Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2022, 19:17   #241
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dan ken je ofwel het Magnum Opus van PhDW niet, ofwel negeer je het bewust.

https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie
Neen, dat is hetgeen gij er van maakt, en Dewinter is in zijn bewoordingen tenminste nog nooit "zo ver" gegaan als gij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 augustus 2022 om 19:18.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 19:18   #242
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Volgens Panda is dat een staatsgevaarlijke para-militaire militie.
Het is niet voor niets dat OCAD hen permanent opvolgt. Gelukkig maar.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 19:19   #243
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OCAD licht je persoonlijk daarover in natuurlijk.

Citaat:
Oud 15 augustus 2022, 19:22   #244
Miesjel
Burger

Standaard

Citaat:
Dan ken je ofwel het Magnum Opus van PhDW niet, ofwel negeer je het bewust.

https://forum.politics.be/showthread...ght=deportatie
Dat klopt.

Het Vlaams Belang geeft dat ook openlijk toe.

Maar standpunten veranderen.

En ze zijn ook veranderd. Meegaan met je tijd Pandareus.

Kijk maar: https://www.youtube.com/watch?v=gdsVfingYmg

Laatst gewijzigd door Miesjel : 15 augustus 2022 om 19:23.
Miesjel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 19:23   #245
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miesjel Bekijk bericht
Dat filmpje bevestigt wat ik en Pandareus schrijven. Tommeke stelt teveel voorwaarden. Zelfs aan de tweede en derde generatie. Wie wil er nu zijn toekomst verbinden aan de bruine toekomst van Tommeke? Gij denkt toch niet dat ik op één hoop met die gladjanus gegooid wil worden. Ik wil mij best Vlaming noemen maar eerst moet de term ontsmet worden van de bruine nationalistische drek van het VB en de N-VA. Niemand gaat mij zeggen hoe ik het Vlamingzijn moet invullen door een of ander canon of sprookje van buiten te leren. De Vlaming van de toekomst gaan wij allemaal samen vormgeven. Het kan dus goed zijn dat er een Vlaamse kebab tot het Vlaamse patrimonium gaat behoren. Voor mij heeft Vlaanderen dus geen fuck te maken met 11 juli 1302 en de leeuwenvlag. Voor mij begint het moderne Vlaanderen in 1970 met de eerste staatshervorming.
Oud 15 augustus 2022, 19:25   #246
Miesjel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat filmpje bevestigt wat ik en Pandareus schrijven. Tommeke stelt teveel voorwaarden. Zelfs aan de tweede en derde generatie. Wie wil er nu zijn toekomst verbinden aan de bruine toekomst van Tommeke? Gij denkt toch niet dat ik op één hoop met die gladjanus gegooid wil worden. Ik wil mij best Vlaming noemen maar eerst moet de term ontsmet worden van de bruine nationalistische drek van het VB en de N-VA. Niemand gaat mij zeggen hoe ik het Vlamingzijn moet invullen door een of ander canon of sprookje van buiten te leren. De Vlaming van de toekomst gaan wij allemaal samen vormgeven. Het kan dus goed zijn dat er een Vlaamse kebab tot het Vlaamse patrimonium gaat behoren. Voor mij heeft Vlaanderen dus geen fuck te maken met 11 juli 1302 en de leeuwenvlag. Voor mij begint het moderne Vlaanderen in 1970 met de eerste staatshervorming.
Dit is niet wat Tom gezegd heeft. Dit is wat jij er van maakt.
Oud 15 augustus 2022, 19:36   #247
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dan moet Tommeke explicieter zijn. Zijn woorden kunnen perfect zoals ik het schreef geïnterpreteerd worden.
Oud 15 augustus 2022, 19:40   #248
Miesjel
Burger

Standaard

Citaat:
Dan moet Tommeke explicieter zijn. Zijn woorden kunnen perfect zoals ik het schreef geïnterpreteerd worden.
Tweede en derde generatie?

Zijn nationalisten dan geen Vlamingen gezien volgens jou:

" ik wil mij best Vlaming noemen maar eerst moet de term ontsmet worden van de bruine nationalistische dr....."

Laatst gewijzigd door Miesjel : 15 augustus 2022 om 19:41.
Oud 15 augustus 2022, 19:44   #249
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Als anderen het vuile werk willen doen heeft dat niets met racisme te maken.
Dat is een beetje een rare houding.

Want dat zou betekenen dat bijvoorbeeld, discriminatie op racistische grond, juridisch bepaald wordt door de reactie van het slachtoffer eerder dan op de actie van de racist in kwestie.
Oud 15 augustus 2022, 19:50   #250
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hem er al op gewezen dat er ook een minimum aan humor ingewerkt moet worden.

Zo kunnen we tenminste nog eens lachen.
Oud 15 augustus 2022, 19:57   #251
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt.

Het Vlaams Belang geeft dat ook openlijk toe.

Maar standpunten veranderen.

En ze zijn ook veranderd. Meegaan met je tijd Pandareus.

Kijk maar: https://www.youtube.com/watch?v=gdsVfingYmg
PhDW weigert tot op vandaag van zijn 70 puntenplan als een historische en morele fout te erkennen. Tegenover een RTBF journalist stopte hij het terug weg in zijn bibliotheek, en meesmuilde erbij 'goed voor later gebruik'.

Professor Vermeersch heeft vele jaren geleden al het minimum minimorum toegelicht wat het Blok moet doen om uit het cordon gelaten te worden. Enig resultaat is dat PhDW hem live zat uit te lachen.

Er veranderde niets. Drek KUN je nu eenmaal niet veranderen.

