![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Russische krijgsgevangenen kopen in Oekraïne, om in de mijnen dwangarbeid te doen.
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het is kwestie van de keuzes goed te stellen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 september 2022 om 17:01. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
Gewoon iedereen die ooit op een lijst van Groen heeft gestaan.
|
|
|
#286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Binnen de kortste keren gaat er een wetsvoorstel komen om hetzelfde te doen, maar dan met iedereen die ooit op een Blok lijst heeft gestaan. Mochten dat er niet genoeg zijn, kan men na uitputting daarna nog aanvullen met veroordeelde pedofielen, psychopatische moordenaars of IS veroordeelden. Dan is er direct grote kuis in de maatschappij & kunnen onze mijnen terug op topsnelheid draaien. |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit land is gedoemd om te mislukken,daar het deze crisis niet aankan wegens te veel en te grote verschillen tussen Vlamingen en Walen.
Met die eeuwige halfzachte compromissen gaan we er nu niet uit geraken. Verkeerd antwoord De Croo;alleen de Vlaamse Onafhankelijkheid kan ons nog redden. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 september 2022 om 19:46. |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo'n hoop geitewollensokkenveganistischewokies? Die vallen al dood na 3 kruiwagens steenkool. Gaat meer moeite kosten om de lijken weg te voeren dan dat er steenkool opgegraven wordt.
|
|
|
#289 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat er veel belgen zullen solliciteren.
Ik alvast ook niet.
|
|
|
#291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.ooitaandemaas.be/wp-cont...5-1024x768.jpg Toegegeven. Die betonnen dijk zal men wel niet voor zijn plezier hebben gemaakt. Het zal wel zijn reden hebben, en verzakkingen zullen wel de oorzaak zijn. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
OK, smijt er de communisten ook maar bij.
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die heeft immers gesteld dat wij niet het geluk hebben om over zulk een rijkdom te kunnen beschikken wat gaswinning betreft zoals Nederland wel heeft.... Het zit hier immers ook in de bodem hé, en nét daar ging het om... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 september 2022 om 21:59. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is misschien de reden waarom Panda er de VB-ers bij wil. Met hun kostuumschoenen zijn die veel sterker, en kunnen dan de lijken van die geitenwollensokkers uit de mijnen halen...
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat pleit toch 3 x om te starten met de Blokkers. |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge op zo ne vegan woke eens krachtig blaast zit er een gat in. |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die communisten van nu , zijn niet meer de communisten van toen he.
In het beste geval zijn die gewoon van hun tas mee te sleuren met hun macbook pro in (ja communisten van nu zijn nogal materialistisch) Of van hun rugzak te dragen met spuitbussen in voor "Killroy was here" op de muur te spuiten. ik weet dus niet wie die kolen uit die mijn moet gaan bietsen, allee eigenlijk weet ik het wel, maar dat gaan beide zijden niet graag horen. Zeker niet op de manier waarop ik het ga zeggen, ik zeg het dan maar niet. |
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allee ja als ze toch over een fractie gezond verstand beschikken. |
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op 't schoon verdiep is er een task force met de codenaam "Sipo-SD" druk bezig met lijsten te maken van iedereen die ooit op een Blok kieslijst heeft gestaan, met actuele adressen, waar ze werken enz enz. Een geslaagde Razzia vergt een goede voorbereiding, logistiek e.d. Naast arrestatie moet er ook een efficiënt transport zijn naar de mijnen. En liefst met zo weinig mogelijk overlast voor de burger.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 september 2022 om 07:11. |
|
|
|
|