![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het concert of festival of wat het dan ook is was toegelaten. Het was eerst toen Connor dreigde van wat postjes af te pakken dat Ieper plots begreep hoe staatsgevaarlijk muziek wel is en op Taliban wijze optrad om de orde te bewaren en staatsgrepen en genocides te voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij misschien dat de doorsnee burger iets heeft met neo-nazi uitschot van Bronson e.a. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik merk alleen op dat u al 3 partijen moet noemen. En zet er gerust Groen en PVDA ook maar bij. En waarom vergeet u N-VA ? Of zou mevrouw Nabilla Ait Daoud (en vele anderen) gewoon bij de partij zijn zonder een kiespubliek voor ogen dat zich met deze mensen eventueel zou kunnen vereenzelvigen ? Dus alle partijen bahalve VB trekken islamieten aan...Dan zou ik als logisch denkend mens besluiten dat Islamieten hier doodgewone mensen zijn die zich kunnen vinden in de Belgische politieke partijen....politieke integratie noemt dat. Bij het VB en hun nazi / fascistisch universum ligt dat toch even anders. Geen enkele andere partij trekt dat soort aan. Wij kunnen hier weldegelijk stellen dat het VB inherent fascisme en/of Nazisme uitstraalt waarin de nazi's en fascisten zich kunnen herkennen. Hemelsbreed verschil.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA stemde het mee, gaan die nu ook stemmen verliezen aan het Blok ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is uw visie, niet de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
En bij die ijzerwake geriatrie kan ik mij nog iets in de verte voorstellen van Vlaamsgezindheid. Als ik even de, niet gelogen, achtergrond van de frontnacht groepen bekijk, is dat eerder in nazisme, fascisme, rasisme,.... Dus de Vlaamsgezindheid van de extreem rechtsen sterft uit, zoals de ijzerwake pijnlijk duidelijk maakt. Voor de toekomst mikt extreem rechts op de jeugd....die zich tot nazisme, fascisme, rasisme aangetrokken voelt. Veel Vlaamsvoelendheid zit daar niet meer tussen. Geeft volstrekte duidelijkheid over extreem rechts.
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Klein vraagje. Wat is volgens u de reden dat men geen klacht heeft ingediend bij de bevoegde instanties wegens nazisme, fascisme en racisme? Laatst gewijzigd door Miesjel : 16 augustus 2022 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Als dus een hardrocker op de CD&V stemt is dat een hardrock partij ? Of als een duivenliefhebber op de N-VA stemt is dat een duivenpartij ? Of een zingend konijn op Vooruit, dan is dat een konijnenpartij ? Neen dus. VB trekt als enige partij nazi, fascisten en racisten aan...dat is dan nog geen nazi, fascistische of racistenpartij....maar wel een partij die voldoende facetten heeft om die mensen aan te trekken. U maakt, naar goeie rechtse gewoonte, weer een eigen brouwsel van mijn woorden, fantaseert er wat rond, en gaat dan voor mijzelf nog gaan denken ook. Hoeft echt niet....ik denk wel voor mijzelf, dan weet ik dat op zijn minst mijn achtergrond niet gelogen is.
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() ik zie die jongen nog in de adelstand verheven worden
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag hebben we geleerd dat de politici in Ieper de eigen postjes belangrijker vinden dan de vrije meningsuiting. Waarvan akte.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is uw redenatie, niet de mijne. Ik denk gewoon consequent door en concludeer, met uw redenatie, dat partijen die moslims aantrekken bijgevolg inherent moslimpartijen zijn. Blij dat u uw fout inziet en nu verklaart dat: Citaat:
Blij dat ik u iets kon doen inzien en van gedacht kon doen veranderen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
De bevolking inlichten over wat er gebeurt of gaat gebeuren. Perfect
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() dankzij de muziekexperten he
![]() |
#115 |
|
![]() U zou het ook dankzij Zwitserland kunnen noemen.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat maakt het ook zo intriestig dat er een relatief grote groep -meestal bejaarde- N-VA kortbeentjes is die dat allemaal onder de mat wil vegen en die enkel maar zwijgt (behalve online, anoniem...) als het over de fascisten gaat. Bijna even mottig als het ontkenningsgedrag vroeger binnen de CVP dat de clerus vol pedofielen zat. Eén van de top-kaderleden van N-VA zat hier doodserieus te beweren dat er in Vlaanderen minder dan 2% fascisten zijn. Dat de Bruine partij helemaal niet racistisch is, behalve enkele uitzonderingen. En dat Tömmchen dat allemaal aan het opkuisen is. Zulk Chamberlain-défaitisme gekoppeld aan Van Gheluwe-ontkenningstgedrag en Broeder Stockman-dogmatiek is toch op het ziekelijke af ? Vanaf welk punt begint dat pijn te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bruzz.be/videoreeks/maan...op-grote-markt Citaat:
Kapotmaken is het monopolie van groen-links. Oproepen om in opstand te komen ook.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is er dus eentje van Panda zijn kamp hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||