![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Dat hij nog gekker is dan Trump 2. Dat hij niet gek genoeg is voor Trump …?
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol
https://www.theguardian.com/us-news/...fe-roger-stone Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jones heeft niemand iets opgedragen. Hij geloofde dat het voorval in sandy hook een hoax was, zoals er zovele hoaxen zijn. On both sides of the isle. De verkiezingsdiefstal van biden tov trump bijvoorbeeld. Velen denken dat het waar is, en de tegenstanders zeggen van niet. Maar daar gaat het niet om. De rechtbank heeft LETTERLIJK gezegd dat Jones moet zeggen wat de rechtbank "vindt" wat de waarheid is. De rechtbank zegt LETTERLIJK dat als Jones iets anders zegt dan wat de rechtbank als waarheid ziet, dat hij meineed pleegt. De rechtszaak ging dan helemaal ook niet over de schuldvraag, namelijk "heeft jones door zijn uitspraken over sandy hook schade berokkend" (die schuldvraag werd door de rechter als "schuldig" uitgesproken, terwijl dat compleet ongrondwettelijk is in de us voor dit soort zaken), de jury heeft zich enkel mogen uitspreken over de hoogte van schade-vergoeding (die in texas nooit KAN oplopen tot 45 miljoen, dus zelfs de draadtitel is fake-news) De show-trials in de DDR en de USSR waren tenminste nog goed geënsceneerd. Deze LGBTQ123groengeelrood -rechter is zo machtsdronken dat zelfs een "goede show opvoeren" niet nodig was. Jones is hiermee NOG populairder geworden. Dat is de uitkomst ervan. Of hij "gelijk" heeft is irrelevant. Als het U echt interesseert, dan luistert ge best eens naar zijne kant van de zaak. Beperkt U best tot zijn gast, die wat minder emotioneel te keer gaat, dan jones zelf. https://www.lewrockwell.com/2022/08/...e-of-infowars/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 augustus 2022 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Hier heeft de jury beslist dat Jones wel degelijk verantwoordelijk is, en ik geef hen geen ongelijk. Er volgen nog rechtszaken tegen Jones, hopelijk met nog meer schadevergoedingen er bovenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
U verspreidt dus leugens, en moet meteen een boete betalen. En uw selectieve verontwaardiging, dat men alles van geval tot geval moet bekijken verraadt dat ge geen enkel logisch argument hebt waarom iemand verantwoordelijk is voor de daden of de woorden van een ander.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 10 augustus 2022 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() notaris x
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verspreidt onwaarheden, dient aangeklaagd & veroordeeld te worden tot 't verklaren van hetgeen de rechter als waarheid beschouwd . En daarbovenop nog 'n fikse boete. Begrijp je dan niet hoe dat werkt. Of meen jij de uitzondering te zijn waar vroeg of laat niet achteraan zal gekomen worden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben je ver voorbij wat creatief omgaan met de waarheid en is het niet onbegrijpelijk dat je een zware veroordeling oploopt.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat nogal moeilijk te bepalen, ieder is verantwoordelijk voor eigen daden. DADEN èh! En ja, ik weet wie hem aangeklaagd hebben & waarvoor. Maar ik weet ook wie de uitspraak gedaan heeft, en welk motiveringsbeginsel hij meegaf. En dat was dat Jones de waarheid moest vertellen die de rechter hem oplegde. Daar ging 't om. Alex Jones werd op 'n andere manier verketterd, hij werd - al langer - ge-deplatformed. Hij mocht dus niet vrijelijk zijn onzin en/of leugens uitkramen. Ook daar ging 't om. Zolang men meent aan de goede kant van de geschiedenis te staan kan je je relatief veilig voelen, maar dan nog. Ooit kan 't tij keren & leugens/onzin strafbaar stellen, hetgeen deze rechter pertinent gedaan heeft (niet de ouders waarschijnlijk, die wilden enkel centen) is 'n slippery slope. Dat wou ik kiko duidelijk maken, want hij verspreidde ook misinformatie, en wie niet, soms misschien zelfs onbedoeld. PS; ik ben geen Jones fan, de man heeft 'n irritante schreeuwstem, en veel dingen vond ik ook van de pot gerukt, zoals oa Sandy Hook. Neem echter niet weg dat niet alles onzin was & achteraf bewaarheid werd. En ohja, nu ik toch bezig ben @Dadeemelee, Jones is nooit 'n Trumpadviseur geweest - misinformation. Strafbaar maken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 augustus 2022 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() U verspreidt leugens, en verdient een straf.
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
U en uw marxisten/communisten zijn de strijd aan het verliezen, en jullie schieten nog wat wild in het rond om uw verloren macht te consolideren. Een goed inzicht vindt U hier. https://www.economicnoise.com/2022/0...ard-and-piven/
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat trouwens in de meeste rechtssystemen iets als laster, en dat was het hier ook. Als je aan een ouder van een doodgeschoten kind zegt dat hij geen ouder is maar een acteur, dan kan dat als laster gekwalificeerd worden. De rest van uw uitleg en die van Gunter is samenzweerderig geblaas.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet voor laster, maar om niet de waarheid te vertellen, ze zegt 't zelfs letterlijk. "You believe what you say is the truth, BUT IT ISN'T" Zij bepaalt dus wat 't wel is. Terwijl ze hem niet eens laat uitspreken wat hij al dan niet gezegd heeft. Hoe kan ze dan weten dat 't niet zo is. Waarna ze hem verordent om hetgeen hij in z'n mond heeft (kauwgom of watdanook te verwijderen), hij zegt helemaal niks in z'n mond te hebben. Are you chewing on your gauze, vraagt ze dan op 'n hooghartige toon. Fair trial yeah!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 augustus 2022 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.knack.be/nieuws/wereld/s...nd-sandy-hook/
Het is wel degelijk wegens laster dat hij is veroordeeld.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
(dixit knack) "Laster is in het VS-rechtssysteem moeilijk te bewijzen, want dan moet er (aantoonbaar) opzet van beschadiging in het spel zijn. Waarop de advocaten van de nabestaanden een ander pad bewandelden." Dalibor; hij is veroordeeld voor laster.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven spartelen Gunter.
Ik hou daar wel van. Alex Jones, the far-right conspiracy theorist who used his Infowars media company to spread lies about the Sandy Hook school shooting, has already been found liable for defaming the victims’ families. This week, a trial was held to determine how much money he must pay them. https://www.nytimes.com/article/alex-jones-trial.html
![]() |
#60 |
|
![]() Death by a thousand cuts.
Jones mag dan een roeptoeter zijn die vooral op emotie speelt, de alternatieve media is een tienduizend koppig beest. Niet onder controle te krijgen, of men moest het internet afzetten. Niet dat ze het niet zouden durven, maar ik denk dat dat technisch gezien zelfs niet mogelijk is. Lees wat dat betreft de Cloward-Piven strategie nog eens. Media-concentratie is NODIG om het narratief onder controle te houden. Die concentratie en controle is WEG!