![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "als Opa straks weer zaagt over de republiek en hij na zijn tweede witte Porto (uhhh...) over de collabo-vlag begint, geef hem dan maar gelijk en zeg dat je er ook zo over denkt". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken er maar één die altijd over een zogenaamde collabo-vlag begint, maar of jij daarbij porto nuttigt is mij niet bekend, het zou natuurlijk wel veel verklaren.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen het alleen maar hopen.
Want dat gaat consequenties hebben. Goed bezig jongens. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
Bedrijven hengelen massaal naar steun voor hun onbetaalbare energiefactuur. Voka (wie was er een tijdje geleden de baas van de N-VA ?), Unizo en vele andere bedrijfsorganisatie dreigen de overheden zelfs af met honderdduizenden werklozen. En die steun gaat er komen. Niet omdat de PS zo graag mijn geld uitgeeft. Of omdat Wallonië in de stront zit. Neen om de Vlaamse bedrijven massaal te helpen het hoofd boven water te houden. Jambon beloofde dat de Vlaamse regering daarbij een betrouwbare partner ging zijn zoals in de coronacrisis zij ook was. Dat wordt geld uitgeven. Massaal veel geld uitgeven. Ik heb vandaag zelfs al een oproep gehoord het cijferfetisjisme in de staatbudgetairing toch eventjes totaal te vergeten. Zoals al eerder gezegd, het is nu geen tijdkader om over besparingen en budgetfetisjisme te praten. Waar dat gaat eindigen ? Ik hoop dat het stopt met een groeiende staatschuld en dat massaal faillissementen kunnen vermeden worden. Anders weet ik niet waar dit alles zal eindigen. Maar zeker niet met het inschrijven van 3% maximaal deficiet in de grondwet.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een recessie die nu al bezig is: zie de 10 % inflatie. Europa leeft boven z'n stand. We zullen gedwongen worden te SPAREN. Zeg dat Putain het gezegd heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() zegelkes sparen voor de voedselbon
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() sparen voor uzelve of voor een ander?
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |