![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf nergens dat het niet kan. Het kan prima, kost alleen veel eten voor de opgewekte elektriciteit. Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs wanneer ze verkozen worden, komen ze na de verkiezingen af met beleid dat in geen enkele partij hun programma stond. Keer het tij.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef wat vb. Machineplaatsers weefgetouwen... Bijna alles naar lage loonlanden verhuisd. Machineplaatsers industriële naaimachines... Bijna alles verhuisd. Mecaniciens auto's.... 9 op de 10 verhuisd of gesloten. Carrosserie... 9 op 10 gesloten. Enfin een hele hoop van alles.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat die een andere baan gevonden hebben, en na een tijdje daar ook in bekwaam waren.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een zekere tijd verander je niet meer. Mocht men morgen de helft van de overheidssector sluiten of verhuizen zouden al die bureaucraten ook hun middenvinger opsteken naar herscholingen what ever.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ik mezelf vastgeroest zou kunnen noemen. En werkloos al helemaal niet.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2022 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik maar één werkgever gehad, maar de technische revolutie die we meemaakten op die 40 jaar is / was enorm. Hierdoor kan ik ook niet zeggen dat ik vastgeroest was in m'n job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat lappen politici zo ook, blufpoker verkopen als feiten om mensen te kunnen bedriegen en te beliegen door op het verkeerde been te zetten. Daarom vroeg ik ook het wetsartikel, waar uiteraard niet naar verwezen kon worden want dat bestaat helemaal niet. Afgunstige azijnpissers op werklozen moeten eens aan hun klein/kinderen denken die nu de hoogste belastingen betalen op hun loon voor SZ, voor een sociaal vangnet ingeval ze hun werk zouden verliezen waarvoor pa of ma nu pleit om af te schaffen of te beperken tot twee jaar. Om dan als een armoezaaier te moeten overleven met een ocmw-leefloon waarmee ze hun hypotheek niet meer kunnen betalen en waarvoor iedere burger, ook pa en ma, meer gemeentebelastingen moet betalen terwijl de federale hun eerdere sz bijdragen aan asiel- en andere parasieten uitdeelt...en ja, ook aan beroepsdoppers want een wetswijziging kan niet met terugwerkende kracht eerdere, opgebouwde rechten vernietigen maar geldt altijd pas voor nieuwe werklozen. ![]() Hoe gatachterlijk en naïef kun je zijn om je eigen kinderen in de armoede te duwen en daarvoor dan zelf nog meer (gemeente)belastingen te moeten gaan betalen?
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |