Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2022, 10:27   #41
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Inderdaad, de massamoord van de Corona Nazi's zal meer en meer duidelijk worden, het is nu dat we moeten door doen met het openbaren van de schadelijke gevolgen zodat het niet nog een keer kan gebeuren.
Vaxxers zijn als de dood zo bang voor die onthullingen, ze willen dat niet weten en daarom pogen ze iedereen het zwijgen op te leggen door deze openbaring van schadelijke gevolgen als wappie-frustraties af te doen....ongeprikte wappies die helemaal geen last hebben van prik-gevolgen.
Oud 12 augustus 2022, 17:01   #42
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Voor sommigen, de vaxforcers, voel ik dan weer wel Schadenfreude.
Ik ook. Ik ken er die concreet problemen hebben en ik lach ze er in hun gezicht mee uit. Karma is a bitch

Citaat:
Maar om te beweren dat 't gebruikt werd/wordt voor "mass depopulation (ik denk dat ik dat gemist heb in 't stuk), lijkt me dat experiment toch jammerlijk gefaald te zijn.
Er zijn andere, efficiëntere manieren om miljarden uit te roeien dan 'n vaccin dat geen vaccin is & niet doet wat 't hoort te doen.
De toekomst zal dit uitwijzen. Ik denk dat je te vroeg victorie kraait qua veiligheid op lange termijn. Uit de symposia van Geert Vanden Bossche ontstaat een bezorgdheid (via een theoretisch onderlegd model) dat deze inentingen het natuurlijke immuunsysteem compleet ontregelen.

Vandaar ook de enorme opmars van allerlei kwalen onder de "gevaccineerden".
Net zoals mijnwerkers met stoflongen minder levensduur hadden, of arbeiders in fabrieken met gevaarlijke chemicaliën, zal enkel de toekomst alles uitwijzen.

95% van de forumleden zullen dit neerzetten als wappiepraat, maar het onderstaande is een feit.

De wereldpopulatie is sinds 1900 elke 30 jaar verdubbeld. 500 miljoen in 1900. 1 miljard in 1930, 2 miljard in 1960, 4 miljard in 1990, ruim 8 miljard in 2020. Als de trend zich verder zet zijn we over 30 jaar met 16 miljard.

Velen maken zich zorgen over die populatiegroei. De grondstoffen zouden uitgeput raken, drinkbaar water wordt een probleem, er zijn niet genoeg jobs voor zoveel mensen... Het zijn veronderstellingen waarvan de ene meer waarschijnlijk is dan de andere.

Omgekeerd is het ook een gegeven dat een abrupte stop van de populatiegroei (geboortebeperking) gegarandeerd zou leiden tot een crisis. Dan krijg je immers totale vergrijzing en zijn er lang niet genoeg werkende mensen die de pensioenen van de ouderen betalen. Dan gaan we maw failliet.

Er is dus welgeteld 1 optie die een gigantische crisis vermijdt.
Ja, er moeten meer mensen geboren worden zoals dat deze hele eeuw al bezig is. Maar mensen die niet langer productief zijn moeten eerder sterven. Op die manier blijft de economie groeien. Blijven pensioenen betaalbaar. Wordt gigantische armoede vermeden. Niet - werkenden kosten alleen maar geld aan de samenleving. Zo redeneren staten en machtshebbers wereldwijd.

Ze mogen alle wappie etiketten op me plakken. Maar binnen dit en enkele decennia zullen we vaststellen dat geboosterden allerlei kwalen ontwikkelen omdat hun eigen afweer naar de botten is. En wanneer de schadelijke gevolgen niet meer te ontkennen vallen, klinkt het "wir haben es nicht gewusst".

