![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik arm gij arm
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Take an educated guess.
![]() |
#364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
Kunt u mij de tel. nummee van uw boekhouder geven ? Want als ik investeer, komt er een factuur en moet ik betalen. En dat komt in mijn balans aan de uitgaven kant. Of leeft de Vlaamse van mannah om hun investeringen van te doen ? Dat tekort fan 4-5 miljard voor de Oosterweel is gewoon een budgetair tekort. Mocht de Vlaamse een balans moeten indienen, zouden die miljarden mooi aan de tekort kant staan prijken.
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kent u dan plots wel het concept investering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Ook zijn nummer zou ik graag kennen Trouwens dat is allemaal naast de pot gezeikt Het gaat erom dat Vlaamse 4-5 miljard tekort komt op het voorziene investeringsbudget.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 september 2022 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw ogen, mijn ogen, de ogen van een Tibetaanse yak. Er is keuze te over. Mocht je het hebben over de ogen in het eerder bericht van mij waarin ik antwoordde op Witte Kaproen dan moet je het zien in het licht van die korte uitwisseling van woorden met hem. Context, beste patrickve, context. De collectie van mijn berichten in deze draad zijn best wel duidelijk. Uw interpretatie is uiteraard geheel voor wu eigen rekening.
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden niet uit de boekhouding gehaald maar wel uit het resultaat. Ze worden geactiveerd. Misschien moet u eens de concepten balans en resultatenrekening leren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk doet dit niets ter zake in deze draad. Naast het ecologisch - technische heeft de Vlaemsche rechtse ook van het financiële aspect van Oosterweel een zootje gemaakt. Citaat:
Ook de gazet van de rechts economische N-VA rakkertjes ziet het somber in https://www.tijd.be/politiek-economi.../10376252.html Citaat:
Of het nu in de balans of in de resultatenrekening zou moeten komen is totaal naast de kwestie. De zaak is dat de rechtse Vlaamse niet alleen van de pfos een rotzooi heeft gemaakt...maar ook het financiële plaatje van oosterweel is een pareltje van rechts gerotzooi. En ja hoor....harde bezuinigingen....man man man. Ik voel het aan mijn water. In balanszakjes of in resultaatrekeningspapiertje. De werkende Vlaming zal weer mogen betalen. 4-5 miljard extra. Straks mogen wij nog blij zijn dat Demir haar "de vervuiler betaalt via een derde betalersysteem" ons, werkenden, maar 100 miljoen euro gaat kosten. Zou het kunnen dat de rechtse asociale rotregering de burger en de bedrijven niet kan helpen door de prijzencrisis te komen omdat de fluiter vn A'pen zijn hand overspeelt heeft en er harde bezuinigingen moeten volgen om zijn prestigeproject niet te doen verzanden tot atavistisch ruines van rechts megalomaan wanbestuur en oeverloos gepruts ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 september 2022 om 19:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Kijk nu, het is niet enkel BDW die het zegt:
https://www.hln.be/economie/huisbank...n-op~a1b3c256/ Citaat:
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alvast niets religieus. Dat heb ik al eerder duidelijk gemaakt. Ik had ook kunnen zeggen in de ogen van Manitou of eender welke god. De mens heeft reeds vroeg in zijn bestaan natuurkrachten vergoddelijkt. Een blikseminslag(god van de bliksem?) zal geen onderscheid maken tussen een Vlaming en een Waal. Alleen de hoogte van de Vlaming of de Waal kan eventueel het inslagpunt beïnvloeden. Een god staat dus als symbool voor de natuur en is niet meer dan een verzinsel. Voor iemand die hier haast over elk onderwerp met veel branie theorieën opwerpt, is het toch teleurstellend vast te moeten stellen dat u meer uitleg behoeft.