![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Types zoals jij zijn de ondergang voor het zionisme. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 4 september 2022 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panda is dat al jaren aan het rechtvaardigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er is een rechtvaardiging voor hoor. Israël kan het gewoon, niemand die sterk genoeg is wil hen stoppen.
![]() |
#7744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen we dan wel zien zeker?
![]() |
#7746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neuh, want daarvoor heeft dat land zichzelf al quasi opgeheven.
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 5 september 2022 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7747 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu Europa afgeleid is met Oekraïne komt de Etnische zuivering door Israël in Palestina in nog hogere versnelling.
A. Klein blogt: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7748 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7749 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie daar niet veel "beginnend" aan. Op de West Oever zie ik wel een halfbakken "verzet" geleid door een groepje kleptocratische oligarchen.
![]() |
![]() |
#7750 | |
|
![]() 'Afgewerkt'? Klinkt ook endlösung achtig. Wat is dat toch met die 'zionisten'?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 6 september 2022 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7752 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 september 2022 om 15:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7753 |
|
![]() De anti blok houding van sommigen lijkt op een compensatiegedrag voor de eigen immorele nazi inborst.
Anders gezegd. Nazisme kan men als een historisch fenomeen interpreteren maar tevens als een empatieloze racistische levenshouding waar dromen van elimineren, afmaken, uitroeien, wurgen, onderdrukken van de ander nooit ver af zijn. Aan u de vraag....wie in deze draad beantwoordt het meest aan dit profiel? Laatst gewijzigd door Bach : 7 september 2022 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
racistische Ik discrimineer niet op ras. Da's binnen de soort mens een zeer arbitrair gegeven, en daarmee gooi je het kind met het badwater weg. levenshouding Brave belastingsbetaler zonder enig strafblad, Je kan me sheeple noemen. dromen Ik droom van een samenleving waar iedereen het even goed kan hebben als ik nu, en lieftst beter. elimineren, afmaken, uitroeien, wurgen, onderdrukken Allemaal werkwoorden die eigenlijk allemaal hetzelfde zeggen. Persoonlijke interactie die op inefficiënte manier de bevolkingsdruk zou verminderen. Inefficiëntie, en persoonlijke moeite zonder resultaat, da's voor Great Greta en soortgelijke bietekwieten. Oftewel. Ik denk niet dat ik voldoe aan uw waanbeeld van vernietigingskampen en zwaaiende rechterarmen. Of moet ik denken dat u voorkeur geeft aan goelags en 1mei parades met veel machtsvertoon van gruwelijk wapentuig.
![]() |
![]() |
#7755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat verleden eens los, Bach. Er is meer gebeurd in de historie. Hitler is dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 74 jaar is vooral reden om het stop te zetten , en eens een andere weg in te slaan i.p.v. voortdurende onderdrukking, die elke vorm van verzet hiertegen volkomen legitiem maakt.
![]() |
#7757 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kortom, eigenlijk de ganse geschiedenis al... Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2022 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7759 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreekt boekdelen over de steeds weer verbranden. Ik geloof dat ze zulke mensen of masochist, of dom noemen.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een duidelijke winnaar is dus nodig.