![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbaal kan je er iets uit flappen waar je al direct spijt van hebt. Maar hier iets posten en waarvan je achteraf na het posten nog minuten tijd hebt om je post te veranderen/aan te passen is zeker over nagedacht en met volle én gemeende overtuiging gepost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien wordt men nijdig: "omvolking is een wappie verhaal, minder dan 10% !". En tenslotte zegt men dat de omvolking nu gewoon een feit is, waar men altijd voorstander van was, en men maar moet mee leven: 25% Kijk, waar ik woon was mijn zoon samen met een Italiaans meisje de ENIGE NIET-MOSLIM in de ganse klas. Je zou denken "ha, je moet dan maar niet in de lokale Borgerhout gaan wonen he". Maar ik heb collega's die nu in de meest sjieke delen van de stad wonen, en die daar ook hun kinderen van de openbare school halen, omdat die ook grotendeels ingenomen wordt door "andersdenkenden" die zich niet aan de normale leefregels van een scholier kunnen houden. De door ons sociale systeem onderhouden veelkwekerij geeft gewoon een exponentiele aangroei van die bevolking, dus die omvolking is gewoon een onvermijdelijk traject. Die omvolking zal dus met alle kracht ontkend worden tot ze een feit is, wanneer men er dan maar mee zal moeten leven. Het is zo een beetje - maar dan omgekeerd - als de klimaatsverandering. De omvolking is de klimaatsverandering waar men geen maatregelen tegen zou mogen nemen, zelfs niet vernoemen. Die zoals "wappies" op alle mogelijke manier ontkend wordt zolang ze geen feit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle andere partijen zijn ook etnisch gekleurde partijen: zij staan voor het ontkennen van eigen etniciteit en de oorlog voeren tegen eigen etniciteit ten voordele van andere. Zij noemen mensen die het daarmee niet eens zijn, racisten, en ze voeren daar de volle strijd tegen. Dat gezegd, etniciteit is een benadering die fouten maakt. De principiele fout is volgens mij groot, de daadwerkelijke praktische fout, klein. Het is gewoon zo dat het echte probleem, de moslim, in grote mate van een lichtjes andere etniciteit is, en dat een grote fractie van zij die van een andere etniciteit zijn, bij ons, moslims zijn. Hoewel men dus door naar etniciteit te verwijzen, naar een proxy verwijst van het echte probleem, namelijk de moslim, en dat dus principieel en causaal "verkeerd" is, komt dat in de praktijk voor een groot deel overeen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 augustus 2022 om 05:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Het is heel uitzonderlijk dat er ene is die erkent dat etniciteit de kern van het VB is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is raar om te denken dat mensen met ideeen adepten zijn van partijen, en niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is, zoals ik al stelde, ook zo voor bijna alle andere partijen die als slogan hebben "ander volk eerst" zonder dat expliciet te zeggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 augustus 2022 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor het eerst meer dan de helft moslims in Antwerpse scholen Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je klinkt als een nep-advocaat die een Groen-stemmer tijdens een kruisverhoor laat "toegeven" dat het leefmilieu volgens hem de kern is van die partij. Om daarna te pochen dat je een "doorbraak" bewerkstelligd hebt. Ik heb geen enkele kijk in de interne keuken van het VB, beste Panda. Dus kan ik daarover niets "erkennen". Wat ik wel kan doen, is hier mijn mening geven over massa-immigratie. En akte nemen van het VB partijprogramma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij instaat om buiten de nazi-dichotomie te denken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk! Maar als je een schot voor open doel hebt dan moet je 'm erin trappen.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken nog zo'n (kleine) dorpjes, waar enkel inboorlingen leven. Geen noemenswaardige criminaliteit want iedereen kent iedereen & er is sociale controle. Niemand sluit er z'n deur, voor-, noch achterdeur. Mensen helpen mekaar, staan klaar voor elkaar, en praten zelfs nog met elkaar. Wat 'n vreselijke nachtmerrie, nietwaar trol?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het opdelen van mensen in goede en slechte ? Zoals de VB aanhang doet met echte Vlamingen en anti-Vlaanderen mensen ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 18 augustus 2022 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 augustus 2022 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |