![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daaraan gaat de wereld dan ook ten onder.
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je reinste onzin. Darwin heeft van natuurlijke selectie vernomen door Wallace en kon zo zijn ontstaan van soorten schrijven. Welke 2 werken vergelijk jij met 20j tussen? En dat is niet stelen he, als iemand met stellingen van Pythagoras tot nieuwe equaties kan komen, heeft die gewoon wetenschap toegepast en niets gestolen. Wat Darwin deed was natuurlijke selectie uitbreiden via speculatie. Je zal toch moeten toegeven dat de evolutie van de mens niet bewezen is. Vaak vinden we tegenstrijdige vondsten, maar dan is er altijd wel een hypothese, nooit bewijs. Een fossiel van lucy of homo erectus bewijst niets afkomst, enkel dat zulk organisme ooit rondliep. Search the scriptures, ze hebben onze hele geschiedenis op muren van tempels etc achtergelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie is inteelt geperfectioneerd.
Meer moeten we er niet van maken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 juli 2022 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze generatie mensen stamt van een handjevol na de vloed af. Na Adam en Eva lezen we al van selectieve kweekprogramma’s en het genetisch wijzigen van de mens. Maar dat was mislukt en liep uit de hand.
Toen kwam een wereldwijde vloed die een stabieler klimaat bracht. Iets heeft de maan beïnvloedt wat het water uit de aarde deed komen en een stroming veroorzaakte in perfecte afstemming op de maan en zon. Seizoenen. Als ge goed kijkt, ziet ge dat de condities iets te “gelukkig” zijn. Een hogere intelligentie heeft zich bemoeid en na de zondvloed zijn er een paar mensen opnieuw moeten beginnen. Er was al leven op aarde, maar terrascaping en kweekprogramma’s door “iets” heeft dat proces anders gestuurd. Adam moest zwoegen, Noach na de vloed zo niet meer. Een verbond daarvan is de regenboog die mogelijk werd door regenval. De aarde werd en zal niet meer vervloekt worden door God. Ze werd zeer vruchtbaar opnieuw. Het is in het fossielenbestand. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genesis 8:22 Voortaan al de dagen der aarde zullen zaaiing en oogst, en koude en hitte, en zomer en winter, en dag en nacht, niet ophouden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zondvloed was de psychose der mensheid, de macht van het onbewuste.
De toren van Babel was het tegendeel als een neurose al te hoog willen klimmen in de abstractie van het denken. De derde was het ware: Abraham en Sara als zijn bruid. Terugkeer tot de oorspronkelijkheid van Adam en Eva. Nu Jezus nog.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 31 juli 2022 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geperforeerd ipv geperfectioneerd
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu...wat is daarnee?
Heeft Jezus God vermoord?
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens sommige Joodse tradities liggen Adam en Eva in de Grot van Machpela begraven in de omgeving van de Palestijnse stad Hebron. Volgens sommige islamitische bronnen bevindt Eva's graf zich in de Saoedische havenstad Djedda.
Volgens een andere traditie was Adam begraven op de plek waar later het kruis van Jezus stond. Op sommige afbeeldingen van de kruisiging ziet men dan ook enkele beenderen op de grond liggen.
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja Cufi, miaauw miaauw namastiaauw, ziehier wie de eerste, Duits Arische UBERkatten brachten op aarde, miaauwde toch Wieroe aan mij denk ik nu. Ik heb echte katten kennis nu geloof ik: ----------------------------------- https://siamtoo.com/6697/ Extraterrestrial Civilization Is Responsible For Life On Earth 3.8 Billion Years Ago Francis Harry Compton Crick (8 June 1916 – 28 July 2004) was a British molecular biologist, biophysicist, and neuroscientist. He, James Watson, Maurice Wilkins and Rosalind Franklin played crucial roles in deciphering the helical structure of the DNA molecule. If solar systems exist much older than ours. Then there is the possibility that there are technologically advanced alien civilizations. Therefore, more advanced than we are for thousands of years. They may have existed even before the birth of the Earth. Recent discoveries of exoplanets found far from our solar system support this theory. https://siamtoo.com/6697/ ---------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genesis 2:24 Daarom zal de man zijn vader en zijn moeder verlaten, en zijn vrouw aankleven; en zij zullen tot een vlees zijn.
Maar wie waren dan die vader en moeder? Het waren God en zijn vrouw als ouders van Adam en Eva. Niet uit stof, maar gewoon door de geslachtsdaad en de buik van Sophia.
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() hoe werkt het dan met homofiel geboren zijn of als natuurlijke Tgirl in een mannelijk lichaam??
zeker werk van Satan hahha haha of meiden die Tman zijn, neemt nu toe, geen voortplanting, einde mensheid. Elk geloof fundamenteel gaat om het VOORTPLANTEN, nageslacht, via paar keertjes flink diep neuken en raak schieten. nu begin ik dit soort dingen beter te begrijpen. RAAK Schieten haha hah 1 -0 of gelijk na een schot 3,6666 - 0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God houdt van variaties en experimenteren.
En wat Hij zelf allemaal uitspookt, dat vertelt Hij niemand. De schijnheiligerd.
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() de grote vraag is nu of deze eerste mensapen v 200.000 jaar geleden negers waren of blanken of een totaal ander mensapen rastype dat na de ijstijd dus helemaal uitstierf en hier zijn nu ook hardere bewijzen van gevonden
De lange, grootgeschapen, superintelligente, BLANK Arische mensaap is nog heel jong, want die ontstond omstreeks 1934 in Nazi Duitsland en Aliens sleutelden aan hun Arische LULLETJES en mega grote, hete, Arische KUTJES denk ik, dus het werden Duitse Ubermenschen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig zijn de regenboogkleuren in de mode.
Apenkontjes lijken daar ook wel wat op.
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |