![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1662 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geslacht is steeds een biologisch iets geweest, vaststelbaar bij de geboorte. De biologische afwijkingen en uitzonderingen doen daar geen afbreuk aan. Die kunnen als dusdanig geboekstaafd staan. Er is geen enkele cultuur in heel de geschiedenis van de mensheid die getwijfeld heeft aan wat een vrouw of man is voor zover ik weet. Het is het eerste wat men vraagt en zegt als het kind geboren wordt. Of reeds daarvoor...."Is het een jongen of een meisje?" Mag er in het transuniversum wel nog op deze geboortevraag geantwoord worden? Of is het stigmatiserend en discriminerends om dat vast te stellen? Laatst gewijzigd door Bach : 30 augustus 2022 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1663 |
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Bach : 30 augustus 2022 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Canada staan er ondertussen al cijfers in de afko die ooit begon als holebi:
Prime Minister launches Canada’s first Federal 2SLGBTQI+ Action Plan to continue building a more inclusive future, with pride De 2S staat blijkbaar voor twospirit. Wat gaat dat geven als hun frank valt dat het ik een illusie is en we allemaal meervoudig en gespleten zijn ... ![]() 100 miljoen Canadese dollar gaat daar naar toe. Met dat geld financier je wel al wat activistische bullshitjobs die een boel kinderen psychische problemen gaan bezorgen ... ![]()
![]() |
#1665 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij geboorte kan je voor de overgrote meerderheid zeggen: "man" of "vrouw". Het is toch geen probleem om voor een klein deel te zeggen: "het is niet helemaal duidelijk" Dat is gewoon een biologische realiteit. Is dat een afwijking? Da's maar hoe ge er naar kijkt. Dus, ge moogt die vraag "Is het een jongen of een meisje?" gerust nog altijd stellen. Het antwoord zal meestal "jongen" of "meisje" zijn. Maar je moet er ook geen probleem van maken dat het antwoord in sommige gevallen "is niet duidelijk" is. Dat antwoord mag ook niet stigmatiserend zijn en hoeft geen verontwaardiging op te roepen.
![]() |
![]() |
#1666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is wat een "biologische entiteit" eigenlijk definieert. Zijn dat uiterlijke aspecten ? Is dat een geheel aan eigenschappen ? Zijn er enkele precieze definierende eigenschappen ? Of wordt dat gemeten in de "genetische ruimte" waarbij men kijkt tot welke kluster het genetische materiaal van de entiteit in kwestie het dichtste zit ? Ik zou denken dat het definieren van een diersoort, een ras, en zekere klassificerende eigenschappen niet afhangen van de al dan niet aanwezigheid van zekere externe attributen en dat het afsnijden of aannaaien van dingen die de vorm van die attributen benaderen, U niet van "hokje" doen veranderen. Het is toch niet omdat men al uw tanden uittrekt dat je geen mens meer zou zijn he. Nochtans is een van de meer specifieke eigenschappen van onze soort, de tanden. Maar natuurlijk, hoe meer je het originele lichaam verandert, hoe meer je een ander dinges aan het maken zijt ; alleen is de vraag of je dan richting een bestaande verzameling wezens gaat, of iets totaal nieuws aan het uitvinden zijt. Is "een man met een piet eraf" dichter bij een vrouw, of dichter bij iets "anders" ? Of speelt dat geen rol, want intern, en genetisch gezien, is dat overduidelijk een man ? Daarentegen, er is iets dat eigenlijk NOOIT kan dienen om een wezen te klassificeren, dat is de fantasietjes in het brein van dat wezen. Het is niet omdat Jan denkt dat hij een konijn is, dat Jan op enigerlei wijze een konijn zou zijn he. Dat is eerder wat men een zot noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1669 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1670 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1671 |
Minister-President
|
![]() Kijk de woke mensen mogen vinden wat ze willen van mijn part. En ze mogen zich daarnaar gedragen. Maar als ze hun mening en hun levensvisie gaan opdringen aan iedereen, dan gaan ze een brug te ver. Ze moeten hun religie voor zichzelf houden en mij niet opdringen mij naar hun religie te gedragen. Dat is waar het in deze om draait, bepaalde woordenschat wordt taboe, je mag niets meer geslachtelijk duiden,...
Hetzelfde met heel die LGTB+ zever. Ik heb zeker niets tegen trans-mensen. Die mogen zich voelen hoe ze willen. Het is niet omdat ge u anders voelt dan hoe ge biologisch geboren zijt dat ge het recht hebt om mij op te dringen om u zo te zien. Dat is evengoed uw mening opdringen als godsdiensten dat pogen te doen en dus verwerpelijk. Ik wil aanvaarden dat zij zich zo voelen, maar zij moeten aanvaarden dat ik dat anders zie. Simpel as that...
![]() |
#1672 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1673 |
|
![]()
![]() |
#1674 | |
|
![]() U bedoelt meneer de racistische vis.
![]() |
![]() |
![]() |
#1675 | |
|
![]() Hoe kan u dat weten als u geen definitie kan geven van wat een vrouw is?
Citaat:
Sorry maar het ik doe niet mee met die mode. Dat dat is niet omdat ik zin heb om een minderheid te discrimineren maar integendeel om een meerderheid (voornamelijk vrouwen en kinderen) te beschermen tegen discriminatie en misbruiken. Er zit daar iets verontrustends in ook. Als de mens voor God wil spelen is het onheil nabij. Laatst gewijzigd door Bach : 31 augustus 2022 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1676 |
|
![]() De niet-woke school van Baudet in Nederland lokt nog geen 10 leerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die mens gerust met Bo aanspreken. Bo blijft echter een man.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 augustus 2022 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1679 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een naamsverandering kan en mag iedereen doen. En rokskes dragen ook. Ook hij mag dat.
![]() |
![]() |
#1680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger noemde men een vent die ervan overtuigd was een konijn te zijn, ... een zot. |
|
![]() |
![]() |