![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we zeggen dat de foto bewijst dat er een trein ontploft is, dat ukraine geen last heeft van sigaretten die branden, dat russen alleen nog zich kunnen verkneukelen op het opblazen van passagierstreinen Dat zijn we zeker hé, of heb je nog iets toe te voegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28582 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen toekomst in Aftika, het gevolg van decennialang neo-koloniale en koloniale politiek van het Westen om dat continent uit te buiten. Moest hij in Rusland opgroeien zou IK naar hem verhuizen en niet omgekeerd. De lonen mogen dan wel lager zijn, het leven is er echt goedkoop en het is geen valse, kille maatschappij zoals het Westen. Goed mogelijk dat ik na mn pensioen naar Rusland trek. Als de pensioenen uitbetaald worden aan iemand die naar Rusland verhuist. Ik zie ze nog in staat om hetgene waar mensen 30 tot 40 jaar voor gewerkt hebben te ontzeggen aan wie een politiek "foute " keuze maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De propaganda van het regime is zo doorzichtig en toch lopen er genoeg randdebielen rond in het Westen die er in trappen. (onze elite weet beter maar gebaart van krommen haas) "Dieti" schilderen bij het gebouw van waaruit men de Russen bestookt, kan het cynischer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is Rusland corrupt, maar Oekraine steekt Rusland op dat vlak met kop en schouders voorbij. Ook nu weer gemerkt..Met geld kan men zogezegd gesloten grenzen oversteken, het front vermijden en zelfs zonder risico het front oversteken. (goed dat laatste vereist corruptie langs beide kanten) Rusland probeert zich populair te maken in Oost- en Zuid-Oekraine door met Sovjet-vlaggen te wapperen.(dat zul je waarschijnlijk evenmin snappen vermits het enige dat je van die landen kent uit de westerse media komt) In dit kader past het onteigenen van een corrupte elite. Ongeacht of die ooit pro-Russisch was. Een zeer weloverwogen strategie die zn vruchten afwerpt. Mensen die vroeger totaal apatisch waren (de overgrote meerderheid) krijgen nu sympathie voor de Russen. U kent geen bal van de regio en moet mij daarom niet geloven, ik schrijf dit hier enkel voor wie genoeg grijze hersencellen heeft om te beseffen dat onze media pns bullshit voorschotelen. (de Russische media zijn op dat vlak niet beter maar ook niet slechter, propagznda maar dan van de andere kant) Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij dat post vanuit het meervoud van verhevenheid, is het gewoon belachelijk. Tenzij het een kleine lapsus betreft en dat de tekst van de russische trollenfabriek letterlijk is overgenomen. Het is aan de individuele trollen om die tekst te personaliseren hee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bevinden zich ondertussen 3 miljoen Oekraieners in Rusland. Volgens de idiote propaganda van Kiev zijn die allemaal ontvoerd want wie wil er nu hun fantastische staat ontvluchten? Litouwen is dat niet het land waar de zelfverklaarde Wit-Russische "president" zigeunerovskaya verblijft? En waar daders van de Holocaust een standbeeld krijgen? Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/ruslan...oden~ae98c430/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk hebben de Russen ook effectief dat station gebombardeerd. (tenzij het een false flag van Kiev is). De vraag is WAAROM. Waarom zouden ze kostbare munitie verspillen als zich daar geen troepen of munitie zouden bevinden? Dat Kiev de Russen beschiet vanuit burger locaties kon zelfs AI niet ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gde bili vrassiyu? putechestvya ili dela? Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter voor u blijkbaar is Zelensky niet alleen een voorbeeld-democraat maar heeft hij altijd gelijk. Want ja hij spreekt tegen een westers publiek niet gelijk een stomme emotieloze oostblokker maar gelijk een "echte" westerse mens, inclusief de fake totentrekkerij. ("hij is een goede acteur" is het enige dat Poetin ooit over Zelensky te zeggen had) Tsjernobil is erg bekend en werd dus NIET in de doofpot gestopt. Dit in tegenstelling tot talloze Amerikaanse rampen waar weinigen ooit van gehoord hebben net omdat ze in de doofpot gestoken werden. https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea..._United_States Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maffia regeerde Rusland in de jaren 90, met goedkeuren van het Westen. Nu heeft Rusland een "illiberale democratie" met een ideologie die een allegaartje is van Sovjet elementen en Russisch nationalisme. Niet ideaal, maar de gemiddelde Rus leeft wel veel beter dan in de jaren 90 en veel beter dan in Oekraine, ook voor de oorlog al. Het Westen kan het absoluut geen @@@@@@ schelen dat er corruptie, maffia, armoede, hongersnood, dictatuur, etc. is. Dat zie ik in Kenia, maar oik elders, bvb. een Amerikaanse journalist wordt in stukken gesneden in de Saudische ambassade... toch is het business as usual.. Israel trekt zich naar aloude traditie geen kloten aan van het internationaal recht of mensenrechten. Westerse steun krijgen ze desalniettemin. Idem dito Ruanda. Ze dachten in de jaren 90 dat Rusland en de ex-SU binnen waren als westerse kolonies en Poetin heeft dat verhindert, DAAROM is hij volgens het Westen "de slechterik". Jeltsin,die zn eigen parlement met tanks liet beschieten, onder wiens gezag Russen voor het eerst sinds WII weer massaal honger leden, die stomdronken en naakt het Witte Huis verliet om een pizza te bestellen, die can Rusland een van de corruptste landen ter wereld maakte... DA was ne goeien. Want Shell, etc. kregen spotgoedkoop toegang tot de Russische grondstoffen en de oligarcgen investeerden al hun gestolen miljarden in het Westen. Laatst gewijzigd door tomm : 25 augustus 2022 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik gebruik mijn attributen liever om een schone deerne mee te plezieren. Lukt het bij u nog soms zonder blauw pilletje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troepen bestoken vanuit woonwijken, scholen of ziekenhuizen mag niet volgens het oorlogsrecht. Punt. De meeste oorlogen hebben een bedenkelijke legitimiteit volgens internationaal recht ook deze. Maar het gaat hier wel om een buurland van Rusland en Russischtalige gebieden. Niet zomaar eventjes verweggistan naar het stenen tijdperk bombarderen omdat dat geopolitiek beter uitkomt en goed is voor de wapenindustrie zoals de Amerikanen meestal doen. (Vietnam, Irak, etc. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28598 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zoals uw koppeltje uit bucha jij spreekt 3 woorden russisch dus is dat een doorslaggevend argument voor uw kennis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb begrepen dat de PVDA-PTB voor het opheffen van de sancties is. Ten eerste om de energiekosten weer betaalbaar te maken, en ten tweede omdat die niet helpen om tot een vreedzame oplossing te komen.
Economische sancties hebben trouwens alleen maar voor ellende onder de burger bevolking (ook hier) gezorgd maar hebben nog nooit geleid tot grote veranderingen laat staan verbeteringen. Ik las ook dat het VB zich grote vragen stelt bij het Oekraine-beleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28600 |
Europees Commissaris
|
![]() Als hij goed doorslikt. Anders krijgt hij een stijve nek.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |