![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28301 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En omdat je zo aandringt zal ik voor de eerste keer reageren op jou. Effe uw onzin aanduiden hier. Beleefd. Ik heb nog nooit tegen jou iets gezegd of met jou in discussie getreden. Nog nooit. Op “al die jaren”. Klopt hé?! Mijn gebrek aan aandacht voor jou op mijn 750 posten op 10 jaar tijd (en mijn 7 jaren inactiviteit) hier doen je wel erg veel pijn zie ik. Sorry daarvoor. Voel jij je zo uitgesloten? Kijk, jij bent doodgewoon te oninteressant om op te reageren. Ik zie onder je naam 40.000 zeikpostjes. Allemaal getypt in je polderkelder bij mama thuis. Trollen en provoceren en mensen ambeteren. 40,000 posten puur gezeik!!! ! Dat neemt al een flink pak tijd in beslag om dat te doen. We spreken over meerdere maanden verloren tijd van je leven. Je bent dus duidelijk gemotiveerd om je zo blijvend als een eikel-aansteller te willen / kunnen gedragen. En als je nu graag op dat driehoekje wil duwen, of daar naartoe wil evolueren dan maak ik de moderatie en mede-lezer er even attent op welke van jouw directe kinderachtige provocaties hier aan mijn reactie vooraf gingen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je dat ik je leer je emoties wat meer te reguleren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moskou vanavond 20 augustus 2022. Een waarschijnlijke poging om Alexander Dugin van het leven te beroven eindigt met de dood van diens dochter, Daria Dugin. Haar wagen kwam tot ontploffing terwijl ze aan het rijden was. De twee waren van wagen verwisseld voor een trip. Het gaat bijna zeker om een terroristische moordaanslag.
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 augustus 2022 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 augustus 2022 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen interne oorlog. Dugin heeft weinig tot geen macht, hij heeft wel invloed, gedachten, en bereikt daarmee een internationaal publiek onder meer omdat hij perfect engelstalig is en het zeer goed kan uitleggen. Dugin is voornamelijk een academicus. Er is een partij, Eurasia Party, maar die heeft geen zetels in de Duma.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 augustus 2022 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daria Douguine : la guerre en Ukraine, « un choc des civilisations mondialiste et eurasienne » Le conflit en Ukraine n’est toujours pas terminé. En Occident, nous sommes
![]() |
![]() |
#28309 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Willen....anderen doen geloven....mij iets doen... reguleren. Wat is me dat allemaal. How fucked up you are mate. Maar goed, iemand met permanente aanwezigheid hier en 40,000 absolute kutposten moet wel begaan zijn met en denken in termen van "forumimago" in stand houden anders heeft jij helemaal niks meer als dit doorprikt wordt. Echt jong, wat een kleutergedoe is me dat. Kijk, jij hunkerde naar aandacht en reactie van mij, met je zielige interventies. Je hebt ze nu eindelijk eens gekregen, na 10 jaar. Spijtig voor jou resulteerde dat in een kanjer van een own-goal via SDX waarbij je forumimago en je ego een serieuze deuk kreeg. Dat komt nooit meer goed jochie. En nu heb je de keuze. Ofwel ga je op een ander rotten met je lege opmerkingen en is dit korte intermezzo voor mij afgesloten. Dan kan ik je lekker verder negeren zoals altijd het geval was. Goed toch? Ofwel blijf je als aanstoker verder aansturen op serieuze herrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28310 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat dit de haat en verbetenheid tussen de twee strijdende partijen nog geweldig doen toenemen. En wij hadden daar volledig buiten moeten blijven buiten die familieruzie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28312 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat Dugin het brein achter Putin is, is zoiets als zeggen dat een willekeurige filosoof in Vlaanderen het brein achter het geopolitieke beleid van Vlaanderen is.
Zwaar debiel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oorlog komt meer en meer naar Rusland. Er waren al operaties in de grensstreek rond Belgorod. Maar een aanslag in Moskou is nog andere koek. Voor zover het Oekraïners zijn die hier achter zitten. Het kan ook Russisch verzet zijn dat het gehad heeft met het regime.
Nog andere hpotheses?
![]() |
#28316 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 augustus 2022 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog helemaal niets helder. Het is niet eens helder of men wel wist dat die Dugin in de desbetreffende auto zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval van Putin is dat hoogst waarschijnlijk aangezien hij rondom hem geen ondergeschikten meer heeft die hij kan vertrouwen. Het is niet zomaar een willekeurige filosoof Vlaamse stijl. Het blijkt een extreem-rechtse racist te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gewone burgers viseren ? Dat zie ik totaal niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28320 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, na de termen "conflict", "vredesmissie" en "speciale operatie" gaan we nu de bloederige oorlog in Oekraïne omschrijven als een banale familieruzie.
|
![]() |
![]() |