Net zoals posterboy TVG er niets durft tegen te doen, hij heeft nog geen enkele racist uit de partij gesmeten. Niet PhDW, niet Van Rooy, niet dikke Guy van Ninove, niet Van Langenhove, niemand...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 augustus 2022 om 19:59.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 20:01   #252
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
PhDW weigert tot op vandaag van zijn 70 puntenplan als een historische en morele fout te erkennen. Tegenover een RTBF journalist stopte hij het terug weg in zijn bibliotheek, en meesmuilde erbij 'goed voor later gebruik'.

Professor Vermeersch heeft vele jaren geleden al het minimum minimorum toegelicht wat het Blok moet doen om uit het cordon gelaten te worden. Enig resultaat is dat PhDW hem live zat uit te lachen.

Net zoals posterboy TVG er niets durft tegen te doen, hij heeft nog geen enkele racist uit de partij gesmeten. Niet PhDW, niet Van Rooy, niet dikke Guy van Ninove, niet Van Langenhove, niemand...
Kijk wie het zegt, oproepen tot moord ook niet.

Citaat:
Oud 15 augustus 2022, 20:14   #253
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maak u geen zorgen over het VB, die doen het electoraal steeds beter.

Wie tegen de huidige gang van zaken is kan trouwens alleen maar VB stemmen, de rest zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek, allemaal.
Oud 15 augustus 2022, 20:31   #254
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In uw hoofd alleszins wel.
De heer P. heeft een mentale benaderingswijze van een diode. Het is ofwel 1 of 0. Lichtgevend is deze diode niet maar die schept toch duidelijkheid tussen wat ie 'goed' en 'kwaad' vindt. Daarom kan men hem beter niet lastig vallen met ietwat complexere vraagstukken en omstandigheden. Dit zou zijn evenwicht en welbevinden kunnen aantasten en tot buitensporigheden kunnen leiden. Zo zag hij op een zeker moment de vergassing van bepaalde politieke strekkingen als de aangewezen optie tot zuivering van het nogal verwarde Belgische en zelfs Europese politieke gebeuren.

Anderzijds kan men zijn bijdragen door hun eenvoudigheid en repetitef karakter enige humor niet ontzeggen. Hij overtroeft hierin grandioos enkele medestanders als bijvoorbeeld Roode Willem. Dat kan zich in de toekomst wijzigen, niemand blijft eeuwig kampioen. Het gaat hem goed.
Oud 15 augustus 2022, 20:45   #255
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een hele hoop gelul hier om de drek te verdoezelen. De essentie van het VB is de Makak, een medemens, buiten te werken. Het originele 70-puntenplan was/is bedoeld om van de Makak een tweederangsburger te maken. Wanneer men van een mening, die een ander mens minder rechten wil geven, beleid wil maken dan is het een morele plicht dit te verhinderen.
U moet de zaken niet omkeren en er vooral geen slachtoffertjes van maken.

Voor u misschien eens interessant om te lezen om na te gaan hoe de vork aan de steel zit:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=130351

België, het land van de 1001 kansen (althans voor sommigen toch) en het dan nog verknallen. Ik denk niet dat Erdogan zo veel geduld zou hebben (denk maar aan de Koerden). Moesten Christenen hetzelfde doen in een islamitisch land dan zijn zij een vogel voor de kat.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 augustus 2022 om 21:02.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 21:38   #256
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja zeg, ze hebben eens leeuwenvlaggen opgehangen aan bruggen boven autosnelwegen, op een 11ste juli.
Die moeten in 't oog gehouden worden.

En o wee mocht een van hen eens een sinterklaasliedje zingen waar het woord zwarte piet in voorkomt !!

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 21:40   #257
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geknipt en geplakt uit het handboek van de nazi's over hoe ze de Joden moesten behandelen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 21:47   #258
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
In Italië en in Oostenrijk zijn die dikke blazen zelf opgenomen geweest in regeringen en ze hebben quasi niets van hun standpunten kunnen realiseren.
Dit doet er volstrekt niet toe. Andere partijen slagen er ook niet altijd in om punten die zij belangrijk vinden er door te drukken.
Oud 15 augustus 2022, 21:52   #259
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
In Italië en in Oostenrijk zijn die dikke blazen zelf opgenomen geweest in regeringen en ze hebben quasi niets van hun standpunten kunnen realiseren.
Hetgeen aantoont dat een cordon op zijn best nutteloos is, maar in realiteit contraproductief.
Oud 15 augustus 2022, 22:05   #260
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U moet de zaken niet omkeren en er vooral geen slachtoffertjes van maken.

Voor u misschien eens interessant om te lezen om na te gaan hoe de vork aan de steel zit:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=130351

België, het land van de 1001 kansen (althans voor sommigen toch) en het dan nog verknallen. Ik denk niet dat Erdogan zo veel geduld zou hebben (denk maar aan de Koerden). Moesten Christenen hetzelfde doen in een islamitisch land dan zijn zij een vogel voor de kat.
Omkeren? Ik hoef dat niet te lezen. Ik zit hier al van 2004 op dit forum. De extreemrechtse bucht is hier altijd al sterk aanwezig geweest. Ik ken de waanvoorstellingen van velen hier al te goed. Ook ben ik in België in de jaren zestig geboren. Ik ben dus ook goed op de hoogte van de evolutie, manipulatie en vooral de smeerlapperij van het VB. Dat men die smeerlapperij van het VB minimaliseert of zelfs ontkent, getuigt ofwel van achterlijkheid ofwel van kwade bedoelingen.

En Joost mag weten wat Erdogan in deze binnenlandse draad komt doen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be