Mission accomplished.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 12 augustus 2022 om 17:06.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 17:31   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik ook. Ik ken er die concreet problemen hebben en ik lach ze er in hun gezicht mee uit. Karma is a bitch

De toekomst zal dit uitwijzen. Ik denk dat je te vroeg victorie kraait qua veiligheid op lange termijn. Uit de symposia van Geert Vanden Bossche ontstaat een bezorgdheid (via een theoretisch onderlegd model) dat deze inentingen het natuurlijke immuunsysteem compleet ontregelen.

Net zoals mijnwerkers met stoflongen minder levensduur hadden, of arbeiders in fabrieken met gevaarlijke chemicaliën, zal enkel de toekomst alles uitwijzen.

95% van de forumleden zullen dit neerzetten als wappiepraat, maar het onderstaande is een feit.

De wereldpopulatie is sinds 1900 elke 30 jaar verdubbeld. 500 miljoen in 1900. 1 miljard in 1930, 2 miljard in 1960, 4 miljard in 1990, ruim 8 miljard in 2020. Als de trend zich verder zet zijn we over 30 jaar met 16 miljard.

Velen maken zich zorgen over die populatiegroei. De grondstoffen zouden uitgeput raken, drinkbaar water wordt een probleem, er zijn niet genoeg jobs voor zoveel mensen... Het zijn veronderstellingen waarvan de ene meer waarschijnlijk is dan de andere.

Omgekeerd is het ook een gegeven dat een abrupte stop van de populatiegroei (geboortebeperking) gegarandeerd zou leiden tot een crisis. Dan krijg je immers totale vergrijzing en zijn er lang niet genoeg werkende mensen die de pensioenen van de ouderen betalen. Dan gaan we maw failliet.

Ja, er moeten meer mensen geboren worden zoals dat deze hele eeuw al bezig is. Maar mensen die niet langer productief zijn moeten eerder sterven. Op die manier blijft de economie groeien. Blijven pensioenen betaalbaar. Wordt gigantische armoede vermeden. Niet - werkenden kosten alleen maar geld aan de samenleving. Zo redeneren staten en machtshebbers wereldwijd.

Ze mogen alle wappie etiketten op me plakken. Maar binnen dit en enkele decennia zullen we vaststellen dat geboosterden allerlei kwalen ontwikkelen omdat hun eigen afweer naar de botten is. En wanneer de schadelijke gevolgen niet meer te ontkennen vallen, klinkt het "wir haben es nicht gewusst".

Mission accomplished.
Op lange termijn?

Maar dan nog lig ik er niet wakker van.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 19:46   #44
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar mensen die niet langer productief zijn moeten eerder sterven. Op die manier blijft de economie groeien. Blijven pensioenen betaalbaar. Wordt gigantische armoede vermeden. Niet - werkenden kosten alleen maar geld aan de samenleving. Zo redeneren staten en machtshebbers wereldwijd.
Reken overheidspersoneel daar ook bij, en begin daar eerst, en het probleem is al opgelost. Economie moet niet blijven groeien, er moet alleen maar geproduceerd worden wat mensen willen, daarin bemoeilijkt door meer willen = meer presteren. Het probleem begint bij de parasitaire klasse, die wil meer, zonder meer te moeten presteren. De samenleving moet van die af. Een genocide op de parasitaire klasse dus, of nog veel beter, doe ze helpen in de economie, alzo de werklast daar helpen dragen.
De kern is dat er een mechanisme moet zijn dat geen open eind heeft, dat remmend werkt, terwijl geld bijmaken, dwang, dat wel heeft.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2022, 13:29   #45
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Een genocide op de parasitaire klasse dus
En om dat te bewerkstelligen, zou ik die groep wijsmaken dat het ondergaan van een gevaarlijk medisch experiment (ten onrechte vaccinatie genoemd) goed voor hen is.

Met uiteraard volledige steun van de staatsmedia, die elke criticus "wappie" noemt. Wie na alle leugens van de afgelopen 2 jaar nog steeds een booster haalt, kan niet anders dan dom zijn.
Oud 13 augustus 2022, 14:15   #46
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mission accomplished.

Volgens https://en.wikipedia.org/wiki/World_population klopt dit niet.

De totale wereldbevolking zou reeds rond 1805 het cijfer van 1 miljard hebben bereikt, en dan zou het nog iets méér dan een eeuw duren vooraleer ze verdubbelde.

Afhankelijk van de gehanteerde criteria kan men evenwel zelfs dat al 'veel te veel' vinden.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2022, 15:01   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dat "onrecht en lijden" door nepmaatregelen van wappies (en ook vaxxers, niet te vergeten!!) zinkt in het niet bij het persoonlijk "onrecht en lijden" dat goedgelovige, bedrogen vaxxers nog te wachten kan staan door schadelijke gevolgen van hun vrijwillige prikken.
Vaxxers kunnen beter niet te hoog van de toren blazen want wappies hoeven zich geen zorgen te maken of gefrustreerd te zijn over het verlies van hun gezondheid of zelfs hun leven als proefkonijn voor een medisch experiment.
Wel, als jij denkt dat het moment is aangebroken dat de "schadelijke gevolgen van het vrijwillig, prikken" zich op grote schaal aan het uiten zijn, wil je mij dan verwittigen? Ik moet dan natuurlijk wel een ernstige reden hebben om u als een "autoriteit" op dat vlak te beschouwen. Tot op heden heb ik in uw postings dergelijke reden nog niet gevonden.
Oud 13 augustus 2022, 21:49   #48
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Volgens https://en.wikipedia.org/wiki/World_population klopt dit niet.

De totale wereldbevolking zou reeds rond 1805 het cijfer van 1 miljard hebben bereikt, en dan zou het nog iets méér dan een eeuw duren vooraleer ze verdubbelde.

Afhankelijk van de gehanteerde criteria kan men evenwel zelfs dat al 'veel te veel' vinden.
Ik spreek me niet uit over 1805. Maar vanaf 1930 is de trend min of meer lineair een verdubbeling om de 30 jaar. Laat 30 jaar ook min of meer de leeftijd zijn waarop de gemiddelde mens aan kinderen begint.

We moeten niet muggenziften of het er in 1900 vijfhonderd miljoen waren of 750 miljoen. Het gaat om de trend die we elke 30 jaar zien. Voornamelijk vanaf 1900 en niet zo zeer daarvoor, om wille van de industrialisering die welvaart bracht. De levensduur is vanaf toen aanzienlijk beginnen toenemen. Deze groei wordt wel degelijk een probleem, en velen zeiden tien jaar voor covid al dat "ze" ooit iets moeten vinden om dit probleem op te lossen. Niks is daarvoor doeltreffender dan de ganse samenleving in te spuiten met een goedje dat hun immuunsystemen afbreekt. Daarvoor moet je hen uiteraard eerst overtuigen dat het goed voor hen is.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 augustus 2022 om 22:03.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2022, 22:00   #49
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik spreek me niet uit over 1805. Maar vanaf 1930 is de trend min of meer lineair een verdubbeling om de 30 jaar. Laat 30 jaar ook min of meer de leeftijd zijn waarop de gemiddelde mens aan kinderen begint.

We moeten niet muggenziften of het er in 1900 vijfhonderd miljoen waren of 750 miljoen. Het gaat om de trend die we elke 30 jaar zien. Voornamelijk vanaf 1900 en niet zo zeer daarvoor, om wille van de industrialisering die welvaart bracht. De levensduur is vanaf toen aanzienlijk beginnen toenemen. Deze groei wordt wel degelijk een probleem, en velen zeiden tien jaar voor covid al dat "ze" ooit iets moeten vinden om dit probleem op te lossen. Niks is daarvoor doeltreffender dan de ganse samenleving in te spuiten met een goedje dat hun immuunsystemen afbreekt. Daarvoor moet je hen uiteraard eerst overtuigen dat het goed voor hen is.

sawmill grill oxford pa
Ik begrijp je maar daarvoor werkt het niet goed genoeg, om de groei ook maar tegen te houden moet je jaarlijks 60 miljoen mensen meer dood maken dan nu en extra geboortes ook beperken want hoe slechter het gaat, hoe meer kinderen er gemaakt worden.

Uiteindelijk is die grote exterminatie via vaccins dus zever, steek er niet teveel energie in.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2022, 22:06   #50
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik begrijp je maar daarvoor werkt het niet goed genoeg, om de groei ook maar tegen te houden moet je jaarlijks 60 miljoen mensen meer dood maken dan nu en extra geboortes ook beperken want hoe slechter het gaat, hoe meer kinderen er gemaakt worden.

Uiteindelijk is die grote exterminatie via vaccins dus zever, steek er niet teveel energie in.
Exterminatie is niet nodig. Als ze de levensduur van de ingespotenen drastisch kunnen reduceren tot enkele jaren na de pensioenleeftijd, omdat hun lichaamseigen afweersysteem aan banden wordt gelegd, is dat nog beter. Dan zijn ze namelijk nog productief geweest, en leggen ze het loodje zodra ze geld beginnen te kosten.

Hitler liet de joden ook eerst voor hem werken, alvorens hij ze naar de gaskamers stuurde. Ze onmiddellijk extermineren was een suboptimale oplossing.
Oud 13 augustus 2022, 22:20   #51
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, als jij denkt dat het moment is aangebroken dat de "schadelijke gevolgen van het vrijwillig, prikken" zich op grote schaal aan het uiten zijn, wil je mij dan verwittigen? Ik moet dan natuurlijk wel een ernstige reden hebben om u als een "autoriteit" op dat vlak te beschouwen. Tot op heden heb ik in uw postings dergelijke reden nog niet gevonden.
Ik voel mij gevleid, blijkbaar kun je niet zelf de vinger aan de pols houden om de schadelijke gevolgen van het vrijwillig prikken op te volgen, het gaat je misschien wat te snel?
Al die berichten ook van doodgevallen of sukkelende long-covid gevaccineerden...die moet je weleens samen tellen, dat zijn helemaal geen alleenstaande, zeldzame uitzonderingen meer.
Maar daarvoor moet je natuurlijk eerst de zelfbegoocheling uit angst willen loslaten dat er helemaal geen schadelijke gevolgen van het vrijwillig prikken zouden kunnen zijn.

Misschien kunnen de interne documenten van (voorlopig) 3.645 blz met bijwerkingen door de farmaceut pfizer voor zijn covid-vaccin je hiermee een handje helpen om de werkelijkheid van vaccinatieschade onder ogen te zien.
Is het produceren van vaccins voor jou een ernstige reden genoeg om farmaceut en vaccinproducent pfizer als autoriteit op het vlak van vaccins alsook de bijwerkingen te beschouwen of niet?

En ik hoef nergens een autoriteit in te zijn om mijn mening over iets te uiten, door sommigen schijnt dat poepsimpele gegeven nog steeds niet begrepen te worden.
Oud 13 augustus 2022, 22:27   #52
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En ik hoef nergens een autoriteit in te zijn om mijn mening over iets te uiten, door sommigen schijnt dat poepsimpele gegeven nog steeds niet begrepen te worden.
Mensen die steeds naar "autoriteiten" vragen, gebruiken altijd het machtsargument (Van Ranst is een expert en VD Bossche is een veearts..) omdat ze de inhoudelijke argumentatie niet begrijpen.
Oud 14 augustus 2022, 03:00   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Onenigheid in Wappie kringen ? Een schisma ? Afwijken van de Ware Leer ? https://endlockdowns.org/extermination/

Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 06:45   #54
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Exterminatie is niet nodig. Als ze de levensduur van de ingespotenen drastisch kunnen reduceren tot enkele jaren na de pensioenleeftijd, omdat hun lichaamseigen afweersysteem aan banden wordt gelegd, is dat nog beter. Dan zijn ze namelijk nog productief geweest, en leggen ze het loodje zodra ze geld beginnen te kosten.

