![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 13 augustus 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben een grote dierenvriend. Van lekker vlees in mijn bordje.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ik moet je gelijk geven. Ik ken er ook zo van die echte overtuigde vegetariërs. Daar valt niet tegen te praten. En, die met het grootste vegetarisch bakkes hebben dan iemand in huis die al die groenseltjes wilt klaarmaken. Zelf hebben ze er geen tijd voor, of geen goesting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veganisten en vegetariërs lijken ondertussen meer en meer op Teslafanboys: arrogant, hautain, elitistisch en betweterig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 15 augustus 2022 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dan ook een enorme overlap tussen die groepen.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als arme mens wel. Verwerkt vlees is de grootste oorzaak van darmkanker.
![]() |
#29 |
|
![]() gezond vlees
hahahaha
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, gewoon uw vriendelijke 3M vertegenwoordiger.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niks met what ever soort eten te maken.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het eten van rood en bewerkt vlees net zo schadelijk als roken? Nee. Bewerkt vlees wordt door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aangemerkt als 'kankerverwekkend'. En rood vlees als 'waarschijnlijk kankerverwekkend'. Bewerkt vlees valt daarmee in dezelfde categorie als roken, alcohol en asbest. Maar dat zegt niets over hoe kankerverwekkend het is. De gelijke indeling betekent niets anders dan dat er even goed bewijs is voor het feit dat een stof kankerverwekkend is. Ter illustratie: jaarlijks krijgen ongeveer 19.000 mensen in Nederland kanker door roken. Ruim 2.500 mensen krijgen jaarlijks kanker door het eten van bewerkt en rood vlees. Bewerkt vlees dus minder kankerverwekkend dan roken. https://www.kwf.nl/standpunten/rood-...lees-en-kanker Uw slijmvliezen veranderen door roken ook, tis dan dan niet correct te zeggen dat ge geen longkanker door het roken kreeg he.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlees ook. Varkensvlees zit zelfs vol parasieten en retrovirussen die overslagen op de mens. De beesten rammen ze vol antibiotica e.d.
Wat dus een voorspelbaar probleem in de toekomst schetst. Vleeseters worden beter hoger belast dan veggies. Merendeel van de groententeelt is voor de dierenteelt, dus dat beest zit met veel meer dan pfos in zijn lijf.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met controleren bedoel ik de camera in het gat. En laat al die kankerpraat opzij liggen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons zo de stuipen op het lijf jagen met de dood en ziektes, maar wel een pandemie van superbacterie in de maak tolereren en kankerverwekkend vlees in de winkels zonder gevarenlabel verkopen.
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() seg hoe zit dat met vis?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed bakken tegen de wormpjes.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet okay is is dat het meestal in die zwarte Styrofoam bakjes ligt. Op zichzelf nog geen drama zolang je het bakje niet met het vlees in de microwave ontdooit. Styrofoam is echt ongezond.
![]() |