![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een 100% wetenschappelijk mens en ik ben pro-kernenergie, maar ik ben tegen kerncentrales in dichtbevolkte gebieden zoals België.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch wel dat in dit geval men de in uw batterijen opgeslagen energiecapaciteit probleemloos én ongestraft mag wegtrekken om pieken in het verbruik te gaan opvangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij als dichtbevolkt gebied daartussen zijn sowieso de sigaar hé als daar wat gebeurd... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() niet links of rechts, boven of onder, maar averechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe jullie dit blijven verzinnen is echt wel beyond me
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Diezelfde Els Van Doesburg die Peter De Roover bij N-VA poept. Een man die haar grootvader had kunnen zijn. Liefde kent geen leeftijd, maar als je toevallig ook politica wil worden, toevallig bij dezelfde partij, dan is het punt duidelijk. Een opportunistische bazenpoeper met een heel groot bakkes. Bah
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mag dat niet gezegd worden... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2022 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tijde van de oliecrisissen in de jaren 1970 waren er ook contracten en met Rusland waren en zijn er ook contracten ...
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zo goed als geen enkel land dat zelf 100% op hernieuwbaar draait, en nog veel kan exporteren. De enige landen die dat zouden kunnen zijn de Maghreb landen, als die een deel van de Sahara vol zonnepanelen leggen. En dan zijn we weer afhankelijk van die baardapen. Citaat:
Citaat:
Ik heb ergens voorgerekend dat als je 100% op hernieuwbaar wil draaien, en je dus ongeveer een maand "opslag" moet hebben van het Belgische verbruik, als je bvb op wind energie draait, je rond de 6 - 8 TWHr opslag capaciteit moet hebben. De ganse USA heeft op dit ogenblik 0.25 TWHr opslag capaciteit. Wil je fotovoltaisch gaan, dan moet je eerder 4 - 5 maanden opslag hebben (zomer - winter). Dat gaat komen. Maar we zijn er bijlange nog niet. Daarvoor moeten we massieve "vloeibare" batterijen hebben. Daar is nog niet enorm veel onderzoek naar. Wat we nu hebben, zijn kleine, compacte, mobiele batterijen, voor mobiele toepassingen. Dat moet zelfs nog een factor 2 of 3 winnen om de auto elektrisch succesvol te maken. Maar we praten over iets totaal anders qua het land van stroom voorzien. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch geen probleem ? In elk geval gaan we een goed deel van Belgie moeten ontruimen binnen een eeuw of zo.
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 september 2022 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Meestal verdedigen VBers N-VA , maar nu een Sos die een liberaal verdedigt. Echt blij was ik niet met het uiteindelijke resultaat van zijn regeringen. Het vreemdenlingen stemrecht werd door onze strot geduwd, en gebouwen verkopen om ze duur terug te huren lijkt me niet echt een voorbeeld van duurzaam beleid. En ja dat zeg ik als liberaal. Verhofstadt was gewoon alleen uit om premier te worden en heeft zijn zieltje verkocht. Wie gelooft die man noch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de kronieken hebben jullie toen maar liefst 1.294 duitse vliegtuigen neer weten te halen. Dus aub : géén valse bescheidenheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens zelf premier, moest hij dat natuurlijk terug inslikken, indien hij nog samen met de sossen en agalev/ecolo door één deur wou.
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar PatrickVe begon over Hitler en de verleiding om daar even op in te pikken was groot.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar pas jij perfect in: jij hebt zelf geen wereldoorlogen kunnen voeren, en je was nog geen 10 jaar oud toen Hitler aan de knoppen zat, dus heb jij, net zoals de dame waarover deze draad gaat, je bek te houden want je weet er uiteraard niks van. De dame in kwestie was immers ook maar 10 jaar toen meneer Verhofstadt zijn belangrijke feiten pleegde (weliswaar veel minder belangrijk dan die van meneer Hitler, we zitten op een andere schaalgrootte he), en die dame in kwestie is zelf ook nooit eerste minister geweest, dus heeft zij totaal niks te blaten over die belangrijke meneer Verhofstadt. En jij dus nog veel minder over die nog veel belangrijker meneer Hitler, als we dezelfde logica van Panda toepassen. |
|
![]() |
![]() |