Hitler liet de joden ook eerst voor hem werken, alvorens hij ze naar de gaskamers stuurde. Ze onmiddellijk extermineren was een suboptimale oplossing.
Waarom dan de moeite doen om de economie naar de kloten te brengen vanwege enkele gepensioneerden? Nee, er zat geen groot plan achter, enkel domheid.
Oud 14 augustus 2022, 06:50   #55
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onenigheid in Wappie kringen ? Een schisma ? Afwijken van de Ware Leer ? https://endlockdowns.org/extermination/
]
Er is geen ware leer bij de antivaxxers, enkel bij de vaxxers. Ik heb veel liever discussie dan de enige waarheid van de TV-goeroe.
Oud 14 augustus 2022, 07:56   #56
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Op de wereld populatie kaart stagneren de meeste landen rond deze jaren en is een flinke afname te zien in de komende jaren.

De oudjes gaan dood en de jongskes komen er veel minder bij.
Oud 14 augustus 2022, 09:11   #57
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom dan de moeite doen om de economie naar de kloten te brengen vanwege enkele gepensioneerden? Nee, er zat geen groot plan achter, enkel domheid.
Er zat wel een plan achter. De politiekers wisten dat , als ze zoiets gingen in gang steken, de aandelen van die Pharma bedrijven torenhoog gingen stijgen.
En dat hebben ze gedaan met het gevolg dat ze multimiljonair geworden zijn.
Vraag: Waarom doet een politieker iets? Antwoord: Follow the money.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 09:26   #58
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Er zat wel een plan achter. De politiekers wisten dat , als ze zoiets gingen in gang steken, de aandelen van die Pharma bedrijven torenhoog gingen stijgen.
En dat hebben ze gedaan met het gevolg dat ze multimiljonair geworden zijn.
Vraag: Waarom doet een politieker iets? Antwoord: Follow the money.
Ja, geld wel natuurlijk, dat altijd.
Oud 14 augustus 2022, 09:48   #59
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen die steeds naar "autoriteiten" vragen, gebruiken altijd het machtsargument (Van Ranst is een expert en VD Bossche is een veearts..) omdat ze de inhoudelijke argumentatie niet begrijpen.
Ze begrijpen maar al te goed dat ze de inhoudelijke argumentatie niet kunnen weerleggen en schermen dan met de "autoriteit" van een leugenaar zoals von ranzig omdat die wel vertelt wat ze geloven en dat in hun straatje past.
En als dat niet lukt omdat hun ongeloofwaardige "expert" door de mand valt omdat hijzelf zijn leugens ontmaskerd met tegenstrijdigheden, dan komen ze af dat meningen - een gedacht dus - over de inhoudelijke argumentatie bewezen zou moeten worden voor feiten die reeds door de inhoud bewezen werden.
Zowel het vragen naar bewijs voor een gedacht als naar autoriteit zijn afleidingen uit onmacht bij gebrek aan enige weerlegging voor bewezen feiten.
Oud 14 augustus 2022, 10:03   #60
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En veel geld. De Phizer doctor Mengele slaagt er nog steeds in massale hoeveelheden vaccins aan overheden te verkopen (aan het dubbele van de prijs overlaatst in de VS). Die komen dan onder druk te staan om die vaccins te verplichten. Goed voor de verkoop.

Dat onze privé jet vliegende de facto overheid echt geïnteresseerd zou zijn in volksgezondheid lijkt me een naïeve gedachte. Zeker aangezien diezelfde elite zich effectief zorgen maakt over hun eigen toekomst als gevolg van overbevolking en de rest van ons hardop 'useless eaters' noemt.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be