![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veracht gewoon de westerse politiek en het regime dat ze in aan de macht brachten. Net als de overgrote meerderheid van de Oekraieners die ik in de buurt van Odesa en in Moldova sprak. Ik heb geen banden met het Kremlin maar wel met de "Russische wereld", en de voormalige Sovjet-Unie. (Oekraieners, Russen, Kirgiezen, Kazachen, etc. al vele jaren en ook met Georgiers en Armeniers). Daarom dat deze kwestie me nauw aan het hart ligt. Laatst gewijzigd door tomm : 20 augustus 2022 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
SELON LES KAGAN, LE SORT DE L’UKRAINE N’EST PAS RÉGLÉ, ELLE PEUT ENCORE GAGNER. IL NE FAUT PAS NÉGOCIER (...)Het artikel waarvan hierboven de titel geciteerd wordt is een blogpost op de blog van Bruno Bertez, iemand die goed thuis is in de media, meldt wikipedia. Bertez citeert een artikel van een auteur die onderzoeker is bij het ISW, de site van de neocons van de familie Kagan. Commentaar Bruno Bertez, op het ISW-artikel: [L’auteur qui est appointé par l’ISW des neocons de la famille Kagan estGoed werk van Bertez. La Tribune werd in 1985 opgericht door Bertez. Een wekelijks financieel magazine in Frankrijk, leert wikipedia, dat blijkbaar redelijk veel gelezen wordt. Ik zou voorzichtig zijn met het "partizanen" te noemen. U papegaait de clan KAGAN / NULAND, u kent ze, die van "Fuck the EU".
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 augustus 2022 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je bedoelt zeker nepnieuwsverspreider. Voorbeeldje: https://forum.politics.be/showthread...17#post9934317 Of nepnieuwsverheerlijker: https://forum.politics.be/showthread...45#post9907945 Toen hij nog geen uur terug was van één van zijn talrijke ban-vakanties dit jaar, begon hij al meteen een beruchte lynchpartij te verheerlijken: https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=23988 Geen nood hij is al gereïncarneerd. Ik heb daarop gewacht om hem opnieuw te beginnen uitlachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bertez blogt verder.
Uit: THE ARMED FORCES OF THE RUSSIAN FEDERATION CONTINUE THE SPECIAL MILITARY OPERATION IN UKRAINEEen quote: "(...)
![]() |
#28289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij 0%. Je ziet spoken. Het is niet omdat ik jouw leugens debunk dat ik ook maar enige loyaliteit koester voor het Kremlin. Ik heb geen enkele moeite om te erkennen dat mijn voorspelling over de presidentsverkiezing verkeerd was. Jij hebt echter nog steeds moeite om onder ogen te zien dat het Trump/Rusland collusie verhaal een hoax was. Bijkomende hinderpaal is natuurlijk dat die hoax gebaseerd is op net datgene waar jij al die jaren over roeptoeterde: Russische disinfo: Igor Danchenko arrested, charged with lying to FBI about information in Steele dossier Washington Post removes large portions of two stories on Steele dossier Het is nu zelfs zover gekomen dat je Russische staatsmedia zit te kwooten om je toch maar te kunnen vastklampen aan je jarenlange waanidee over Trump. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
https://www.globalfirepower.com/coun...try_id=ukraine en zijn blog kan je op de hoop Russische oorlogspropaganda smijten, net zoals er westerse bestaat. Hij beweert zo maar eventjes dat er 148 Oekraïense helikopters vernietigd zijn. Dat is dus een klein probleempje gezien ze er maar 142 hebben... Hetzelfde met de vliegtuigen. Hij maakt gewag van 267 neergehaalde jets. Een beetje ongeloofwaardig als men weet dat ze er maar 318 hebben... Zelfs met de schenkingen kunnen ook onmogelijk 4347 tanks verloren hebben... Ze hadden er zonder schenkingen namelijk maar 2596. Ik begin dat eigenlijk langs beide kanten komiek te vinden. Blijkbaar wordt er zowel langs Russische als Oekraïense kant ontzettend veel vernietigd, zodat men kan beginnen te denken dat die mannen hun eerste industrie de oorlogsindustrie is en dat die landen blijkbaar ontzettende economische powerhouses moeten zijn.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 20 augustus 2022 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28291 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Russisch ongedierte? Denk jij dat zulk beledigend taalgebruik die een zeer vijandige, oorlogzuchtige houding verraadt door russen onbeantwoord zal bliijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28292 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee. Op voorwaarde dat die politica nog iets anders in haar mars heeft dan feesten en dansen. Maar het is om te gieren hoe pilaarbijters van de linkse kerk, wars van elke notie over gelijkheid van man & vrouw: selectief iemands geslacht inroepen als argument de seksuele troeven van sommige politica's ademloos bewonderen en beschrijven Dat wordt dus kletsen op de billen en een donderpreek van Hilde Van Mieghem. En een levenslange ballingschap in de goelag van de toxische mannelijkheid. De revolutie eet haar eigen kinderen op.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik kreeg zo'n mooi koosnaampje toebedeeld. Dat is niet buitengepest worden, dat is 't forumreglement (dat trouwens voor iedereen geldt) overtreden. Doe je dat vaak genoeg lig je er permanent uit. Permanent betekent hier echter tot je volgende banomzeilende nick. Vooralsnog houdt hij dat slechte karaktertrekje even in bedwang.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2022 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verder zoekwerk naar de bron waaruit Bertez citeert is het Ministerie van Defensie van de Russische Federatie. De blogpost in kwestie is een integrale overname van navolgend bericht op het officiële engelstalige Telegram kanaal "MoD Russia": https://t.me/mod_russia_en/3531Wat het aantal toestellen betreft dat rondvliegt in Oekraïne. Hoewel, volgens het Min Def van de RF, alles vernietigd is dat eigendom was van Oekraïne, zouden landen als Polen e.a. ondertussen redelijk veel van hun oud materiaal weggeven. Geregeld zouden er dan toestellen opduiken die dan opnieuw te bekampen zijn. Dat kan de statistieken mogelijk niet volledig of niet volledig correct maken.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 augustus 2022 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28296 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 20 augustus 2022 om 20:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28297 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Yup. los van wie kwoot wie, we begrepen elkaar onmiddellijk, omdat het zo een evident pijnpunt is waar die linkse kerk geen enkel antwoord op heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij raadde maar wat & bleef 't telkens opnieuw herhalen. Maar was volledig fout. 'n Goede profiler is niet aan hem verloren. Het waren z'n platte scheldpartijen die 'm, telkens weer, de das omdeden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |