijk is en de strijd nooit stopt. Maar klacht indienen? Ho maar! Ook al zijn er overal in het land meldpunten daarvoor. Zowel fysisch als digitaal. Van een "inconsequentie" gesproken kan deze wel tellen vind ik! U beweert dat Vlaanderen ruim 800 000 racisten telt, maar dat de wetten die gestemd werden en zelfs gewijzigd werden, tot driemaal de grondwet toe zelfs om de antiracismewet er door te krijgen, niet voldoen om diezelfde racisten voor de rechter te brengen? Die wet is er speciaal voor gemaakt jandorie nog aan toe. Juist om dit te vergemakkelijken. En dit alles om maar niet te moeten toegeven dat er geen veroordelingen, of andere rationele bewijzen van racisme te vinden zijn bij die kiezers van Het Vlaams Belang, om hen vervolgens op dogmatische wijze van racisme te beschuldigen. Dat jij dat echt niet inziet, doet me denken aan aan de rol van de kerk tegen de Italiaanse natuurkundige, wiskundige, astronoom en filosoof Galileo Galilei, toen hij beweerde en kon bewijzen, dat de aarde rond was ipv een platte schijf. Ik bedoel dit niet als een belediging. Ik meen dat echt. Uw onwil tot redelijkheid is schrijnend en vernietigend. Zowel voor uw medemens als voor uzelf. Laatst gewijzigd door Miesjel : 9 augustus 2022 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |